XXL Nutrition

Lightweight buddy!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Stelletje zuiplappen.:p

Mooie training gister trouwens.:)
Thanks

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Goeie training! Wel zware upright rows! Altijd oppassen voor blessures met die oefening!

Ik ben zelf geen fan van traps :P.

Heb al veel gehoord over goldstrike , dat bestaat denkik niet in België. En hieri s het vooral bier :D, en soms wat rode of zwarte vodka, met of zonder redbull :')
hoor je veel, mensen die waarschuwen voor upright rows... Heb er zelf nooit last mee gehad. Heb rond mijn 17e, 18e ook wat getraind, toen pakte ik hem elke week. Snap niet waar het gevaar in zit, zolang je goed opwarmt, en de beweging enigszins gecontroleerd uitvoert?

Ik wijs je er gewoon eventjes op. Het is op zich geen slechte oefening. Het is alleen een nogal ''onnatuurlijke'' beweging en daardoor is de kans op blessures dus groter. Als je hem goed uitvoert is er niets aan de hand.

Opwarming helpt idd ook :).

gewoon dik hitchen met DL...doe je ook traps :P

en dan heel nonchalant zeggen dat je ze nooit traint zeker :roflol:

en dan heel nonchalant zeggen dat je ze nooit traint zeker :roflol:
Haha precies :D. Een maatje van me zoekt al tijden naar een foto van iemand die slechts aan één kant getraind is. Bestaat zo iemand? Bijvoorbeeld, alleen linkerarm, rug, borst, been etc gespierd. Eeuwig karma voor plaatje :D

mss is zoeken op wat synthol mafkezen ?:D

Nette schouderetraining bro ---> en brute shrugs damn :thumbs:

Jij vraagt , wij leveren :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooie workout;)

er al uit voor welke sport je wil gaan?

Thanks bro. En ****ing ultimate die pic, jammer dat hij geshopt is, but you've just earned yourself eternal karma anyway :D

Hehe :D. Denk dat het moeilijk is om mensen te vinden die maar 1arm trainen :'). Je hebt wel freaks met synthol armen die veel te groot zijn. En tennisspelers hebben altijd veel meer kracht in hun voorkeursarm maar de verschillen zijn te miniem om op te merken.

Als je een echte vindt weet het me te zeggen;)

mooie workout;)

er al uit voor welke sport je wil gaan?
Het gaat toch kickboksen worden :)

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Hehe :D. Denk dat het moeilijk is om mensen te vinden die maar 1arm trainen :'). Je hebt wel freaks met synthol armen die veel te groot zijn. En tennisspelers hebben altijd veel meer kracht in hun voorkeursarm maar de verschillen zijn te miniem om op te merken.

Als je een echte vindt weet het me te zeggen;)
doe ik bro :)

Momenteel aan het leren voor tentamens. Was toch toe aan een weekje rust tussendoor, hanteer dit schema al vrij lang zonder rust nu. Komt mooi uit. Ik zit ook ff bij de ouders in wageningen, meer rust en geen afleiding. Planning is om hier een weekje te blijven, maar grote kans dat het gaat kriebelen en ik over een paar daagjes alweer in nijmegen zit

Momenteel aan het leren voor tentamens. Was toch toe aan een weekje rust tussendoor, hanteer dit schema al vrij lang zonder rust nu. Komt mooi uit. Ik zit ook ff bij de ouders in wageningen, meer rust en geen afleiding. Planning is om hier een weekje te blijven, maar grote kans dat het gaat kriebelen en ik over een paar daagjes alweer in nijmegen zit

Maak er gewoon een deload van.

studie > trainen.

Gister weer getraind. Ben begonnen waar ik vorige week gestopt was, benen. Had echt zwaar zin om ze ff flink aan te pakken.... laptop is gecrashed dus kon niet gelijk loggen, zit nu ff op pc van een maatje, anyway

squats
opwarmen, 2x10x40
10x70
10x80
10x85
8x90
6x95
3x100
2x105
1x110

standing calves
12x110
12x120
12x125
12x130

leg extensions
10x45
10x50
10x60
10x62,5

sitting calves
12x40
12x45
12x50

wat buikspieren erbij gepakt

Ik kon vanochtend gewoon niet opstaan, benen voelen aan als 2 hompen dood vlees, niet vooruit te branden... Dat wordt nog wat de komende dagen :P

hahaha dacht al dat je voor woensdag weer aan het ijzer zou hangen hhehe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven