AndroidHealthClinic

Little F's Log

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig met je rijst koken:):):)

Thx!

Ben zeer moe vandaag :( komt nog altijd door het weekend, ik hoop nu toch zeker evenhoog op mn benchpress te zitten als vorige week.
Heb vandaag al door school 3 uur gewandeld dus als ik vandaag achter het trainen geen zin meer heb in cardio, denk ik dat het toch al rechtgetrokken heb.

Had het totaal niet verwacht maar ben heel blij met mijn training!
Vorige week failde ik hard op 55 kilo.
Vandaag heb 3 x 55 kilo gedaan maar benchpress was voor het eerst niet mijn eerste oef maar pas mijn derde doordat bench bezet was dus ik ben heel tevreden! De rest van de oefeningen zijn ook een stuk vooruit gegaan! ;)

Borst & Buik:

Incline DB Press:
10 x 16
10 x 18
10 x 20 niet helemaal goede form dus wat lager gegaan
6 x 20
8 x 18
9 x 18

DB Flys:
10 x 9
10 x 10
10 x 12
8 x 14
10 x 12

deed vorige week maar max 9 kilo???

Bench Press:
8 x 45
8 x 50
8 x 55
8 x 55
7 x 55

Had geen spotter dus ik had er wel een stuk meer uit kunnen halen dus ik ben echt blij.

Cable Crossover/Cable Cross Upperset:
15 x 17/ 10 x 17
15 x 20/ 10 x 17
10 x 25/ 10 x 17
10 x 25/ 10 x 17
10 x 25/ 10 x 15

Damn, en vorige week had ik het zo lastig dat ik geen form kon houden op 8 x 20 :D

Buik:
Routine als gewoonlijk maar voelde mijn buik echt enorm goed, was lekker.

Super goed bezig, maar voor die fly even goed opletten dat je de kracht uit je borstkas haalt en niet uit je armen(de tip van een ander gekregen). Misschien je ellebogen locken.

Goed gedaan

Super goed bezig, maar voor die fly even goed opletten dat je de kracht uit je borstkas haalt en niet uit je armen(de tip van een ander gekregen). Misschien je ellebogen locken.

Goed gedaan

Bedankt, ik lock ze ook hoor ;)
14 was net iets te veel om het nog strict te houden, maar ik vind flys wel een van de moeilijkste oefeningen om goed uit te voeren.
Mijn uitvoering zit nog zeker niet goed, want ik voel wat pijn in mijn schouder maar er wordt zeker aan gewerkt en de kracht komt wel uit mijn borst.

Bedankt, ik lock ze ook hoor ;)
14 was net iets te veel om het nog strict te houden, maar ik vind flys wel een van de moeilijkste oefeningen om goed uit te voeren.
Mijn uitvoering zit nog zeker niet goed, want ik voel wat pijn in mijn schouder maar er wordt zeker aan gewerkt en de kracht komt wel uit mijn borst.

Geen idee, zijn je db niet te hoog geplaatst???

En morgen even nieuwe foto's posten ga ze ook hier bijhouden.

Ik wil eindelijk eens foto's van mijn rug en lats nu ik die ben beginnen trainen. :o

Triceps en benen heb ik ook nog geen foto's van. Wel jammer dat op foto's alles kleiner lijkt...

En morgen even nieuwe foto's posten ga ze ook hier bijhouden.

Ik wil eindelijk eens foto's van mijn rug en lats nu ik die ben beginnen trainen. :o

Triceps en benen heb ik ook nog geen foto's van. Wel jammer dat op foto's alles kleiner lijkt...

Je ouders:o, nee hoor deze was gemeen. Zal ik niet meer doen.

laat maar, don't worry

Sterke incline man!

Goede training gehad, alleen squatten ging niet zo goed omdat ik nog last heb van mijn rug door te deadliften zaterdag. Het was wel de eerste keer dus ik hoop dat het normaal is maar ik heb echt steken enz. als ik bv mijn bekken naar voor breng en mijn rug naar achter strek.

Hoewel ik dus last had van mijn onderrug ben ik wel vooruitgegaan in gewicht, maar ik kon nog een stuk dieper gaan zonder de pijn in mijn rug.
Biceps hadden een lekkere pomp.

Benen & Biceps:
Squats:
10 x 50
10 x 60
10 x 60
10 x 60
10 x 65
8 x 70 PR

Leg Press:
10 x 100
10 x 110
10 x 120
10 x 120
10 x 120

Barbell Curls:
10 x 28
10 x 30
8 x 31
8 x 31
7 x 31

Concentration Curl:
10 x 8
10 x 8
10 x 8
10 x 8
5 x 10 linkerarm echt kapot

EZ-Bar GC Curl:
damn old lady al de schijfjes van 1 kilo bezet houden, 25 kg was het max wat ik had tot set 3
15 x 25
10 x 25
12 x 26
10 x 28
7 x 30 PR

20 min. Cardio Crosstrainer :(

Ben echt minder en minder gemotiveerd om cardio te doen, na 2 maanden begint het nu echt saai te worden en ik doe het echt niet meer graag...

Heb jij geen rustdagen???

Jawel, morgen ;)
maandag was ook een. en zondag ;)

Gelukkig, ik werd al bang.

na zwaar deadlift is het echt niet slecht om keer wat licht te squatten of gewoon weekje niet. Vergeet niet te luisteren naar je lichaam! Pijn gewoon stoppen.

Wel prima training!

Terug
Naar boven