XXL Nutrition

Log 2013: Quitters never win.

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Die bar lijkt nogal onstabiel bij die squats of ligt dat aan mij? Hopelijk is de schouder snel terug in orde en hoeven de straps niet meer!
 
Pfff wat een gedoe zeg met straps, hopen dat het snel herstelt jonge
 
Aha hier ben je!! Mooi filmpje man! Denk dat jij best ver gaat komen als je naar je huidige stats kijkt.
Ik ga je uiteraard weer volgen!
 
Aha hier ben je!! Mooi filmpje man! Denk dat jij best ver gaat komen als je naar je huidige stats kijkt.
Ik ga je uiteraard weer volgen!

Thx Dan, hoop dat ik snel weer op dat niveau(en er voorbij) zit!
 
Sven even een idee, je leent mijn safety bar en squat daarmee, ik zie hem wel weer terugkomen als die schouder weer normaal wil squatten. Team RPB is team RPB.
 
Sven even een idee, je leent mijn safety bar en squat daarmee, ik zie hem wel weer terugkomen als die schouder weer normaal wil squatten. Team RPB is team RPB.

Helemaal top Gijs dat je dit aanbied, waardeer het zeer.:thumb:
Maar is denk ik niet nodig, ik verwacht eigenlijk volgende week wel weer normaal te kunnen squatten. Het ging nu echt net niet, en dan beter het zekere voor het onzekere.
Maar nogmaals bedankt maatje.
 
Deadlift + slow negative fase:
5x60.
2x100.
Belt straps
1x140.
3x155.
3x155.
3x155.

MP:
15x20.
5x40.
8x60.
8x60.

CGBP 2 board pause(heel rustig schouder voel ik hier nog wel):
5x40.
5x60.
5x60.
10x60.
12x60.

Barbell curl:
5x5x40kg.


Comment: K*t training, vriendin was blijven slapen en gister+vandaag dus veel te weinig gegeten en katabool bezig geweest. Toch wat gedaan zullen we maar zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Te veel snachts getraind zeker ;)
 
Haha weinig geslapen Svenneke!?
 
Slaap je toch wat langer uit :p Gains jonge!!!
 
nachtcardio ?
 
High rep hip thrusts!
 
Dat is nooit katabool jongen, je deadlift gaat dadelijk ineens hard vooruit door dit extra werk!
 
Alles voor die gains hè.
 
Deadlift + slow negative fase:
5x60.
2x100.
Belt straps
1x140.
3x155.
3x155.
3x155.

MP:
15x20.
5x40.
8x60.
8x60.

CGBP 2 board pause(heel rustig schouder voel ik hier nog wel):
5x40.
5x60.
5x60.
10x60.
12x60.

Barbell curl:
5x5x40kg.


Comment: K*t training, vriendin was blijven slapen en gister+vandaag dus veel te weinig gegeten en katabool bezig geweest. Toch wat gedaan zullen we maar zeggen.

Goh Sven heeft ook een keer coïtus gehad voor het eerst in z'n leven. Wen er maar aan jongen dat alle trainingen daarna k*t zullen gaan. :roflol:
 
Goh Sven heeft ook een keer coïtus gehad voor het eerst in z'n leven. Wen er maar aan jongen dat alle trainingen daarna k*t zullen gaan. :roflol:

Hoor haar, je klinkt semi gefrustreerd:roflol:.
Maar dat trainingen dan automatisch k*t gaan valt wel mee hoor.
 
Chin ups gladde bar:
5xbw+10.
5xbw+10.
8xbw.
8xbw.

Flat dumbbell press:
8x25,5.
10x25,5
Beetje last van schouder dus even pumps:
30xbw pushup.

BOR:
20x60.
20x60.
20x60.

French press stand 4:
10x40.
15x40.
15x40.

Concentration curls:
10x12
10x12
10x12
10x12.

Comment: Prima, beetje rond gepompt en alles doorbloed. Vanaf volgende week nieuw schema met een heel rustige opbouw elke week. Vooral heel blijven en steady gainen. Fijn weekend.
 
Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven