AndroidHealthClinic

lloret de mar topic

bvo78

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
wie van de dbb gaan naar lloter dit jaar???

voor de geen die gaan,
pak niet hotel samba, leuk hotel opzich, maar net iets te ver van het centrum

venga beach club, dikke shit, lekker wijven achter de par in bikinie, en allemaal nederlanders,

wat vonden jullie goed???

ik ga nog niet geboekt, maar noem maar iets wat goed is :P zien we elkar

• Topic Starter Topic Starter
ik ben pas 1x geweest en toen zaten wij is het samba hotel,

hotel was wel oke, maar de afstand wat minder

wie van de dbb gaan naar lloter dit jaar???

voor de geen die gaan,
pak niet hotel samba, leuk hotel opzich, maar net iets te ver van het centrum

venga beach club, dikke shit, lekker wijven achter de par in bikinie, en allemaal nederlanders,

wat vonden jullie goed???

Dat is wat ik moet hebben als ik in Spanje op vakantie ga:rolleyes:

Vorig jaar gewoon elke avond in move gaga gezeten. Heerlijk sfeertje, buitenwippers en personeelschef waren belgen. Tolerantie tov drugs ook. Dj Niko van la rocca als resident en veel goeie guest dj's gezien.

• Topic Starter Topic Starter
bumpers is ook goed, ook nederlands, goede beveiling, gezellige buiten bar, goede djs, toen was er ook tmf on tour, en die coone

bumpers is ook goed, ook nederlands, goede beveiling, gezellige buiten bar, goede djs, toen was er ook tmf on tour, en die coone

Ik was er ook die week. Dj coone, jump draaiend in bumpers leek me echt niets. Volk dat daar iedere keer buiten kwam zei mij genoeg.

Lloret smosmet

1. ga niet Lloret
2. ga naar IBIZA !!!

Logeer daar in het hotel (club) playa den bossa, recht over de Space... :heart:
ik ga er dit jaar maar 1 week heen wegens aankoop van moto dit jaar, en het is er niet echt goedkoop :sad:

als je 16 bent is het wel leuk als je ouder bent ga naar andere oorden

21 jaar geleden (met 17) de laatste keer in Llorret geweest

ik ben jalooers op jullie ;) , want ik ben er nu te oud voor :(

Vorig jaar naar Lloret geweest, hotel Royal Beach, ook iets te ver van centrum, 6min stappen. heeft ook zn voordelen, je bent al wa ontnuchterd als je terug in je hotel bent (was soms nodig :d)

Veel in de Box gezeten (belgisch cafe, supersfeer)

en natuurlijk in de moef gaga en de St-Trop (veruit de 2 beste discotheken ni lloret)

10 dagen gefeest en geamuzeert! natuurlijk ook andere dingen gedaan zoals quad-safari in de bergen, ZEKER een aanrader!!!

moet je maar eens kijken bij 2 engelsmannen, straatje naast Royal Beach hotel, superkerels!!!

Ik verwacht foto's van naakte dronken breezers van degenen die erheen gaan... voor in m'n bitches topic :D

bumpers was k*t man. 1 wijf die daar voor stond te proppen had een maat van mij genaaid en daarom mochten wij er gratis naar binnen.. geen k*t aan, die jeroen post van tmf is ook maar een lamlul.

Vorig jaar naar Lloret geweest, hotel Royal Beach, ook iets te ver van centrum, 6min stappen. heeft ook zn voordelen, je bent al wa ontnuchterd als je terug in je hotel bent (was soms nodig :d)

Veel in de Box gezeten (belgisch cafe, supersfeer)

en natuurlijk in de moef gaga en de St-Trop (veruit de 2 beste discotheken ni lloret)

10 dagen gefeest en geamuzeert! natuurlijk ook andere dingen gedaan zoals quad-safari in de bergen, ZEKER een aanrader!!!

moet je maar eens kijken bij 2 engelsmannen, straatje naast Royal Beach hotel, superkerels!!!

heel lloret is bout maar heb wel een leuke tijd gehad vorig jaar, gewoon met je vrienden zuipen en proppers gek maken. dat is opsich wel leuk maar ik hoef niet nog een keer erheen.

Ik ben er 10 jaar geleden geweest ... gneh gneh .
Kwam een video band tegen van een beach party aldaar waanzinnig tof ..
Alleen was ik daar nog 130 kg op , dus was ff schrikken ...
Maar lorett is kik voor jongeren ja ... feesten beesten gaan met die banaan ...

BreEzaAh-paradise.

The Box, Belgisch cafe:)
En snel verslaafd aan Burger King wordt je daar.
Club Gala vond ik wel nog leuk.

Ik ben er geweest op mijn 17e, en ik ga er nooit en nooit meer naar toe.

Saaiste vakantie van mijn leven

Zuipen, vreten, slapen, zuipen vreten, slapen and so on voor 12 dagen, nee bedankt wat ik daaraan uit heb gegeven kan ik ook 3 weken voor naar Italië of Zwitserland, zit ik lekker in de bergen en ik kom ik teminste weinig Nederlanders tegen met een te zware zak die zwetend in je oor staan te hijgen...getver.

Maargoed, jullie veel plezier! Het kan best leuk zijn, alleen niet mijn idee van vakantie.

Ik ben er geweest op mijn 17e, en ik ga er nooit en nooit meer naar toe.

Saaiste vakantie van mijn leven

Zuipen, vreten, slapen, zuipen vreten, slapen and so on voor 12 dagen, nee bedankt wat ik daaraan uit heb gegeven kan ik ook 3 weken voor naar Italië of Zwitserland, zit ik lekker in de bergen en ik kom ik teminste weinig Nederlanders tegen met een te zware zak die zwetend in je oor staan te hijgen...getver.

Maargoed, jullie veel plezier! Ach het kan best leuk zijn, alleen niet mijn idee van vakantie.

Gewoon Spaans tegen praten, ben je er gauw vanaf ;)

Terug
Naar boven