XXL Nutrition

Gesloten LOG Amateurtje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja maar een training wordt gelogd en niet geboekt toch??? En waarom gaat het anders heten als je een ander geslacht hebt? #genderneutraal
Als je het niet eens bent met het beleid of de vormgeving kun je altijd 'Contact Opnemen' onderaan gebruiken en dan wordt ernaar gekeken. Het staat trouwens al ages onder training dagboeken en nooit heeft er een haan naar gekraaid.
 
Als je het niet eens bent met het beleid of de vormgeving kun je altijd 'Contact Opnemen' onderaan gebruiken en dan wordt ernaar gekeken. Het staat trouwens al ages onder training dagboeken en nooit heeft er een haan naar gekraaid.

Klopt, was gewoon benieuwd :D
 
Het gaat hier precies gezellig worden... in!
 
Nouja.. progressie is niet optimaal, maaaaaar we moeten ergens beginnen..
Screenshot_20171030-185139.png
^ Hoe ik begon

Screenshot_20171030-185143.png
^Na 1 week

Screenshot_20171030-185146.png

^ Zojuist gemaakt
 
Ondanks dat veel kijkers hier graag wekelijks foto's zullen willen zien, zou ik je progressie niet wekelijks plaatsen. Je zult niet veel verschil zien en misschien wel wat gedemotiveerd raken. Eerste uitdaging is om in een goed ritme te komen qua training en daar het juiste eetpatroon bij vinden. Groot voordeel is dat je een goede basis hebt om mee te beginnen en niet eerst een berg hoeft af te vallen..
 
Ondanks dat veel kijkers hier graag wekelijks foto's zullen willen zien, zou ik je progressie niet wekelijks plaatsen. Je zult niet veel verschil zien en misschien wel wat gedemotiveerd raken. Eerste uitdaging is om in een goed ritme te komen qua training en daar het juiste eetpatroon bij vinden. Groot voordeel is dat je een goede basis hebt om mee te beginnen en niet eerst een berg hoeft af te vallen..


Zo zat ik zelf ook te denken.. maar ik wilde wel een beetje een "sfeerimpressie" geven hier ( hahahaah). Ik ga vooral posten over hoe het gaat. Tenminste, als hier vraag naar is. Typen doe ik zowieso wel, of dat nou hier komt te staan of niet :)
 
Goeie basis om te starten hoor! Goodluck
 
Nou vanochtend stond ik om 7 uur in de sportschool. Moet om half 9 dagelijks werken. Het was zoooo rustig dus het bevalt me wel. Nu optijd slapen, want morgen ochtend ga ik gewoon weer !!
Alleen is m'n spierpijn van legday nu best serieus, die spierpijn begint nu dus al sochtends. Rip morgen benen, met fullbody

Edit: ik bedoel dus savonds .. spierpijn begint savonds. #moe haha
 
Leuke foto's, wat moeten we beoordelen?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven