AndroidHealthClinic

Lightweight buddy!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
dan zou ik nog eerder z'n anaboluh en prohormonuh uit z'n tas jatten :D
Wheheh :D

Vandaag schouders-traps. Wissel de MP nu af met de sitting MP, ik druk op allebei exact hetzelfde heb ik gemerkt. Vandaag iig sitting, zonder rugleuning.

sitting MP
opwarmen 2 sets, daarma begonnen op 75% van max
10x37,5
10x40
8x42,5
6x45
5x47,5

side raises
10x8
10x9
10x10

Rear raises
10x7
10x8
10x9

Dumbbell shrugs superset met barbell shrugs
12x32 + 12x90
12x32 + 12x90

Dumbbell shrugs superset met barbell back shrug
12x32 + 12x90
20x30 + 20x60

Vrij naar de t*ring, pomp in schouders bij de side raises gewoon pijnlijk zo hard.

side raises zijn die op een pulley of db?

ennuh voor de vorm heet een sitting MP een bb shoulder press :D voor de rest puike training volgens mij.

side raises zijn die op een pulley of db?

ennuh voor de vorm heet een sitting MP een bb shoulder press :D
side dumbbell raises. Net als rear. Soms knal ik er wat setjes in pulley achterna, maar dan zit ik op eenzelfde gewicht (setjes met 7,5k en 10k)

lekker lekker ;)
ik mag morgen weer de shoulders aanpakken.

Vandaag zaalvoetbal, prima cardiosessies. Zeker omdat we verdomme geen wissels hadden vandaag. branden

Mooie schouder/bovenkant rug training!

zaalvoetbal is heavy zo intensief....

altijd lekker een potje zaalvoetbal :D
ik heb me gister weer aardig in het zweet gewerkt xD

Gister: benen. Verdomme wat voel ik ze vandaag :D

Squat Alle setjes zijn beneden paralel, of je het full kan noemen weet ik niet. Had echt zin om de benen ervan langs te geven dus flink wat setjes gedaan
opwarmen 2x10x40
10x70
10x75
10x80
10x85
10x90
6x95
3x100
2x105

Leg extension
10x40
10x45
10x50
10x57,5

sitting calves
10x40
10x45
10x50
10x55

Korte training, moest nog door naar verjaardag. Wel het gevoel de benen volledig opgebrand te hebben.

Benen naar de t*fus, en dan keer op keer al die trappen op naar mijn kamer, goddamn

Vandaag borst getraind, ging niet geweldig.. Begon met beetje last van mijn rechterschouder, halverwege de training begon ik ook last van links te krijgen, nice

Benchpress Ik ga uit van reprange op 75-85% van 1 rm, aangezien ik laatst de 90 k heb aangetikt houden we dat op 1rm.
opwarmen, 20x20, 10x40
10x67,5
10x70
6x72,5 (???? mindset was niet goed, en veel gasten die maar wat zaten te lullen en lachen ipv trainen, leidde af :mad:)
6x75
5x77,5
10x60

incline dumbbell press
9x24 (10e rep kwam er al niet meer uit, wtf)
6x26
6x28
10x22

flyes van incline naar flat, telkens bankje stapje lager. Hierin varieer ik om de week van beginnend met high weight en beginnend met low weight
10x12
10x14
8x16

Dips
10xBW

Cable flyes
10x17,5
10x20

Tricep pushdown
10x40
10x45
10x47,5

skullcrusher
10x25
10x30
8x35

Op papier ziet het er nog erger uit dan het was, hehe. Heb mijn gewichten aangepast aan de vorm van vandaag, op basis van stukje dat Harpep schreef. Eerste paar setjes op de bench met 10 reps gingen prima, schepte vertrouwen, maar toen ging het dus mis. Heleboel eikeltjes die lachend en schreeuwend door de zaal liepen, barbells lieten vallen waar alle gewichten af stuiterden, gebeurd zoiets tijdens je setje is je mindset weg, en je kracht ook. Wel weer lekkere pomp, complimentjes van mensen dat ik er goed bij sta :) Dat dan weer wel... Die cable flyes combineerde ik met een soort van push beweging, kreeg er echt een flinke pomp van, nog nooit zo ervaren bij die oefening. Nice :)

Niet elke training kan even goed zijn, al vind ik deze nog nice!:D

nette training harm! lijkt wel training van mij vorig jaar :P

nu maar hopen dat de blessure niet doorzet gozer! of valt het nu al weer mee?

nette training harm! lijkt wel training van mij vorig jaar :P

nu maar hopen dat de blessure niet doorzet gozer! of valt het nu al weer mee?
Vorig jaar, toen je nog meer dan 83k woog ;)? Het valt nu al weer mee, tis echt met vlagen. Zit een beetje tussen trapezius en schouder in... Maar doet niet bar pijn ofzo, zal wel loslopen...

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Niet elke training kan even goed zijn, al vind ik deze nog nice!:D
Haha thanks man!

toen ik nog groot en sterk was :D 92+

Dat heb ik ook een tijd gehad(wat niet :rolleyes: ), toevallig onderkant trapezius en binnenkant schouderblad? Ik kreeg het namelijk voor elkaar om daar knopen te ontwikkelen.

toen ik nog groot en sterk was :D 92+

Dat heb ik ook een tijd gehad(wat niet :rolleyes: ), toevallig onderkant trapezius en binnenkant schouderblad? Ik kreeg het namelijk voor elkaar om daar knopen te ontwikkelen.
Daar in de buurt ja. Knopen :D Gek, haha. Hoelang heeft dat geduurd?

weekje ongeveer :) wel elke dan een kwatier laten masseren ;)

Hehe, klinkt niet verkeerd. Lekker chickie daarvoor geregeld? Of heb je het je moeder laten doen ;)?

moeder:) momenteel niet in de luxe positie van een vrouwelijke masseuse :D

Wat ook trouwens super relaxt is,als je er veel last van hebt, insmeren met perskindol :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven