XXL Nutrition

Little F's Log

stevige training F
mill press is altijd staand ;)
mooie combi

• Topic Starter Topic Starter
Even wat variatie erin gegooid qua cardio. 1,5 uur getennist was wel eens leuk.

mooie training, je gaat goed:)

mooie training, je gaat goed:)

bedankt! ;)

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Rug en kuiten vandaag. Eindelijk gedeadlift, en vooral gefocust op techniek. De lift zelf zit nu echt goed, alleen het laten zakken zit er nog niet echt in, rug gaat te hard bol, en ik vind het wel moeilijk maar volgende week zal et wel bijna helemaal goed zitten hoop ik! ;)

Rug & Kuiten:
Deadlift:
10 x 40
10 x 40
10 x 50
10 x 50
10 x 60

ben wel blij dat ik eindelijk gedeadlift heb, vanaf volgende week hierop echt knallen

Pull-ups:
6 x BW :( mss door de deadlifts die ik er nu voor heb gedaan...
6 x BW
12 x BW-15
10 x BW-10
8 x BW-10
5 BW - 5

pff was echt slecht, had gehoopt van nu alleen BW te doen maar zat er echt niet in

Lat Pulldown:
10 x 35
12 x 38
12 x 38
10 x 40
7 x 40 > 7 x 30 > 7 x 20

de laatste met 40 kg was de form echt slecht dus volgende week opnieuw opbouwen

DB Row:
10 x 20
10 x 22
10 x 22
10 x 24
8 x 24

ging wel goed

V-bar Cable Row:
wou er eens een andere row insteken, was wel goed, maar volgende week toch iets anders erin steken want ik zat al over het max gewicht van die cables.
15 x 35
15 x 40
15 x 45
15 x 50 (max gewicht, maar toch nog een schijf van 5 kg erop gekregen)
12 x 55

Seated Calf Raise:
10 x 25
15 x 27.5
15 x 30
15 x 30
10 x 35

Standing Calf Raise:
15 x 50
10 x 60
15 x 60
15 x 70
10 x 80

15 min. HIIT Cardio Fiets

Ik was erg vroeg vandaag en was alleen en de gym-eigenaar stelde voor om mij eens op te meten met zo'n speciale weegschaal.
Mijn gewicht na ontbijt is nu 70 KG :) is dus 3 kg meer sinds een maand ofzo terug.
Mijn VP is 16 % volgens dat ding. Nuja ik had wel verwacht dat ik rond de 15 zou zitten, is niet echt slecht vanwaar ik kom maar ik wil wel beter.
Ik vind dat bijna al mijn vet rond mijn buik en heupen zit, maar volgens die weegschaal is mijn visceraal vet (rond buik dus) 5 op een schaal van 20. Dusja ik weet het eig allemaal niet erg goed :rolleyes:
Ook zou 44 % van mijn BW vvm zijn :D

Die calf raises doe je die met een machine ofzo?(Ik snap de verschillen in gewicht niet tussen die 2 oefeningen)
Die weegschalen zijn niet erg betrouwbaar mbt VP zegt men, ik zou gewoon eens een calipermeting laten doen.;)

Die calf raises doe je die met een machine ofzo?(Ik snap de verschillen in gewicht niet tussen die 2 oefeningen)
Die weegschalen zijn niet erg betrouwbaar mbt VP zegt men, ik zou gewoon eens een calipermeting laten doen.;)

Ik weet nergens anders waar ik dat hier kan laten meten ;)
Die standing calf raises zijn in smith en de seated zijn met een machine ;)

Hoe noem je ze dan zittend? Ik ga ze dan misschien eens staand proberend.
Ik vind persoonlijk gewoon dat je zittend meer steun hebt voor je rug enz.

seated frontpress - doe ze maar eens staand je merkt gelijk verschil
je core moet meer aan het werk ;)

goeie training man

Redelijke training vandaag, gewichten waren goed maar het gevoel niet. Ik voelde mn borst echt niet, geen pomp of iets.

Borst:
Bench Press:
mijn techniek is eindelijk helemaal goed en ga nu altijd op een vaste diepte waardoor de gewichten wat duidelijker zijn tn opzichte van de andere trainingen
8 x 55
8 x 60 ging gemakkelijk
6 x 65 volgende keer mss gewoon naar 62.5 gaan
8 x 60
6 x 60

11 x 50

Incline DB Press:
ander bankje dan normaal waarvan de hoogte anders is dan de andere, 2 gaatjes is te hoog, en 1 is iets lager waardoor de gewichten wss wat hoger liggen.

10 x 18
10 x 18
10 x 20
8 x 18 toch eens die 2 gaatjes geprobeerd maar voel gewoon meer mijn schouders ;)
9 x 20

dan fly's geprobeerd maar die oefening werkt echt niet goed voor mij voelt gewoon niet lekker.
2 setjes op chest press en 2 setjes db press, ik wist echt niet goed wat te doen
10 x 55
10 x 60

8 x 18
8 x 18

denk dat ik er volgende week misschien incline chest press in smith bijgooi.

Cable Crossovers/Cable Upperchest:
10 x 20/15 x 10
15 x 15/ 15 x 10
20 x 17/15 x 12
12 x 20/10 x 15

10 min HIIT. Cardio Fiets

toen had ik het wel gehad
niet al te beste training, beetje wanordelijk, maar met BP en incline DB was ik wel tevreden.
Nuja volgende week beter...

Llijkt wel of je toch langzaam wat sterker wordt. Goed man:):):)

Llijkt wel of je toch langzaam wat sterker wordt. Goed man:):):)

Ja, in tegenstelling tot vroeger ga ik wel vooruit in gewicht! :)

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Nog net 30 min. buiten gaan lopen, voelde echt goed aan, maar na een halfuurtje gestopt omdat ik mijn knieen niet te veel wou belasten ivm met benentraining van morgen. Maar ging echt lekker.

nette training.
waarom wil je de volgende keer naar 62.5 gaan

nette training.
waarom wil je de volgende keer naar 62.5 gaan

Omdat ik nu 6 reps haalde, en ik heb het gevoel dat ik meer progressie maak, als ik hoger in reps ga.
Dus volgende week die 62.5 en dan kijken hoe vlot dat gaat, en dan de volgende keer wel weer naar 65 ;)

oke

Nice training baas!

Goei bench iig!

nette training hoor!

Terug
Naar boven