Fitness Seller

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Borst en schouders 15-06-2012

Vanaf vandaag start ik dus met de nieuwe combinaties. Dit heb ik gedaan omdat ik even een verandering wil. Vandaag was ik vroeg thuis van school, heb me dus goed voorbereid om te trainen.

Jongens ik ben vandaag helemaal kapot gegaan. Klinkt miss sissy maar ik wilde eigenlijk huilen na de training. Fysiek was ik er helemaal doorheen. Tijdens het omkleden had ik moeite om mijn kleren aan te doen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er trots op dat ik zo hard werk. En ik vind het ook goed, omdat ik zeker weet dat ik het verschil heb gemaakt die avond. Maar het is echt zwaar. Naja niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou zijn. Zolang ik mijn doel in ogen heb zal ik keihard strijden. Al moet ik voor iedereens gezicht midden in de gym huilen omdat ik gesloopt ben. Ik weet wat ik wil en daar ga ik ook voor.

Door de stevige benchpress aan het begin was ik best wat gesloopt.

Fysieke gesteldheid: 7
Mentale gesteldheid: 6,5

Borst

• Bench press 1x10 60kg 2x10 50kg 1x14 35kg
Ik dacht dat ik 60kg makkelijk kon handelen. Dat dacht ik dus verkeerd, dit was ****ing zwaar. Ben meteen naar 50kg gegaan wat ik normaal doe. Deze gingen goed. De laatste set van 14 reps was een soort van deload. Mijn spotter vandaag is een hele enthousiaste buffe bber. Daarom dus die extra set. Hij legt ook vaak dingen uit aan anderen etc. Heb dus 1 set meer gedaan normaal. Eigenlijk was ik na die benchpress al gesloopt.

• Incline Dumbbell Fly Variant 3x10 6kg

• Incline Dumbbell Press 3x10 12kg

• Cable Fly 3x10 17,5kg

Schouders

• Military press 1x10 25kg 2x10 27,5kg

• Dumbbell Shoulder Press 3x10 10kg

• Front Dumbbell Raise 3x10 7kg

• Dumbbell Lateral Raise 3x10 6kg

• Barbell Rear Delt Row 3x10 20kg "Ik had meer gewicht aangekund maar was te moe om het erop te zetten:p"

Overall Rating 7

Waarom zoveel fly varianten? En zo weinig presses?

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 23:30 ----------

En ook 2 presses op de schouderdag is wel een tikkeltje teveel

Wel raar, je bankdrukt een stuk meer dan mij (het hoogste wat ik heb gedrukt is 8x42,5kg) maar mijn dumbbell press en fly's zijn wel veel hoger (DB press 12x16 per dumbbell dus 32kg), dus dat moet jij ook wel kunnen denk, ik zou overigens wel meer drukken bij borst.

Waarom zoveel fly varianten? En zo weinig presses?

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 23:30 ----------

En ook 2 presses op de schouderdag is wel een tikkeltje teveel

Wat zou jij dan aanraden?

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 12:44 ----------

Wel raar, je bankdrukt een stuk meer dan mij (het hoogste wat ik heb gedrukt is 8x42,5kg) maar mijn dumbbell press en fly's zijn wel veel hoger (DB press 12x16 per dumbbell dus 32kg), dus dat moet jij ook wel kunnen denk, ik zou overigens wel meer drukken bij borst.

Ja dat zou ik best aan kunnen, tevens is die dumbbell press incline, dus ietsjes zwaarder. En mijn meeste kracht gaat al op naar die benchpress. Die db press doe ik om net nog het laatste beetje kracht eruit te persen.

Die dumbbell fly is een ander soort fly. Die is een stuk moeilijker om met meer gewicht te doen. Deze namelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=unux4a4GcF4

Laatst bewerkt:
Wat ik aanraad is gewoon het houden bij
1 incline variant
1 flat press variant
Chest dips
Eventueel nog flys

En bij schouder
Voor elke schouderkop een oefening

Benen en Triceps 16-06-2012

Vandaag werd ik uitgerust wakker. Wel had ik spierpijn van gisteren. Benen trainen ging vandaag goed. De combinatie met triceps ben ik tevreden mee.

Fysieke gesteldheid: 8,5
Mentale gesteldheid: 7,8

Benen

• Back Squat 1x10 50kg 2x10 60kg
  • Barbell Lunge 1x10 40kg 2x10 50kg
  • Stiff-legged Deadlift 3x10 35kg
  • Seated Leg curl 3x10 42,5kg
  • Leg extensions 1x10 52,5kg 2x10 57,5kg
  • Standing Calf extensions 1x10 60kg 2x10 65kg

Triceps

• Bench dips 3x15
  • Lying Tricep extensions 3x10 6kg
  • Push down 3x10 27,5kg

• Cable rope overhead Tricep extensions 3x10 27,5kg

Overall rating 8

Laatst bewerkt:
Idd ja, 3/4 oefeningen voot schouders en borst is meer dan genoeg
Ik zelf hou altijd voor borst 15 sets aan, en voor schouders 12, shrugs reken ik bij rug mee

Je bent al een stuk verder dan toen je begon! goed hoor. Haha en een filmpje van die ouwe scooby.:cool:

Update

Ik wilde vandaag eigenlijk gaan trainen, is niets van gekomen:o Werd een beetje laat wakker, want ik was die avond daarvoor laat thuis. Natuurlijk wil ik wel minimaal 8 uur slapen. Ik was dus onderweg om te trainen, maar nam een verkeerde afslag en er waren weg afzettingen. Dus ik dacht **** it, voordat ik daar ben en omgekleed ben, heb ik niet genoeg tijd om te trainen. Ben naar huis gegaan en vandaag hou ik dus mijn rust dag. Dit komt goed uit want ik verga van de spierpijn:(

Voorkant van mijn schouderkoppen en heel mijn borst gedeelte doet pijn. Mijn traps, benen, triceps en buikspieren doen ook zeer. Al met al, goed getraind:)

Gewicht 03-06-2012: 59,4kg
Gewicht 17-06-2012: 59,7kg

Heb er dus 300 gram bij gepakt. Ik denk dat ik over 2 weken wel op de 60kg zit. Vp ligt nog steeds op de 11%.

