Fitness Seller

Little F's Log

goed dat je back on track bent :)
over die pushdowns, bedoel je dat je aan de kabelstations aan de buitenkant minder gewicht kan pakken dan die aan de binnenkant?
als het dat is wat je bedoelt, dat komt gwn omdat er aan de buitenkant een dubbelkatrol systeem is, wat het lastiger maakt, terwijl er aan de binnenkant maar 1 katrol is

• Topic Starter Topic Starter
goed dat je back on track bent :)
over die pushdowns, bedoel je dat je aan de kabelstations aan de buitenkant minder gewicht kan pakken dan die aan de binnenkant?
als het dat is wat je bedoelt, dat komt gwn omdat er aan de buitenkant een dubbelkatrol systeem is, wat het lastiger maakt, terwijl er aan de binnenkant maar 1 katrol is

Jup da bedoelde ik ;) voelde ook anders aan, bedankt! ;)

goed bezig geweest jonge

Ziet er goed uit:D:D Ben je al op vakantie???

Ja was ik en sinds gisteren terug.
Ik heb echt op niets gelet voor een keertje en het was zalig :D heb me echt goed geamuseerd.
Vandaag begonnen met werken, ik vreesde dat ik moe zou zijn, want vorig jaar was ik echt kapot na het werken maar nu valt het heel goed mee, dus ik ben wel tevreden dat ik nog zin heb om te gaan trainen. :D

Vandaag dus beginnen met borst ga men trainingsschema ietwat aanpassen omdat ik wat meer tijd heb, ben de tweede week in augustus een paar dagen aan de zee dus dat wordt ook niet trainen wat niet echt erg is want ik ga nu echt zwaar trainen en die paar dagen rust gaan me goed doen.
Nieuw trainingsschema wordt zo:
1: Borst
2: Armen
3: Benen
4: Schouders & Abs
5: Rug

Ik zou er graag een 6de dag tussengooien maar ik zie niet echt hoe ik dit zou doen, voorstellen zijn welkom.

Nu even omkleden en dan gaan trainen, ik verwacht echt een slechte training eerlijk gezegd, heb nu al 2 weken niet getraind en veel gedronken en slecht gegeten.
Vooral die BP zal wss een ramp worden.
Maarja ik ben "bodybuilder", geen powerlifter, en op het strand vergeleken met heel veel andere jongeren zag ik er goed uit, en daar heb ik het voor gedaan en ben ik tevreden mee. :)

benen/borst/armen/rug/schouders
bij zware squats/deadlifts kan je beter herstellen
maar je kan je armen ook trainen bij je borst en rug en dan neem je op dag 3
puur een cardio-dag

benen/borst/armen/rug/schouders
bij zware squats/deadlifts kan je beter herstellen
maar je kan je armen ook trainen bij je borst en rug en dan neem je op dag 3
puur een cardio-dag

Ok bedankt zal benen dan voor borst nemen volgende week, is nu te laat want heb al borst getraind daarstraks, ik post de training straks.
Armen bij borst vind ik dan eig te veel enz.

Ik voeg wss wel een extra cardio-dag toe.

ik bedoelde verdeel je armen over je borst en rugdag
triceps bij borst of rug en vice versa

ik bedoelde verdeel je armen over je borst en rugdag
triceps bij borst of rug en vice versa

Ah op die manier, da heb ik vroeger al gedaan, en ik wissel liever wat af in schema's.
Ga ik wel ng eens doen na een paar weken dit gedaan te hebben.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 19:52 ----------

Zo, tijd om de draad weer eens op te pikken.
Ik schrok me wel kapot toen ik binnenkwam, ik had weinig volk verwacht in dit weer maar er was echt ****ing veel volk, was wel jammer, heb 10 min. staan praten met een vriend in de hoop dat er iets vrijkwam maar dat was ng altijd niet het geval heb dan een setje pec deck gedaan maar dan kwam gelukkig een bankje vrij.

Borst:
DB Press:
12 x 16
12 x 18
10 x 20
10 x 20
10 x 22 vpr
6 x 24 vpr

nice

DB Flys
haat deze oefening maar toch maar gedaan want ik alleen mijn eigen bankje was vrij
10 x 8
10 x 9
8 x 10
10 x 10

Incline DB Press:
10 x 18
6 x 20
8 x 18
9 x 18
9 x 18

15 min HIIT Cardio fiets

toen was het al gedaan, wou nog superset doen met de cables maar die bleef maar bezet.
Ben wel blij met de training, waarschijnlijk omdat ik niet moest benchen :D
Nu verder knallen.

Congratz @ vprs F., nice.:)

De training van gisteren nog niet gepost wegens tijdsgebrek.

Ik heb een nieuw schema uitgeprobeerd waar ik al hele goeie dingen over had gehoord en had gelezen dus dat wou ik wel eens uitproberen omdat ik al zo lang hetzelfde doe.
Ik heb nu eindelijk weer eens spierpijn in mijn biceps, is echt al maanden geleden.
Voor triceps werkt het eig niet echt voor mij, dus ik hou dit alleen voor biceps.

De training was erg lastig omdat ik altijd redelijk wat tijd tussen mijn sets pak (gemiddeld 2 minuten)
Training van gisteren:
Armen:
Biceps:
DB Curl:
45 sec rust tussen sets
25 x 7
25 x 7
25 x 6
25 x 6

BB Curl:
1 min. rust tussen sets
8 x 28
8 x 30
8 x 28
8 x 28
8 x 28
8 x 27

BB Eccentric Explosion Curl:
90 sec rust tussen sets
explosief omhoog, 3-4 sec naar beneden
10 x 20
10 x 20
10 x 20
10 x 22
10 x 22

pomp was echt sick

Triceps:
Triceps Rope Extenstions:
45 sec rust
25 x 15
25 x 17
25 x 17
25 x 17

Skullcrushers:
1 min Rust
8 x 26
8 x 27
8 x 27
8 x 27
8 x 28
8 x 29

Pushdowns Eccentric Explosion:
90 sec rust
10 x 35
10 x 40
10 x 40
10 x 40

Geen cardio gedaan omdat ik ng wegging savonds en had geen tijd meer.

Heb gisterenavond wat te veel gedronken naar mijn zin :rolleyes:
Nuja ik hou mn benentraining voor morgen omdat ik vandaag moe ben, ook van het werk van vandaag, en ik wil wel knallen.
Ik ga straks wel even wat cardio en buik doen.

Merkwaardig schema F., anyway als je maar groeit.;)
En kap s met dat gezuip!:p

Merkwaardig schema F., anyway als je maar groeit.;)
En kap s met dat gezuip!:p

Ja had het ergens gezien op youtube, paar gasten, en goeie resultaten dusja ik wil wel eens zien of het werkt.

En ik moet er echt even mee stoppen, wil terug wat vet eraf krijgen maar vooral groeien, alcohol kan ik nu niet gebruiken:p

Zo heb vandaag een abonnement genomen in de nieuwe gym, en heb me benen getraind. Alles is wel wennen dus ik was eig niet helemaal gesloopt omdat ik alles nog moest leren kennen :(
Maar ik kon EINDELIJK voor de eerste keer vrij squaten. Heerlijk gewoon.
Ik wist totaal niet hoeveel ik kon dus heb het maar opgebouwd, geldt voor alle oef eig.

Ik wou dus beginnen met squats, maar ik vond het eerst niet en ik wou eig niet als een malle rondlopen om het te zoeken dus ben maar begonnen met leg extensions :roflol: tegen dan had ik het squatrack wel gevonden

Benen:
Leg Extension:
12 x 20
12 x 25
15 x 25
12 x 30
10 x 35

Squat:
eindelijk vrij :D
10 x 40
10 x 50
12 x 55
10 x 50
8 x 65

zo vanaf volgende week dus echt knallen hierop

Leg Press:
Stonden er 2, had eerst 3 sets met de ene gedaan, dan 3 sets met de andere, die tweede was meer verticaal maar toen ik bezig was merkte ik dat de twee voeten afzonderlijk duwen en dat vind ik nogal onhandig dus volgende keer maar die 1ste weer nemen

10 x 40
6 x 70
10 x 60

8 x 60
8 x 90
10 x 120

Lying Leg Curl:
eerste keer ooit
12 x 20
8 x 25
12 x 20
10 x 20
12 x 20

was de eerste keer dat ik ook echt mijn hamstrings voelde bij de training

Seated Leg Curl:
10 x 30
10 x 25
10 x 30

toen begon knie wat pijn te doen, dus ben ik maar gestopt

Toe Presses:
15 x 40
15 x 80
15 x 80
15 x 100

Standing Calf Raises:
15 x 60
15 x 80
12 x 100
12 x 100

Training viel wel mee, maar het is gewoon wennen.
Morgen schouders.

Wat wel grappig was is toen ik vertrok ik de breedste man die ik ooit gezien heb binnenkwam, ik was echt onder de indruk haha.
Voor ik het zelf wist had ik hem een goedkeurend knikje gegeven, moest hij wel om lachen. :p
Hoop hem binnenkort eens te zien trainen.

Schouders vandaag, ging wel redelijk, alleen MP valt echt tegen, maar ik weet niet zeker of die bar 10 kg weegt of meer, want het gewicht is echt niet goed.

Ik ben echt moe van mijn werk maar ik sleep mezelf gewoon nr de gym, vooral cardio is echt doodgaan.

Schouders:
DB Press:
12 x 14
10 x 16 vpr
7 x 16
8 x 16
9 x 14

Side Raises ss. Frontraises:
12 x 9/ 8 x 8 vpr
12 x 9/ 8 x 8
10 x 9/ 8 x 8
12 x 9/ 8 x 8
10 x 9/ 10 x 7

MP:
Ik hoop echt dat die bar meer dan 10 kg weegt :p
10 x 28
8 x 28
7 x 28
8 x 26 was echt dood

DB Shrugs:
15 x 22
15 x 24
15 x 24
15 x 26
10 x 26 < 10 x 24 < 10 x 22

30 min. cardio crosstrainer

Wat mij heel erg opvalt is dat in de spiegel mijn linkertraps echt veel groter lijkt dan mijn rechter, dat vind ik wel k*t, hoop dat dat recht getrokken wordt.

Goed dat je nog gegaan bent na die traumatische ervaring met je 'collega'!:p
Nette training ook btw.:)

Ik vertrouw haar niet :p volgens mij zal ze me ooit eens willen verkrachten :(

Terug
Naar boven