XXL Nutrition

lloret de mar topic

Zijn er eigenlijk al foto's van marjolein46 in omloop?

Ga mss wel naar Blanes en dus naar Llorret dit jaar..nog geen idee hoe en wat, zal wss wel een 'zuipen,eten slapen vakantie worden idd:D

maare marjolein, een te zware zak???

No co(m?)prendo :D

Schijnbaar is het geil als je tegenstribbelt.

Naja de Italianen waren er ook wel erg vervelend moet ik zeggen, maar ik speek de taal dus die waren zo weer weg. Zijn ook lekker snel op de kast te krijgen die Italiaantjes :D

ja volgens mij in het topic post een picca van je face:D

maar op elke foto staan marjo maar met de helft van dr gezicht op dus ik vraag me ernstig af of de andere kant niet verminkt is of opvallende baardgroei heeft:D

hahaha.

Waarom wil je dat weten tractortje..

Toch niet het Wat als topic hé??

ben er 2 keer geweest in Loret
heb het wel gezien daar
the Box was goed cafeetje
discotheek: Las guevas ( de grot)
ware nog wel paar goei ben de namen vergeten
de meeste sluiten daar ook om 5u was spijtig wel

ben er 2 keer geweest in Loret
heb het wel gezien daar
the Box was goed cafeetje
discotheek: Las guevas ( de grot)
ware nog wel paar goei ben de namen vergeten
de meeste sluiten daar ook om 5u was spijtig wel

Ja inderdaad om 5 u moet je buiten. Als je als uitbater daar niet in slaagt riskeer je een tijdelijke sluiting. En geef toe om daar dagenlang uit te zitten mag het wel telkens ophouden om 5 uur. Zo is trouwens politiecontrole (mossos desquadra dacht ik) ook makkelijker als iedereen om 5 uur terugwaarts gaat.

Move Gaga heeft die regel eens aan hun laars gelapt toen ik er was. Marco V & Dj Niko bleven maar draaien die avond. Was één van de betere dat ik er heb meegemaakt.

In het weekend is het tot 6 zeker?

vorig jaar geweest vond het echt vet ook in de vanga beach club geweest en in de temtiation tropics astrixs over al

Ik zie hier in de stad al genoeg breezers.

Ben op doorreis 1 avond in Lloret geweest , wat een k*tgehucht , man! Dat zit daar vol Hollanders , het is er kitch en je kan er alleen fastfood crap eten .. Waarom ga je dan op vakantie ? Om dezelfde dingen te doen als thuis ? En het volk dat daar rondloopt ... Zie-lig!
Ik ga liever nar grootsteden om te feesten zoals Londen , Barcelona , Madrid , Rome , Zagreb , Boedapest etc ...

Als je jong bent moet je niet gaan voor cultuur en shit.
Dan moet je juist los.

Ik ben niet van het wandelen, dingen bekijken enz enz.
Dan zuip ik me nog liever in een coma:D

Oja, over de tijden:
5 uur is toch laat zat man.
Snap het echt niet.
Als de toko's allemaal open zouden zijn van 20:00-02:00 uur heb je overdag ook nog wat:)
Is veel beter imo.

moet er niet aan denken

16 jarigen

September is de beste maand om op reis te gaan . Alleen 18 + kom je dan tegen :)

Terug
Naar boven