AndroidHealthClinic

lloret de mar topic

Wat is er zo leuk aan die uitgaans-vakanties dan? Alleen het nken of. ..?

Als ik hier in België uitga dan ben ik te veel met morgen, overmorgen of de week erna bezig. In lloret heb ik gewoon alle remmen los gegooid op vlak van uitgaan en drugs wat mij dingen heeft laten doen die ik hier in België niet zou durven. Het heeft mij en mijn vriendenkring ook elke keer dichter bij elkaar gebracht. Het is wel iedere keer hetzelfde en voor mij persoonlijk was 2 keer echt wel het maximum. Kijk nu naar een ander soort vakantie uit.

Ik ben der dit jaar ook bij:D

zoals al gezegd, daar GEEN verantwoordelijkheid NIKS
Of ge daar nu fatsoenlijk of compleet vn de kaart rondloopt, nobody gives a ****...
En naar mijn gevoel gedraagt het volk zich daar ook "plezanter", iedereen feest met elkaar, doen maar op, loop je tegen iemand op, ze kijken niet naar je vn wtf maar feesten gewoon verder...

zoals al gezegd, daar GEEN verantwoordelijkheid NIKS
Of ge daar nu fatsoenlijk of compleet vn de kaart rondloopt, nobody gives a ****...
En naar mijn gevoel gedraagt het volk zich daar ook "plezanter", iedereen feest met elkaar, doen maar op, loop je tegen iemand op, ze kijken niet naar je vn wtf maar feesten gewoon verder...

haha totdat je daar op zo'n bende van 30 vage russen stuit zoals wij vorig jaar. Ben nog nooit zo blij geweest dat we een gevecht uit de weg zijn kunnen gaan en dat het bij intimidatie bleef.

Ik ga met mijn makker Pieter naar Salou.

St-trop, Collosus, Hollywood (fancy shit) en een of ander cafétje waar je literpinten kon zuipe :D

Ik ben twee keer achter elkaar naar lloret geweest. Ik was eigenlijk van plan om dit jaar weer te gaan. Helaas, toen kreeg ik een geweldige vriendin waardoor de behoefte om klemzuipen en wijven nken verdween.

wie gaat er de laatste week van augustus naar loret del mar?
wij verblijven in het boleropark, geen hotel maar appartement, stukken goedkoper en ook dicht bij het strand enzo. Hopelijk wat lekkere grietjes ook!

wie gaat er de laatste week van augustus naar loret del mar?
wij verblijven in het boleropark, geen hotel maar appartement, stukken goedkoper en ook dicht bij het strand enzo. Hopelijk wat lekkere grietjes ook!

ik! maar wel op hotel 1min van centrum en 5min van't strand :cool:

Ben de eerste 2 weken van juli geweest. Over het hotel kan ik zeggen slecht eten, veel en goeie sterke drank!

St Trop was de beste discotheek, tropics de slechtste en hollywood de speciaalste haha.

Heb mij zkr geamuseerd en blij dat ik het eens heb meegemaakt maar of ik nog ga ....

Terug
Naar boven