XXL Nutrition

Little F's Log

• Topic Starter Topic Starter
Jeetje mineetje jij gaat goed van start met al die trainingen.
Goed bezig:):):)

Vandaag triceps ingehaald van gisteren, ging lekker, pushdown weer toegevoegd na een lange tijd. Was wel goed om weer te doen!

Triceps:

Triceps Press:
15 x 65
15 x 70
15 x 75
12 x 75
12 x 75

Skullcrushers:
15 x 26
12 x 28
12 x 29
10 x 30
12 x 31

Pushdowns:
15 x 40
15 x 40
15 x 42
10 x 45
12 x 45

Triceps Rope Extensions:
15 x 20
15 x 20
15 x 22.5
15 x 25
20 x 20

Dropset Triceps Press:
10x70/8x60/8x50/8x40/8x30/8x20

30 min. Crosstrainer

Leuke training. Morgenvroeg rug en kuiten, kijk er naar uit!

Wat is precies tricep press?

Wel nette training!

Dips dus eigenlijk, alleen dan als een meisje.

Dip gewoon los. En ik zou CGBP er ook ingooien, vind ik ook een aanrader!

Dips dus eigenlijk, alleen dan als een meisje.

Dip gewoon los. En ik zou CGBP er ook ingooien, vind ik ook een aanrader!

Ik vind het dip apparaat wel goed, maar meer om het effe mee af te maken. Losse dip is veel beter voor massa en kracht.

Ik vind trouwens dat je echt enorm veel volume doet voor triceps alleen man. 20 setjes kom op :P
Als ik jou was zou ik 2 a 3 oefeningen doen van totaal 8 a 10 setjes en dan 8 a 12 reps. Met echt massa bouwers neig ik meer naar 8 reps en van die isolatie oefeningen zoals pushdowns meer richting 12.

Maar hebt probleem is, dat ik nog niet sterk genoeg ben voor dips, heb het wel al geprobeerd, en ik graak maar aan 5 reps ong.
GCBP heb ik geprobeerd maar het ging niet echt lekker want ik had last van mijn schouder.

Heb misschien ook wel het gevoel dat het wat te veel was, want de laatste oefening, zoals die dropset, trok op niet veel meer.

Ik hou het de volgende keer misschien bij, GCBP (als mijn schouder dat weer leuk vindt), dips, en triceps rope extension. En dan wissel ik af en toe eens iets om met skullcrushers.

Training van vandaag viel mee. DB Row was iets minder als vorige week. De mogelijkheid om kuiten te trainen is ook belabberd in onze gym. Dus ik zoek even nieuwe manieren op om seated en standing calf raises te doen. Tips zijn welkom ;)
Kuiten heb ik wel getraind maar gewichten niet bijgehouden.

Deadlift eindelijk voor de eerste keer gedaan, heb non stop deadlift gedaan wat wil zeggen, met minder gewicht en de bar nooit neerleggen omdat er bij ons niet wordt gedeadlift en er zijn geen mogelijkheden. Maar moeilijk gaat ook, heb een kleine barbell gepakt en het geprobeerd. En ik moet zeggen auw mijn onderrug, eindelijk eens goed getraind ;)

Rug:

Pull-ups:
eerste 2 setjes waren gewoon aan een bar ;) wil het zo snel mogelijk kunnen leren ;)

5 x BW
6 x BW
assisted pull-ups

10 x BW-15
10 x BW-15
10 x BW-15
8 x BW-10

Deadlift non-stop:
10 x 40
10 x 50
10 x 60
8 x 60

wou nog een set doen, maar mijn rug was al helemaal lam, zefs bb rows werden lastig in de onderrug, had er echt pijn man.

Lat Pulldown:
10 x 30
10 x 35
10 x 37
10 x 37
12 x 35

DB Row:
10 x 20
10 x 22
10 x 22
10 x 22
8 x 24

BB Row:
10 x 40
10 x 40
12 x 45
10 x 45
10 x 50

15 min. HIIT Cardio Fiets

Laatst bewerkt:
Ziet er heel goed uit:):):)

Vanavond weer uitgaan, zal 12 uur zonder eten zitten :/
Maar het wordt voor mij de eerste keer zonder alcohol. Hoop het toch een avond vol te houden! ;)

Je kan toch effe onderweg een hamburger ofzo eten?

Gewoon eten en genieten joh!

Betreft deadlift, zoek gewoon een olympische halter leg die op de grond en klaar. Non stop deadliften hoeft niet, pak je rust. Evalueer je techniek en zoals je doet laag in gewicht en veel reps. Ziet er prima uit!

Ja het is me echt niet gelukt :p niet te veel gedronken, maar ja vind het niet erg, ik begon al iets te drinken zonder dat ik het besefte. Maar eten doe ik sowieso niet ;) die dingen eet ik niet op.
We hadden wel het geluk dat iemand die mee organiseerde haar vader bakker was, en die is dan om 6 uur smorgens nog achter brood geweest.
Na de opkuis dan gaan slapen, maar wel maar 5 uur slaap.
Ik wil zeker die slaap ingehaald hebben tegen dinsdag, voor de borst ;)

Van die deadlift, de enige olympische halter die we hebben, hangt op de bench, en ik kan dat echt niet eraf halen, omdat die bench bijna constant gebruikt wordt.
Ook de grond is niet gemaakt, om die gewichten op te vangen, houten vloer op een verdieping ;).
Maar ik zoek wel nog uit hoe ik het ga doen.

Begin meer meer eten voor mezelf te maken, nu voor de eerste keer rijst koken, hoop dat het lukt :p

Neemt wel veel tijd in beslag...

Waar woon je feitelijk in west vlaanderen want ik ben duidelijk ook van west vlaanderen ;)..
Ik volg je !

Ah, wist ik niet. ;)
Woon in ieper, jij?

Goed bezig met je rijst koken:):):)

Terug
Naar boven