XXL Nutrition

lloret de mar topic

• Topic Starter Topic Starter
je moet niet naar leeftijd kijken; gewoon gaan op alles wat maar kan haha

Voor vrouwen ga je niet naar Lloret, die zijn er nauwelijks. Was voor mij 1 keer en nooit meer. Als je toch naar Lloret gaat ga dan naar St. Trop, vond ik de leukste discotheek en met clubcard nog redelijk betaalbaar ook (2.50 voor tequila sunrise bijv.).
Succes...

nooit geweest en lijkt me zo'n articieel gedoe, trek dan wat verder naar ibiza of barcelona

Ook aanwezig dit jaar, het ziet ernaar uit, dat het royal beach word.

als het goed is ga ik er ook heen vrienden van me gaan er ook heen dus ik denk dat ik dan ook wel ga. eerst 3 weken Italie dan 4 dagen thuis en dan 1 week Lloret.
hoeveel hebben jullie ongeveer eigenlijk totaal uitgegeven daar ?

Ook aanwezig dit jaar, het ziet ernaar uit, dat het royal beach word.

heb ik vorig jaar gezeten :)

voordeel: goedkoop hotel, eten valt goed mee, strand op 50m, ziet er niet mis uit

nadeel: kleine kamers, drank van shitty merk (geen eristof, bacardi,...), toch een 7min stappen van centrum.

vrienden van me gaan naar blau is dat een goede ?
hoop dat ik nog 2 a 3 vrienden kan verzamelen, want om nou in je eentje 1500 eu voor 10 dagen te betalen aan alleen je hotel:(

jaaaa, lloret!! :d Dit jaar weer 8-)
Altijd fun daar! Maar snap inderdaad, eens je ouder bent, beter ibiza!

Hotel anabel (ook wel wat verder gelegen) maar vond k toch goed! Sauna/bubbelbad/gym...
En vrij veel belgen/nederlanders.
Vorig jaar gran garbi geweest, heeeel dichtbij centrum, main street... En daar is een 2de gebouw (overkant van straat) gebouwd, waar geen controle, geen gezever is.. dus geen problemen met die irritante security vn dat hotel... 8-)

En st trop idd beste discotheek!

als mensen hier nou allemaal even melden naar hotel ze gaan dan kan ik daar ook heen als het een leuk hotel is. en dan allemaal rondlopen met een DBB.com shirt met xxlnutrition.com erop + je nickname:D:roflol:

Voor vrouwen ga je niet naar Lloret, die zijn er nauwelijks. Was voor mij 1 keer en nooit meer. Als je toch naar Lloret gaat ga dan naar St. Trop, vond ik de leukste discotheek en met clubcard nog redelijk betaalbaar ook (2.50 voor tequila sunrise bijv.).
Succes...

ik weet niet wanneer jij er bent geweest ma toen ik er was stikte het ervan de lekkere chicks :D

Zo, da`s lang geleden.

Zit ''the cave'' er nog? Hollandse hardcore tent waar iedereen van de kaart was. :spaz: :joint: Hahaha...

EN die andere tent weet ik niet meer hoe die heet maar op die shirts stond Macro Disco. Dat waren de enige twee disco`s waar wij toen hebben gezeten.

edit: Oh ja, colosSOS...!

Zo, da`s lang geleden.

Zit ''the cave'' er nog? Hollandse hardcore tent waar iedereen van de kaart was. :spaz: :joint: Hahaha...

EN die andere tent weet ik niet meer hoe die heet maar op die shirts stond Macro Disco. Dat waren de enige twee disco`s waar wij toen hebben gezeten.

colosSOS wel nog;) maar die andere 2 heb ik niet gezien

reis is weer geboekt naar lloret :)

naam van hotel vergeten :p (vrienden regelen alles :p)

Zo, da`s lang geleden.

haha damn de cave of rave. Wat was dat een vaag kot man. Twee jaar geleden er eens toegekomen toen het net sloot. Toen was het nog in zo'n smal straatje een eindje van het centrum. Vorig jaar zaten ze dan vlak bij bumpers te midden van de andere discotheken. Toen ik er binnenging in mijn rood t-shirtje met mijn haar in de gel waren er 10 mannen en een paar vrouwen binnen. Allemaal skinhead, bloot bovenlijf (mannen dan), combats, overal tattoo's en piercings. Er was constant de tekst "we will kill them all" verwerkt in het liedje dat ze speelden toen ik er binnen kwam. Dj was ook opgemaakt alsof hij bloed had aan zijn gezicht en dat soort vage shit.

colosSOS vond ik maar tegenvallen. Te groot, niet gezellig, te hard op elkaar geplakt.

Ik weet nog niet waar ik ga trouwens dit jaar. Alleszinds Lloret niet, ben dat wel beu na 2 jaar.

welk hotel jongens ?

haha damn de cave of rave. Wat was dat een vaag kot man. Twee jaar geleden er eens toegekomen toen het net sloot. Toen was het nog in zo'n smal straatje een eindje van het centrum. Vorig jaar zaten ze dan vlak bij bumpers te midden van de andere discotheken. Toen ik er binnenging in mijn rood t-shirtje met mijn haar in de gel waren er 10 mannen en een paar vrouwen binnen. Allemaal skinhead, bloot bovenlijf (mannen dan), combats, overal tattoo's en piercings. Er was constant de tekst "we will kill them all" verwerkt in het liedje dat ze speelden toen ik er binnen kwam. Dj was ook opgemaakt alsof hij bloed had aan zijn gezicht en dat soort vage shit.

colosSOS vond ik maar tegenvallen. Te groot, niet gezellig, te hard op elkaar geplakt.

Ik weet nog niet waar ik ga trouwens dit jaar. Alleszinds Lloret niet, ben dat wel beu na 2 jaar.

Haha... dan zat je goed! Ik vond colosSOS toen wel wreed maar das echt lang geleden.
Dat was dat jaar met die rellen met Nederlandse toeristen.

Terug
Naar boven