XXL Nutrition

Little guy gets ripped as fck!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Progressie

15-04-2012
VP: 10%
Gewicht: 57KG
Quads omtrek: 50cm
Bovenarm omtrek: 30cm
Kuiten omtrek: 33cm
Borst omtrek: 93cm
Schouder omtrek: 112cm

26-06-2012
VP: 11%
Gewicht: 61KG
Quads omtrek: 56cm
Bovenarm omtrek: 32cm
Kuiten omtrek: 34,5cm
Borst omtrek: 101cm
Schouder omtrek: 119cm

Mooie progressie man!
Vooral qua borst!

jammer dat je nu meer totale vetmassa hebt als eerst ook
zal toch wel wat te veel zijn denk

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 23:05 ----------

tenzij dat de bedoeling is natuurlijk

jammer dat je nu meer totale vetmassa hebt als eerst ook
zal toch wel wat te veel zijn denk

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 23:05 ----------

tenzij dat de bedoeling is natuurlijk

Tja tijdens de bulk is dat moeilijk tegen te gaan, je zit natuurlijk in een caloric surplus.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 11:04 ----------

Mooie progressie man!
Vooral qua borst!

Thanks man.

Laatst bewerkt:
goede progressie, ga zo door ;) :D

Je gaat lekker man, goed gemotiveerd ook! Komt goed als je zo doorgaat ;)

Borst 29-06-12

Vandaag dus weer borst, had er weer zin in. Had er vandaag zoveel zin in dat ik meer heb gedaan dan normaal. Ja af en toe kan dat geen kwaad. Eindelijk de 2de set 60kg. Ging wel moeilijk. Waar ik nu op ga richten is dat ik die 60kg 3x10 kan doen. Maar dit wil ik dan heel netjes kunnen uitvoeren voordat ik ga verhogen.

Fysieke gesteldheid: 7,8
Mentale gesteldheid: 7,8

• Bench press 2x10 60kg 1x10 50kg

• Dumbbell flat press 1x10 16kg

• Incline Dumbbell Press 1x10 14kg 1x10 12kg

• Cable Fly 3x10 17,5kg

• Bench press 1x15 30kg 1x25 25kg

Overall rating 7,8

Schouders 30-06-2012

Na lekker geslapen te hebben ben ik maar aan een groot ontbijt begonnen. Na het ontbijt even anderhalf uur gewacht en naar de gym gegaan. Training ging vandaag wel goed, ik had veel kracht vandaag.

Fysieke gesteldheid: 8
Mentale gesteldheid: 8

Schouders

• Military press 3x10 27,5kg

• Front Dumbbell Raise 3x10 7kg

• Dumbbell Lateral Raise 3x10 6kg

• Dumbbell Shoulder Press 3x10 10kg

• Barbell Rear Delt Row 1x10 20kg 2x10 25kg

Overall Rating 8

Vandaag even een rust dag. Was gister laat naar bed gegaan, dus wordt ik ook laat wakker. En ik moet weg dus beetje druk druk. Gym is in het weekend maar tot 13:00 open en dat wordt em dus niet.

Heb trouwens ook moeite met de bulk de laatste tijd. Echt totaal geen zin om te eten, moet mezelf gewoon dwingen de laatste tijd. Ik weet niet waardoor dit komt, misschien door het weer omdat het nu warmer is? Anyways geen lust in grote maaltijden etc.

Laatst bewerkt:
Kerel, Hoe maak jij je voedingsschemaen hoe houd jij je eraan? Als ik over een week of 2 weer ga knallen wil ik me perfect aan me voeding houden en wil nu me alvast een beetje ervoor gaan voorbereiden.

Lekkere maaltijden zijn ook welkom :cool:

Kerel, Hoe maak jij je voedingsschemaen hoe houd jij je eraan? Als ik over een week of 2 weer ga knallen wil ik me perfect aan me voeding houden en wil nu me alvast een beetje ervoor gaan voorbereiden.

Lekkere maaltijden zijn ook welkom :cool:

Ik ben op dit moment niet meer zo strikt als eerst. Dus niet meer eetschema's voor de volgende dagen of week maken. Dit komt omdat het financieel wat minder gaat, dus ik kan niet gericht boodschappen doen. Dus geen kilo's aan vlees en vis inslaan, wat ik voorheen wel deed. Maar op zich is dat niet erg als je in de bulk zit.

Nu doe ik het zo, ik ontbijt gewoon. Dus bijvoorbeeld wat eieren met wat light chedar cheese, beetje brood en kipfilet (beleg) en groenten. Daarna ga ik even achter de laptop en voer ik dit meteen in, in mijn excel lijst. Op basis daarvan weet ik wat ik wat nog mag. Dus hoeveel aan carbs, eiwitten en vet.

Wat hiervan wel het probleem is, is dat je sneller teveel vet kan binnen krijgen als je niet op let. Want je vult alles achteraf in. Nu let ik er wel gewoon op dus gebeurt het niet vaak.

Zo doe ik het steeds, op zich maakt het niet echt uit wat je eet, als je je maar aan je macro's houd. Ik zorg wel dat er variatie in zit, wel fruit en groenten etc. Maar zoals ik zei op dit moment kan ik niet gericht meer boodschappen doen, wat wel jammer is.

En natuurlijk snoep ik heel af en toe wat, maar daar ga je niet dood aan.

Ik zal hier binnenkort een verslag van maken. Dus vertellen hoe mijn doen en laten met het eten in de loop der maanden is veranderd.

:thumbs: Welke excel sheet gebruik je? Die hier ergens op het forum staat of een zelfgemaakte? Ben zelf uitermate beroerd met excel dus ik hield er na een weekje mee op maar ga het wel opnieuw proberen als het een sheet is waar je heel makkelijk iets aan kan toevoegen.

Zal uitkijken naar dat verslagje ;)

:thumbs: Welke excel sheet gebruik je? Die hier ergens op het forum staat of een zelfgemaakte? Ben zelf uitermate beroerd met excel dus ik hield er na een weekje mee op maar ga het wel opnieuw proberen als het een sheet is waar je heel makkelijk iets aan kan toevoegen.

Zal uitkijken naar dat verslagje ;)

Ja je moet even zoeken naar Benchnoob. Dat is een gast op dit forum die het heeft ontwikkelt, echt een super file is dat.

ben je al ripped of komt dat nog

Benen 02-07-2012

Vandaag was het weer even afbeulen in de gym. Benen weer goed hard aangepakt. Alleen een beetje last van mijn onderrug. Dit kwam door de stifflegged deadlift van vorig week. Had zonder dat ik het in de gaten had niet juiste form. Ik zit er aan te denken om hem te vervangen, het is af en toe moeilijk om juiste form te pakken. De training ging voor de rest wel gewoon goed, heb de stiff legged maar 2 sets gedaan. Beter maar even oppassen.

Tegenwoordig ga ik mijn calfs hard aanpakken. Ik voel ze niet echt als ik ze op de oude manier train. Maar dit is ook logisch, je calves dragen je gewicht elke dag dus je moet ze goed aanpakken wil je dat ze groeien. Vorige week was ik er achter gekomen dat ik ze goed kan aanpakken in de smithmachine. Nu heb ik ze weer in de smithmachine gedaan, alleen deze keer 3 sets tot failure. Dit brandde zo erg en voelde zo goed aan, ik ga ze dus tegenwoordig zo trainen.

Verder heb ik de leg extensions deze keer single legged gedaan. Dus gewoon 10 reps 1 been en dan die andere been. Dat drie sets dus. Welk gewicht past er dan goed bij? Nou je raad het al, de helft van het gewicht die je deed met 2 benen.

Fysieke gesteldheid: 8
Mentale gesteldheid: 7

Benen

• Back Squat 3x10 60kg
  • Barbell Lunge 3x10 50kg
  • Stiff-legged Deadlift 2x10 35kg
  • Seated Leg curl 3x10 42,5kg
  • Single leg extensions 3x10 28,75kg
  • Standing Calf extensions 3x till failure 65kg

Overall rating 7,5

bestand is niet leeg
en het voedingsschema wat er in zit trekt op niks s dus trek je daar maar niks van aan:P

Bijlagen

bestand is niet leeg
en het voedingsschema wat er in zit trekt op niks s dus trek je daar maar niks van aan:P

Die gebruikte ik vroeger, ik raad je de versie van benchnoob aan. Ik kan hem even niet uploaden hij is 2,2mb. Maar zoek even via de zoek optie op het forum naar benchnoob.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 17:22 ----------

ben je al ripped of komt dat nog

Ja dat komt nog:p rond eind januari begin februari 2013 post ik foto's.

Biceps 03-07-2012

Veel kracht vandaag!

Fysieke gesteldheid:9
Mentale gesteldheid:8

• Dumbbell curls 3x10 9kg
  • Barbell curl 3x10 20kg
  • Concentration curls 3x10 8kg

Overall rating 8,5

Update

Beste log volgers,

Ik ben er een beetje laat mee, maar dat maakt niet uit. Het is nu juli en mijn goals list eindigde eind juni. Ik moet een nieuwe goals list maken dat weer 3 a 4 maanden verder kijkt. Deze zal ik morgen hier posten.

Tevens zal ik morgen foto's maken om de progressie aan jullie te laten zien. Dit ga ik elk kwartaal doen en nu er ongeveer 3 maanden voorbij zijn, worden dit mijn eerste foto's. Heb speciaal hiervoor de boel onthaart, hierdoor zie je de spier definitie veel beter. Wat was me dat een helse karwei zeg, gelukkig doe ik dit maar elk kwartaal.

Al met al foto's en een nieuwe goals list, morgen op mijn log.

Met vriendelijke groet,

Mesut

Geharst?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven