MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Borst en schouders 15-06-2012
Vanaf vandaag start ik dus met de nieuwe combinaties. Dit heb ik gedaan omdat ik even een verandering wil. Vandaag was ik vroeg thuis van school, heb me dus goed voorbereid om te trainen.
Jongens ik ben vandaag helemaal kapot gegaan. Klinkt miss sissy maar ik wilde eigenlijk huilen na de training. Fysiek was ik er helemaal doorheen. Tijdens het omkleden had ik moeite om mijn kleren aan te doen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er trots op dat ik zo hard werk. En ik vind het ook goed, omdat ik zeker weet dat ik het verschil heb gemaakt die avond. Maar het is echt zwaar. Naja niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou zijn. Zolang ik mijn doel in ogen heb zal ik keihard strijden. Al moet ik voor iedereens gezicht midden in de gym huilen omdat ik gesloopt ben. Ik weet wat ik wil en daar ga ik ook voor.
Door de stevige benchpress aan het begin was ik best wat gesloopt.
Fysieke gesteldheid: 7
Mentale gesteldheid: 6,5
Borst
Schouders
Overall Rating 7
Vanaf vandaag start ik dus met de nieuwe combinaties. Dit heb ik gedaan omdat ik even een verandering wil. Vandaag was ik vroeg thuis van school, heb me dus goed voorbereid om te trainen.
Jongens ik ben vandaag helemaal kapot gegaan. Klinkt miss sissy maar ik wilde eigenlijk huilen na de training. Fysiek was ik er helemaal doorheen. Tijdens het omkleden had ik moeite om mijn kleren aan te doen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er trots op dat ik zo hard werk. En ik vind het ook goed, omdat ik zeker weet dat ik het verschil heb gemaakt die avond. Maar het is echt zwaar. Naja niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou zijn. Zolang ik mijn doel in ogen heb zal ik keihard strijden. Al moet ik voor iedereens gezicht midden in de gym huilen omdat ik gesloopt ben. Ik weet wat ik wil en daar ga ik ook voor.
Door de stevige benchpress aan het begin was ik best wat gesloopt.
Fysieke gesteldheid: 7
Mentale gesteldheid: 6,5
Borst
- Bench press 1x10 60kg 2x10 50kg 1x14 35kg
Incline Dumbbell Fly Variant 3x10 6kg
Incline Dumbbell Press 3x10 12kg
Cable Fly 3x10 17,5kg
Schouders
- Military press 1x10 25kg 2x10 27,5kg
Dumbbell Shoulder Press 3x10 10kg
Front Dumbbell Raise 3x10 7kg
Dumbbell Lateral Raise 3x10 6kg
Barbell Rear Delt Row 3x10 20kg "Ik had meer gewicht aangekund maar was te moe om het erop te zetten
"
Overall Rating 7

. zolang het een deftige training blijft , no problemo
De barbell is zeker 20kg maar hij voelde minder.