- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice he die supersets met side en front raises!
Nette training!

Waarvoor deadlift niet als eerst? En 3 soorten row's niet iets teveel van het goeie?
Wel nice training!

Ik ga je volgen kerel, we hebben beide ongeveer dezelfde stats![]()

Ik ben nu 17. Ben nu een dik jaar serieus bezig, na een half jaar wat te hebben gekloot.PHP:
Ben begonnen op 59 kg en nu zit ik ook zo rond de 70 kg.
Nu gewoon die goede weg blijven volgen natuurlijk he!![]()

Al aardig wat gewicht erbij!
Ik ben net dik begonnen, dat vind ik wel jammer, maar ik weet niet of ik liever ecto zou geweest zijn of zoals ik nu ben, ik moet hard werken om vet te verliezen, maar ik heb het gevoel dat ik in vgl met anderen wel aardig wat kan opbouwen, maar kan ook mis zijn hierin.
Ben 2 cm langer, voor de rest stats hetzelfde, krachtstats ook te vergelijken (mss iets beter, maar ook iets langer bezig) en ook beetje dikkig begonnen.

Wel fijn te horen dat er ook mensen zoals mij zijn, haha!![]()
Wat wij nu hebben is vanuit BB oogpunt allesbehalve goed of impressive te noemen, maarja gelukkig zijn er ook nog altijd mensen die niet/slecht trainen...
Ja inderdaad, maar ik ben ondertussen wel al heel wat vet verloren en definitie begint te komen, heb nu vooral vet aan mijn buik, en nog wat aan de borst, voor de rest niet veel meer.
Ik denk wel dat ik ooit een lichaam bereik waar ik tevreden mee kan zijn.
Een ander belangrijk punt is dat ik gewoon enorm graag train, een leven zonder trainen zou ik niet meer kunnen.