MuscleMeat

Little F's Log

Goede training , doe je goed voor je leeftijd ! ;)

goed bezig

Waar woon je nu eigenlijk in west vlaanderen ? Stuur mij in privebericht aangezien wie heeft mij gequote nog altijd niet werkt !

Lil' F wants to get big!:D
Goed bezig kleintje, keep it up.;)

• Topic Starter Topic Starter
Lekker volhouden en het komt goed, ik denk een half jaar verder op dit tempo dat je al verdere een goed lichamelijke verbetering kan zien :D:p

Ja ik hoop het inderdaad. Maar het zou wel goed moeten komen.
Ik kijk wel enorm op naar de examens die over een 3-4tal weken komen. 2,5 weken amper kunnen trainen, ik zal wel proberen een stuk of 2-3 keren te gaan, zal dan een fullbody training worden.
En na de examens 10 dagen op reis naar Spanje met vrienden. Daar heb ik wel een dubbel gevoel bij, langs de ene kant wordt het echt enorm leuk, maar het zal wel niet goed zijn voor mijn lichaam. Maarja, dan heb ik nog de rest van de vakantie om goed te trainen/eten. Heb niets anders te doen haha.

gewoon genieten die 10 dagen! je komt toch snel weer terug ;)

Betreft dat op vakantie gaan. Weet niet of je toevallig de OP in me log hebt gelezen, maar ben 2x op vakantie geweest en 2x 8 kilo afgevallen. Tja het is jammer, en het is om te huilen. Maar binnen enkele weken heb je het merendeel al zo terug.

Gewoon genieten en gaan!

Betreft dat op vakantie gaan. Weet niet of je toevallig de OP in me log hebt gelezen, maar ben 2x op vakantie geweest en 2x 8 kilo afgevallen. Tja het is jammer, en het is om te huilen. Maar binnen enkele weken heb je het merendeel al zo terug.

Gewoon genieten en gaan!

Dat is echt k*t inderdaad, maar ik zal wel niet zo veel gewicht verliezen, maar toch...
Het is natuurlijk wel zo dat je het snel terug hebt.
Maar geniet zal ik gewoon doen, je doet het toch maar 1 keer ;)

Goede training weer vandaag, op aanraden side raises, db press, en dips erbij gedaan dus die nu ook voor het eerst.
Ik dacht dat ik zwaar ging failen op de dips, maar ze gingen verassend goed.
Ze waren ook dieper dan parralel! :D

Seated Military Press:
10 x 28
10 x 30
10 x 31
8 x 31
8 x 31

Side Raises:
ging goed voor de eerste keer
10 x 7
10 x 7
10 x 8
10 x 8
10 x 8

DB Shoulder Press:
10 x 12
10 x 12
10 x 12
9 x 14
6 x 14 helemaal kapot, voel me schouders zelfs nu 2 uur later nog...

DB Shrugs:
10 x 20
10 x 22
10 x 24
10 x 24
10 x 26

Dips:
10 x
10 x
7 x
7 x
6 x

:D

Skullcrushers:
10 x 28
10 x 30
10 x 30
10 x 30
9 x 32

Triceps Rope Extension:
12 x 22
12 x 22
10 x 22
12 x 23
12 x 25

Zo goede training, wel geen GCBP die ga ik mss volgende week ipv skullcrushers zetten.

Had wel een k*tnamiddag. :mad:
Was het brood op school op vanmiddag, moest ik gefrituurde krokketen eten :/
het vlees was gelukkig kip, daar had ik dan nog geluk mee.

Morgen rug en kuiten, ik sla deadlift maar over.
Heb nu nog altijd enorm veel pijn in mijn rug voor gewichten pakken en bukken enz.
Ik zal dus echt iets verkeerd gedaan hebben vorige week, dus over 2 weken ga ik heel rustig deadliften om eerst de techniek te beheersen...
Misschien eens heel vroeg gaan, zodat ik de olympische stang van de BP kan nemen.

Goed hoor die dips:):) ik doe het je niet na:o

Ik ga ook altijd zaterdagochtend, lekker rustig.

Goed hoor die dips:):) ik doe het je niet na:o

Ik ga ook altijd zaterdagochtend, lekker rustig.

Bedankt! ;)

Bij ons is het alleen smorgens open in het weekend. Maar denk dat ik gewoon tegen het openingsuur ga gaan, zodat ik kan deadliften zonder dat er iemand is. :p

You go lil' f you go.
Relatief sterke skulls btw, nice.:)

Nice training, jonge!

Terug
Naar boven