XXL Nutrition

Lisa Marie Bickels

Sensation

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
deze dame van 26 jaar mag er wezen

ik hou normaal niet van zo van extreem gespierde vrouwen, maar deze maakt veel goed !!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

meer op haar website h**p://www.lisamariebickels.com

sorry voor mijn onzin maar ik moest het toch ergens neerzetten

Wow, wat een fysiek! :thumb:

hier krijg je karma voor!!:D

errug stoer...

Ik d8 dat die fotoos door haar zelf gepost waren? stonden in een member album...

Mooi hoor, vind alleen haar benen een beetje zwak:

Hmmmz, jah Sensation als jij die pics in je gallerij zet denkt natuurlijk iedereen dat JIJ dat bent...

Maarja, ze ziet r idd goed uit maar de gallerij is volgens mij alleen bedoeld voor foto's van jezelf en niet van pro's of andere personen.

Rob G zei:
Hmmmz, jah Sensation als jij die pics in je gallerij zet denkt natuurlijk iedereen dat JIJ dat bent...

Maarja, ze ziet r idd goed uit maar de gallerij is volgens mij alleen bedoeld voor foto's van jezelf en niet van pro's of andere personen.

Nee hoor. Er zijn twee secties alleen voor member foto's (van jezelf) en ook een algemene waar je dus ook foto's van anderen mag plaatsen.

axestream zei:
Nee hoor. Er zijn twee secties alleen voor member foto's (van jezelf) en ook een algemene waar je dus ook foto's van anderen mag plaatsen.

Hmmz, ik zal het wel verkeerd begrepen hebben, maaruh, die gedeelte voor andere foto's is toch alleen voor anabolica? Anders heb ik niets gezegt :)

Haar gezicht is op het podium nog echt vrouwelijk.
Normaal vind ik super gespierde vrouwen freaky en te mannelijk, dit is af. :cool:

Kan slechts stamelen en stotteren bij het zien van zoveel moois :p

inderdaad niet te extreem en ze blijft vrouwelijk, :thumbs:

Ik vind dat superdroge nooit zo mooi, maar op die buitenfoto's ziet ze er lekker uit.

• Topic Starter Topic Starter
ja sorry dat ik de foto's in de gallery heb gezet was niet mijn bedoeling natuurlijk ik dacht daar mag je ook wel foto's van andere neerzetten wel allemaal pm's haha wel lollig

Ja ze is mooi gespierd maar gelukkig nog heel vrouwelijk en dat kun je van veel profi female bodybuilders niet echt zeggen

Aantrekkelijk? Nee.
Goeie fysiek, ja. ;)

Sensation zei:
ja sorry dat ik de foto's in de gallery heb gezet was niet mijn bedoeling natuurlijk ik dacht daar mag je ook wel foto's van andere neerzetten wel allemaal pm's haha wel lollig

Ja ze is mooi gespierd maar gelukkig nog heel vrouwelijk en dat kun je van veel profi female bodybuilders niet echt zeggen

Ze is ook geen pro. ;)

Zelda zei:
Ik vind dat superdroge nooit zo mooi, maar op die buitenfoto's ziet ze er lekker uit.

Dat vind ik ook heel erg! zoals ze op dat podium staat vind ik het niet echt mooi maar die buitenfotoos zo zou ik ook wel willen worden hoor!

Tja, ik vind haar nog wel vrouwelijk voor de hoeveelheid spiermassa die ze heeft. Ze heeft wel een redelijk mooi gezicht dus dat scheelt natuurlijk ook erg veel. Maar ik vind haar toch net wat te veel massa hebben om echt aantrekkelijk te zijn. Maar das puur persoonlijk.

Terug
Naar boven