- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
dan zou ik nog eerder z'n anaboluh en prohormonuh uit z'n tas jatten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Whehehdan zou ik nog eerder z'n anaboluh en prohormonuh uit z'n tas jatten![]()

side dumbbell raises. Net als rear. Soms knal ik er wat setjes in pulley achterna, maar dan zit ik op eenzelfde gewicht (setjes met 7,5k en 10k)side raises zijn die op een pulley of db?
ennuh voor de vorm heet een sitting MP een bb shoulder press![]()
Thanks man. Anyway geen spierpijn aan de poten, dus vanaaf ff flink squatten. Benen moeten aangepakt worden dus veel setjes knallenMooie schouder/bovenkant rug training!
zaalvoetbal is heavy zo intensief....

? mindset was niet goed, en veel gasten die maar wat zaten te lullen en lachen ipv trainen, leidde af
)
Dat dan weer wel... Die cable flyes combineerde ik met een soort van push beweging, kreeg er echt een flinke pomp van, nog nooit zo ervaren bij die oefening. Nice 
Vorig jaar, toen je nog meer dan 83k woognette training harm! lijkt wel training van mij vorig jaar
nu maar hopen dat de blessure niet doorzet gozer! of valt het nu al weer mee?
? Het valt nu al weer mee, tis echt met vlagen. Zit een beetje tussen trapezius en schouder in... Maar doet niet bar pijn ofzo, zal wel loslopen...Haha thanks man!Niet elke training kan even goed zijn, al vind ik deze nog nice!![]()
Daar in de buurt ja. Knopentoen ik nog groot en sterk was92+
Dat heb ik ook een tijd gehad(wat niet), toevallig onderkant trapezius en binnenkant schouderblad? Ik kreeg het namelijk voor elkaar om daar knopen te ontwikkelen.
Gek, haha. Hoelang heeft dat geduurd?Hehe, klinkt niet verkeerd. Lekker chickie daarvoor geregeld? Of heb je het je moeder laten doenweekje ongeveerwel elke dan een kwatier laten masseren
![]()
?Hehe, klinkt niet verkeerd. Lekker chickie daarvoor geregeld? Of heb je het je moeder laten doen?
momenteel niet in de luxe positie van een vrouwelijke masseuse 
Ok, thanks man. Zal es ff gaan aanschaffen morgenmoedermomenteel niet in de luxe positie van een vrouwelijke masseuse
Wat ook trouwens super relaxt is,als je er veel last van hebt, insmeren met perskindol![]()