- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
September is de beste maand om op reis te gaan . Alleen 18 + kom je dan tegen![]()
weinig verschil tussen 16 en 18
Geef mij maar 21+ 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
September is de beste maand om op reis te gaan . Alleen 18 + kom je dan tegen![]()
Geef mij maar 21+ 
jaaa ik ga lekkere foto's voor je makenIk verwacht foto's van naakte dronken breezers van degenen die erheen gaan... voor in m'n bitches topic![]()

Ook aanwezig dit jaar, het ziet ernaar uit, dat het royal beach word.

Voor vrouwen ga je niet naar Lloret, die zijn er nauwelijks. Was voor mij 1 keer en nooit meer. Als je toch naar Lloret gaat ga dan naar St. Trop, vond ik de leukste discotheek en met clubcard nog redelijk betaalbaar ook (2.50 voor tequila sunrise bijv.).
Succes...

Zo, da`s lang geleden.
Zit ''the cave'' er nog? Hollandse hardcore tent waar iedereen van de kaart was.![]()
Hahaha...
EN die andere tent weet ik niet meer hoe die heet maar op die shirts stond Macro Disco. Dat waren de enige twee disco`s waar wij toen hebben gezeten.
edit: Oh ja, colosSOS...!
maar die andere 2 heb ik niet gezienreis is weer geboekt naar lloret
naam van hotel vergeten(vrienden regelen alles
)
?Zo, da`s lang geleden.
Zit ''the cave'' er nog? Hollandse hardcore tent waar iedereen van de kaart was.![]()
Hahaha...
EN die andere tent weet ik niet meer hoe die heet maar op die shirts stond Macro Disco. Dat waren de enige twee disco`s waar wij toen hebben gezeten.
edit: Oh ja, colosSOS...!
haha damn de cave of rave. Wat was dat een vaag kot man. Twee jaar geleden er eens toegekomen toen het net sloot. Toen was het nog in zo'n smal straatje een eindje van het centrum. Vorig jaar zaten ze dan vlak bij bumpers te midden van de andere discotheken. Toen ik er binnenging in mijn rood t-shirtje met mijn haar in de gel waren er 10 mannen en een paar vrouwen binnen. Allemaal skinhead, bloot bovenlijf (mannen dan), combats, overal tattoo's en piercings. Er was constant de tekst "we will kill them all" verwerkt in het liedje dat ze speelden toen ik er binnen kwam. Dj was ook opgemaakt alsof hij bloed had aan zijn gezicht en dat soort vage shit.
colosSOS vond ik maar tegenvallen. Te groot, niet gezellig, te hard op elkaar geplakt.
Ik weet nog niet waar ik ga trouwens dit jaar. Alleszinds Lloret niet, ben dat wel beu na 2 jaar.