XXL Nutrition

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Benen en biceps dag 26-05-12.

Vandaag maar fietsend gegaan naar de gym, scheelt ook weer warming up op de threadmill. 2 scoops noxipro werkt ook niet echt meer.

Rond 11:00 was ik in de gym.

Motivatie: 8
Fysieke gesteldheid: 8

Tip
De allerlaatste reps van de laatste 2 bicep oefeningen gingen moeilijk. Heb sommige sets maar tot failure gedaan.

• Ik dacht, het is eens tijd om het gewicht van de squat omhoog te gooien. Ik begon eerst 10x40kg zoals normaal. De laatste 2 sets deed ik 10x50kg.

• Stifflegged deadlift ging heerlijk. Ook de leg curl en leg extensions.

Overal rating 8!

• Back Squat 1x10 40kg 2x10 50kg verhoogd met 10kg
  • Stiff-legged Deadlift 2x10 35kg
  • Barbell Lunge 3x10 40 kg
  • Seated Leg Curl 3x10 37,5 kg
  • Leg Extension 3x10 35 kg
  • Seated Calf Extension 3x10 60 kg

• Dumbbell Curl 3x10 8 kg
  • Barbell Curl 3x10 20 kg
  • Concentration Curl 1x10 9 kg 2x tot failure 9kg
  • Dumbbell Preacher Curl 3x tot failure 10 kg

Overall rating 8,5

Het is niet omdat je denkt dat het niet werkt dat het zijn effect niet heeft;)(je pre-work out). En probeer je pre-workout op een lege maag te nemen:o, enorm verschil:D.

Triceps en Schouders dag 27-05-12.

Helaas was de gym vandaag dicht i.v.m. 1e pinksterdag. Dus heb maar even mijn dumbbell set van de zolder gepakt.

Motivatie: 6 "ik train het liefst in de gym"
Fysieke gesteldheid: 7 "Behoorlijk wat spierpijn door de vorige dagen.

Overal rating 6

We hebben bijna niks meer in huis, dit is echt behoorlijk k*t. Geen vlees, vis of gevogelte. Geen zuivel meer etc etc. Moet zo spoedig mogelijk boodschappen doen. Dit gaat behoorlijk wat geld kosten.

Bench Dips 3x15
Lying Tricep Extension 3x10 6kg 3x tot failure 4kg
Pullovers 2x tot failure 7kg

Arnold Press 5x tot failure 7kg
Front dumbbell raise 3x10 7kg
Dumbbell Lateral Raise 3x10 6kg

Tijdens deze oefeningen heb ik zo'n documentaire van Kai Green gevolgd via youtube. Gaf behoorlijk wat motivatie, wat een beest is die gozer.

Overal Rating
6

Rug en borst dag 01-06-12.

Zoals gewoonlijk door school weer slaap tekort. Moet echt wat strenger worden voor mezelf. Ik viel bijna in slaap thuis, maar ik wilde niet slapen. Uiteindelijk me shizzle klaargelegd en noxi naar binnen geslokt.

Motivatie: 8!
Fysieke gesteldheid: 5 dieptepunt tot nu toe.

Ik voelde met het benchpressen dat ik moe was. Ik had moeite met de laatste reps.

Tip

• Moet leren de dag van te voren toch op tijd naar bed te gaan.

• Alhoewel ik moe was, heb ik toch met beast mode mijn borst kapot getraind. Mijn rug ging ook lekker.

• Innies&Outties met cables 3x30 2kg

• Standing cable rows 1x10 8kg 2x10 12kg om op te warmen.

• Dumbbell rows 3x10 14kg

• Barbell rows 3x10 30kg
  • Seated rows 3x42,kg

• Pullups 3x5

• Dumbbell diagonal row 3x10 8kg

• Benchpress 3x10 40kg
  • Incline dumbbell fly variant 3x10 5kg
  • Cable fly 3x10 16,5kg
  • Incline dumbbell press 3x10 12kg

Overal rating 8!

Laatst bewerkt:
Goed bezig man, maar rust is echt belangrijk voor je progressie!
Ben onder de indruk van je concentration curl!
Ik doe het maar met 7kg terwijl ik wel bb curl doe met 32kg ???

Benen en biceps dag 02-06-12.

Vanochtend werd ik KK pissed off wakker. Vrijdag had ik dus al slaap tekort, had dus ook moeite met trainen, maar ik heb beastmode aangezet en dat heeft me nog redelijke gered. Anyways ik had dus al wat slaaptekort. En ik dacht ooh "heerlijk trainen en dan lekker slapen" maar nee, ik moest me vader nog ergens ophalen. Ik lag dus uiteindelijk ongeveer 00:30 in bed. De wekker stond op 10 uur, dit moet dus genoeg zijn om al mijn slaap in te halen.

Maar GVD me broer komt mijn kamer in. KOM WE GAAN NAAR DE GYM! OMFGAARGHHHKHJKJSKFHSFKHSK!@!!!! om 8:00 in de morgen. Don't get me wrong normaal sta ik altijd rond deze tijdstip op om naar de gym te gaan, maar dit is wel vroeg als je nog wat slaap wilt inhalen. Normaal gaat hij altijd alleen naar de gym, maar ineens wilde hij met mij mee. Ik was echt furious want hij ging ook nog eens de xbox van mijn kamer afhalen omdat hij zo graag wilde xboxen. HOE ****ING OUD BEN JE DAN?:mad: Ik loop ****ing te slapen. Uiteindelijk was hij mijn kamer uit.

Maar nee hoor, iedereen liep te praten alsof we op de markt stonden. Uiteindelijk kon ik niet meer slapen. Naja heb het over me heen gezet en heb lekker ontbeten. Heb me toen volgepropt met noxi en ik ging knallen.

Vandaag heb ik echt lekker getraind, I was proud! Ik ging weer beastmode bij de legextensions en curls. Bam weer gewichten omhoog!

Fysieke gesteldheid: 8 "was onlangs dat ik niet kon uitslapen best wat uitgerust"

Tip

• Heb echt moeite met de biceps de laatste tijd.

• Beastmode bij leg curls en extensions:D

• Stiflegged heeft me weer eens gesloopt.:D

Overal rating 8!

• Back Squat 3x10 50kg
  • Stiff-legged Deadlift 3x10 35kg
  • Seated Leg Curl 3x10 37,5 kg (verhoogd naar 42,5kg)
  • Leg Extension 3x10 35 kg Verhoogd naar 45kg

• Dumbbell Curl 3x10 9 kg
  • Concentration Curl 1x10 8 kg 2x tot failure 8kg
  • Dumbbell Preacher Curl 3x10 10 kg

Overall rating 8,5

Laatst bewerkt:
Vind je 4 oefeningen voor biceps niet wat veel?
Je doet meer dan 120 reps zo?

Vind je 4 oefeningen voor biceps niet wat veel?
Je doet meer dan 120 reps zo?

Hmm, als ik bekijk dat het 120 reps zijn, dat is eigenlijk best veel. Misschien moet ik maar 2 sets van alles doen. Ik bedoel de derde sets van de laatste oefeningen. Daar heb ik enorm veel moeite mee.

Goed bezig! Ik volg je!

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 09:57 ----------

Waarom verhoog je je gewichten eigenlijk niet per set? Als je de derde set van een oefening hebt gedaan, ben je dan kapot of zou je nog zwaarder aankunnen?

Goed bezig! Ik volg je!

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 09:57 ----------

Waarom verhoog je je gewichten eigenlijk niet per set? Als je de derde set van een oefening hebt gedaan, ben je dan kapot of zou je nog zwaarder aankunnen?

Ik train gewoon volgens de gewichten die op mijn schema staan, mocht ik merken dat ze makkelijker worden, dan verhoog ik de gewichten permanent. En zo doe ik dat steeds. Sommige oefeningen doen er wat langer over dan andere. Want bijvoorbeeld met biceps ben ik echt kapot als ik met sets af heb.

Triceps en Schouders dag 03-06-12.

Ik werd vanochtend rond 9 uur wakker. Ben naar de wc gegaan en heb me daarna gewogen. Ik ben 400gram aangekomen.:D

Vandaag ging het wel goed, hier en daar weer wat verhogingen in gewichten.

Fysieke gesteldheid: 8 "best veel spierpijn van de vorige dagen"

Overal rating 8

Toen ik klaar was met trainen, thuis even wat postworkoutmeals/supps had genomen voelde ik me goed. Op een of ander manier ben ik in een rust staat.

• Bench Dips 3x15
  • Lying Tricep Extension 3x10 6kg
  • Tricep pushdowns 3x10 25kg
  • Cable rope overhead tricep extensions 3x10 25kg
Dit is een nieuwe oefening. Ik heb er expres nog een oefening bij gedaan, omdat ik de dag daarna geen spierpijn kreeg. Hopelijk krijg ik dat nu wel.

• Military press 3x10 25kg Deze voelde ik vandaag zo goed!
  • Dumbbell Shoulder press 1x10 8kg 2x10 9kg Ik merkte dat de 8 kg lichter was geworden, vanaf nu 9kg shoulder press.
  • Front dumbbell raise 2x10 7kg 1x10 8kg Ik merkte dat de 7 kg lichter was geworden, vanaf nu 8kg front dumbbell raise.
  • Barbell rear delt row 3x10 20kg
  • Dumbbell lateral raises 3x10 6kg

Overal Rating
8

Abbo :) Succes met je doelen!

Rug en borst dag 08-06-12.

Muhaha, deze keer de dag daarvoor vroeg naar bed gegaan. Vandaag goed uitgerust en klaar to do some business. Vandaag kwam ik aan het praat met een best buffe ecto. Hij zei tegen mij dat borst en rug tegelijk pakken best zwaar is. Toen ik erover na dacht had hij eigenlijk wel gelijk. Had er zelf nooit echt bij stil gestaan. Terwijl ik wel wist dat het erg zwaar was. Want wanneer ik klaar ben met rug, heb ik minder kracht voor borst. En andersom ook. Ik ga dit binnenkort veranderen.

Vandaag borst als eerst gedaan, begon dus met benchpress. Ik werd gespot door die jongen waarmee ik aan het praten was. Want hij moest ook benchpressen. Ik heb mijn record benchpressen verbroken. Ik zat eerst op 3x10 50kg nu doe ik 3x10 60kg. Dat voelt dus echt goed, want ik ben zelf nog geen 60kg.

Tip

• Combinatie rug en borst veranderen. Mijn kracht gaat eronder lijden.

• Benchpress PR 60kg!

• Innies&Outties met cables 3x30 2kg
  • Standing cable rows 1x10 8kg 2x10 12kg om op te warmen.
  • Benchpress 3x10 40kg
  • Incline dumbbell fly variant 1x10 5kg 2x10 6kg
vanaf nu 6kg
  • Cable fly 3x10 16,5kg
  • Incline dumbbell press 3x10 12kg

• Dumbbell rows 3x10 14kg

• Barbell rows 3x10 30kg
  • Seated rows 3x42,kg

• Pullups 3x5

• Dumbbell diagonal row 3x10 8kg

Overal rating 8!

Laatst bewerkt:
Benen en biceps dag 02-06-12.

Werd rond 9 uur wakker, had lekker uitgeslapen en voelde me goed. Heb goed ontbeten en stoomde me klaar voor de gym. Na de training was ik echt zwaar gesloopt:(:(. Weet niet waardoor dit komt, misschien harder dan normaal getraind?

Het is me gelukt tijdens mijn squat sets, 1 set met 10 reps 60kg te doen!! Dat is gewoon ongeveer mijn lichaamsgewicht!

Motivatie: 6

Tip

• Biceps nog steeds een beetje moeite mee, misschien moet ik meer rusten tijdens de oefeningen.

• 1set 10 reps 60kg gesquat!

• Alweer Beastmode bij leg curls en extensions:D

• De 3 beruchte oefeningen, squat, lunges en stif legged hebben me weer eens gesloopt.

Overal rating 7!

• Back Squat 2x10 50kg 1x10 60kg!
  • Stiff-legged Deadlift 3x10 35kg
  • Seated Leg Curl 3x10 42,5kg
  • Leg Extension 3x10 45kg

• Dumbbell Curl 3x10 9 kg
  • Concentration Curl 3x10 8kg.
  • Dumbbell Preacher Curl 3x10 10 kg

Overall rating 7

Innn

goedzo man

ga zo door

Attentie, spiergroepen combinatie gewijzigd.

Vanaf vandaag heb ik mijn splitschema even veranderd. Ik heb de spiergroepen combinaties gewijzigd.

Voortaan is het

Vrijdag Borst en Schouders.
Zaterdag Benen en Triceps.
Zondag Rug en Biceps.

We gaan even kijken hoe dit gaat verlopen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven