MuscleMeat

Little F's Log

Nette afscheidstraining hoor Efke, succes de komende tijd he.;)

gewoon goed proberen te blijven eten, maar dat lukt jou wel.
succes ;)

Eten is voor mij geen probleem :D

thx!

Vertel dat nog maar eens als je bulkt op 5000cal 2 maanden lang :D

Iig succes, gewoon goed eten en dan is het verlies nihil. Mocht je verlies hebben is dat merendeels vocht en vet, rest is binnen no time terug via spiergeheugen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dat was toch wel eens anders:o, Super goed man:D

Had het eerder over de hoeveelheid, niet over wat :D
Dat is een ander verhaal.

Vertel dat nog maar eens als je bulkt op 5000cal 2 maanden lang :D

Iig succes, gewoon goed eten en dan is het verlies nihil. Mocht je verlies hebben is dat merendeels vocht en vet, rest is binnen no time terug via spiergeheugen ;)

Ja zal proberen goed te eten is wel belangrijk nu.

Zou graag eens proberen te bulken op 5000 cal op een dag proberen te bulken maar dat is gewoon veel te veel voor mij, nuja geloof wel dat dat veel is en moeilijk weg te duwen! ;)

succes met studeren jongen ;)

thx, zal ik nodig hebben ;)

Vandaag wat geweest om FB te doen, maar is aardig mislukt, wou gewoon te veel doen, het is gebleven bij vooral borst en voor de rest wat rommelig, deze trainen post ik sowieso niet.

FB voor de volgende trainingen zien er zo uit: BP, DL, SQ, MP, BOR, dips, BB

Moet volstaan.

Succes met examens ;)

Ik kan trouwens even niet squatten, heb gisterenmorgen een ongeval gehad met de fiets, ben langs achter zwaar aangereden door een brommer, heeft me opgeschept en we zijn alletwee onderuitgeschoven. Heeft me vol op mijn bil geraakt, kon gisteren amper zitten, is ondertussen wel verbetert maar door knieën buigen doet wel nog veel pijn.
Nuja het had een stuk erger kunnen zijn, heb gelukkig niets gebroken, als hij me had aangereden tegen mijn staartbeen had ik nog veel meer problemen gehad :p

Lekker en dan moet jij zitten om te leren:o

Zo zo, hier ben ik weer, even getraind vandaag, fb gedaan dus, ging nog redelijk goed.
Heb al 2 examens gehad tot nu toe, nederlands en fysica gingen alletwee goed dus ben tevreden, nu een weekend wiskunde blokken, is wat minder.

Nu even toch wat uitleg bij de f*cking lage BP.
Heb eindelijk na al die tijd de goeie techniek gevonden, voelde vroeger nooit mijn borst nu heb ik het eindelijk te pakken, maar ik moet bijna letterlijk weer van 0 beginnen. Nuja, gewichten zijn nu minder belangrijk op dit moment.

Training was wel goed, maar ben er niet hard tegenaan gegaan. Is eerder ontspanning na al dat leren.

Full Body:

Squat ss. Pull-up:
10 x 60 / 10
10 x 60 / 8
10 x 60 / 8
8 x 65 / 6 x +2
8 x 65 / 6

Bench Press:
8 x 50
8 x 52.5
8 x 52.5
10 x 52.5
6 x 55 had iemand gevraagd om te spotten, maar kwam veel te vroeg aan de bar en duwde aan mijn hand??? dusja concentratie weg, zat meer in
rustig terug opbouwen dus die BP

BOR:
10 x 40
10 x 45
10 x 50
10 x 50
10 x 55

MP:
10 x 28
10 x 30
9 x 30
10 x 29
8 x 28

BB Curls:
10 x 28
10 x 29
9 x 28
10 x 28
8 x 29

Pushdowns:
15 x 45
10 x 50
8 x 50
10 x 47.5
10 x 47.5

dan nog 3 setjes dips gesuperset met leg extensions

15 min. Cardio Crosstrainer

Zo wil graag nog iets tonen, ik was dus aan het twijfelen om naar een andere gym te gaan, waar ik nu heb kan ik amper DL'en, niet squatten en alles is superklein.
Ik ken iemand die er traint en ik zei dat ik graag eens de gym wou zien en hij stuurde me een filmpje door van iemand die er traint.
Moet zeggen dat de gym zelf er wel erg goed uit ziet.
Upper body en lower body gedeelte enz. ;)
Wat vinden jullie ervan?

http://www.youtube.com/watch?v=buImvKUUI_M

http://www.youtube.com/watch?v=oNraPhvkMCQ&feature=related

nog een filmpje die is wel nice ;)

Laatst bewerkt:
Ohja, heb vandaag ook even met een vriend voor de lol men biceps gemeten :D
Rechter meet 35 cm, weet hoe goed/slecht dit is?

Ik had wel naar het tweede filmpje gekeken en nooit meer gereageerd:o
goed bezig met je training.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel goed kan zien wat er in de gym staat.
Het lijkt wel goed, en er staan ook een paar buffe gasten, dus er zal wel goed materiaal in de gym zijn.

het tweede filmpje vond ik erg leuk, alleen jammer dat die gast zijn benen niet goed trainde:o

Ik had wel naar het tweede filmpje gekeken en nooit meer gereageerd:o
goed bezig met je training.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel goed kan zien wat er in de gym staat.
Het lijkt wel goed, en er staan ook een paar buffe gasten, dus er zal wel goed materiaal in de gym zijn.

het tweede filmpje vond ik erg leuk, alleen jammer dat die gast zijn benen niet goed trainde:o

Nee idd, die squats waren wel een dikke fail.
Nuja hij lijkt wel goed, ga sowieso ook eerst eens trainen, maar het is in ieder geval een stuk anders dan nu ;)

lijkt mij wel een goede gym

Terug
Naar boven