Laatst bewerkt:
Rug en Biceps 18-06-2012

Het was best druk vandaag maar ik had er zin in. Noxipro is sinds kort op dus duurt nog wel ff voordat ik een nieuw potje haal. Dit heeft niet mijn training beïnvloed. Heb net zo lekker getraind als normaal. Ik heb de laatste bicep oefening overgeslagen. Had hier totaal geen kracht meer voor. Ik denk dat ik de preachercurls weg laat. Die voelen trouwens ook niet lekker aan, en 3 oefeningen is wel voldoende.

Fysieke gesteldheid: 9
Mentale gesteldheid: 8,5

Rug

• Warming up 2kg 3x30
  • Dumbbell row 3x10 14kg
  • Barbell row 3x10 30kg
  • Seated row 3x10 42,5kg
  • Pullups 3x5
  • Dumbbell diagonal row 3x10 8kg

Biceps

• Dumbbell curls 3x10 8kg
  • Barbell curl 1x10 15kg 1x10 17,5kg 1x10 20kg
  • Concentration curls 3x10 8kg

Overall rating 9

doe ik ook, gewoon schrappen, wat je ding niet is ;). zolang het een deftige training blijft , no problemo :D

Borst 22-06-12

Zoals jullie hebben gemerkt, is dit maar 1 spiergroep. Mijn vakantie is begonnen, geen huiswerk meer een geen stress. Ik ga nu 1 spiergroep per dag pakken. Vandaag ging de training goed, ik heb er aan gedacht om de oefeningen iets minder te doen van de borst. Maar ik wil hier eerst nog even mee door, wat later zal ik het misschien wel veranderen. Vandaag voor het eerst normale flies geprobeerd, best wel zwaar eigenlijk.

Fysieke gesteldheid: 8

• Bench press 1x10 60kg 2x10 50kg. De laatste paar reps deden pijn aan mijn schouder en had blijkbaar de stang niet goed vast dus ik kreeg ook een beetje pijn in mijn pols.

• Dumbbell Fly 3x10 8kg

• Incline Dumbbell Press 3x10 12kg

• Cable Fly 3x10 17,5kg

Overall rating 7,5

Laatst bewerkt:
Schouders 23-06-2012

Vandaag had ik wat minder kracht. Verder ook een beetje last van mijn traps gekregen na wat oefeningen. Maar dat is al weer over. Verder zal ik hier binnenkort ook wat verandering in brengen. Ik doe eigenlijk 6 sets van 10 reps pressen van shoulders, is misschien teveel.

Fysieke gesteldheid: 7
Mentale gesteldheid: 6,5

Schouders

• Military press 3x10 27,5kg (Dit is dus eindelijk wat omhoog gegaan in gewicht)

• Front Dumbbell Raise 3x10 7kg

• Dumbbell Shoulder Press 3x10 10kg

• Dumbbell Lateral Raise 3x10 6kg

• Barbell Rear Delt Row 3x10 20kg

Overall Rating 7

Je bencht wel veel vergeleken met db press.

Laatst bewerkt:
Benen 24-06-2012

Werd deze ochtend laat wakker, dacht dat me broer me zou wekken. Omdat de gym in my hometown om 13:00 dicht gaat, ben ik maar naar bokkeduinen gegaan in Amersfoort. Eenmaal daar aangekomen ging het best goed met squaten. Miss omdat er vrouwelijk aanwezigheid was? Anyways benen gaan harder dan de rest van mijn lichaam, veel harder. Heb nu dus goed spierpijn en vooral mijn billen!

Fysieke gesteldheid: 8,5

Benen

• Back Squat 3x10 60kg eindelijk een volle 3 sets 60kg gesquat. Dit voelde behoorlijk goed:eek: De barbell is zeker 20kg maar hij voelde minder.
  • Barbell Lunge 3x10 50kg Dit dus ook 3 volle sets 50kg:cool:
  • Stiff-legged Deadlift 3x10 35kg
  • Seated Leg curl 5x 45kg Wat een t*fus curl apparaat was dit zeg. Ik heb alle standjes geprobeerd maar kreeg last van mijn knieën, had liever toch in mijn eigen gym willen zijn. Heb het dus maar 5x kunnen doen.
  • Leg extensions 1x10 55 2x60kg!!! Leg extensions gingen baas
  • Standing Calf extensions 3x10 70kg In deze gym hadden ze geen apparaat, heb dus de smithmachine gebruik. Dit werkt gvd veel beter dan zo'n apparaat. Vanaf nu ook maar in mijn gym de calfs in de smithmachine doen.

Overal rating 7,8

Laatst bewerkt:
Biceps 25-06-2012

Tja niet veel mee te delen vandaag, heb gewoon mijn ding gedaan. Had eigenlijk wel iets meer biceps willen doen. Mijn armen zeiden nee, maar mijn geest zei MEER! Heb de training afgerond met wat ab oefeningen, had ze al lang niet meer gevoeld.

Fysieke gesteldheid: 8
Mentale gesteldheid: 6

• Dumbbell curls 3x10 8kg
  • Barbell curl 1x10 20kg 2x10 17,5kg
  • Concentration curls 3x10 8kg

Overall Rating 7

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven