AndroidHealthClinic

Gesloten LOG Amateurtje

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Vandaag zit er weer op. Qua training dan.
Toen vanochtend vroeg m'n wekker ging heb ik er 20x aan gedacht om nog even verder te slapen, en vanavond na het werk te gaan sporten. Gelijk dacht ik ; wat was nou je grootste doel luuspluus? DISCIPLINE!!!
Dus ik zat vanochtend netjes in de auto. En de sportschool was nog rustiger dan gisterochtend, heerlijk! Nog even een tijdje gepraat met iemand die hier werkt. We hadden het erover dat ik de aankomende 6 weken ga proberen geen alcohol te drinken. Hij vulde daarop aan dat ik al lekker bezig ben. Vervolgens heeft hij nog even bij me staan kijken hoe ik stond te Deadlift en, hij vond dat het er keurig uitzag!
Nu is het tijd voor een banaan, kop koffie en een gezellige werkdag tot 17:00uur.
Fijne dag allemaal!!
 
In, hoezo kies je ervoor om voor het werk te trainen? om de drukte te ontlopen?
 
Ok, dagboek is misschien beter voor vrouwen :roflol:
 
In, hoezo kies je ervoor om voor het werk te trainen? om de drukte te ontlopen?

Ja, precies:) en omdat ik savonds al vaak plannen heb.
Dus of ik moet gelijk uit het werk gaan sporten, dan is het druk, of na m'n plannen, maar dan heb ik niet genoeg slaap haha
 
Merk je geen energieverschil tussen ochtend en avond dan? Ik merk zelf dat ik in de ochtend een lager energie niveau heb.
 
Merk je geen energieverschil tussen ochtend en avond dan? Ik merk zelf dat ik in de ochtend een lager energie niveau heb.

Idem, ben niets waar voor 12u in de gym. Moet toch wel al minimaal 2k kcal binnen hebben wil ik progressie kunnen maken.
 
Merk je geen energieverschil tussen ochtend en avond dan? Ik merk zelf dat ik in de ochtend een lager energie niveau heb.

Ja gister wel een beetje, maar vandaag niet. En ik moet zeggen dat ik de dag echt chill door kom als ik dus sochtends ga
 
Vandaag zit er weer op. Qua training dan.
Toen vanochtend vroeg m'n wekker ging heb ik er 20x aan gedacht om nog even verder te slapen, en vanavond na het werk te gaan sporten. Gelijk dacht ik ; wat was nou je grootste doel luuspluus? DISCIPLINE!!!
Dus ik zat vanochtend netjes in de auto. En de sportschool was nog rustiger dan gisterochtend, heerlijk! Nog even een tijdje gepraat met iemand die hier werkt. We hadden het erover dat ik de aankomende 6 weken ga proberen geen alcohol te drinken. Hij vulde daarop aan dat ik al lekker bezig ben. Vervolgens heeft hij nog even bij me staan kijken hoe ik stond te Deadlift en, hij vond dat het er keurig uitzag!
Nu is het tijd voor een banaan, kop koffie en een gezellige werkdag tot 17:00uur.
Fijne dag allemaal!!

Of gewoon wat minderen met alcohol... Nu lijkt het wel een straf
 
Of gewoon wat minderen met alcohol... Nu lijkt het wel een straf

In ieder geval geen alcohol meer doordeweeks. Volgens m'n vrienden heb ik een bodemsyndroom. ( hahahaha). Ik kan niet 1 glas drinken. DE FLES MOET LEEEEG
 
Maar het eerste probleem komt alweer om de hoek kijken. Morgen een afscheidsfeestje van mijn beste vriendin. Ik wilde met de auto gaan, maar dat vinden ze heul ongezellig. Kijken of ik de strijd kan winnen haha
 
In ieder geval geen alcohol meer doordeweeks. Volgens m'n vrienden heb ik een bodemsyndroom. ( hahahaha). Ik kan niet 1 glas drinken. DE FLES MOET LEEEEG

Herkenbaar voor veel mensen denk ik (weet ik) :rolleyes:.
Dan begin je toch met eerst doordeweeks niet te drinken en beloon je jezelf door het weekend wel ff lekker wat te drinken. Maar dan wel met mate....
 
Merk je geen energieverschil tussen ochtend en avond dan? Ik merk zelf dat ik in de ochtend een lager energie niveau heb.

Ik ben tijdens m'n vakantie (3 weken) deze zomer ook omgeschakeld van avond- naar voormiddag-trainen, eerste week was kut, maar daarna nam de "gewoonte" over en viel het al bij al wel mee...
 
Herkenbaar voor veel mensen denk ik (weet ik) :rolleyes:.
Dan begin je toch met eerst doordeweeks niet te drinken en beloon je jezelf door het weekend wel ff lekker wat te drinken. Maar dan wel met mate....

Ja maar 2 van de 4 trainingsdagen zijn in het weekend. Tast dat niet ontzettend het spierherstel aan ?
 
Ik ben tijdens m'n vakantie (3 weken) deze zomer ook omgeschakeld van avond- naar voormiddag-trainen, eerste week was kut, maar daarna nam de "gewoonte" over en viel het al bij al wel mee...

Lekker bezig ! Als het bij mij niet went kap ik er gewoon weer mee. Maar tot nu vind ik het heel chill
 
Probeer een balans te vinden in af en toe een drankje.

Heb hetzelfde 'probleem' als jij, de fles(sen) moeten leeg en daarom hier 'de regel' doordeweeks niks meer te drinken #nomatterwhat (uitzonderingen daargelaten natuurlijk :D).

Omdat het een hobby is (en blijft) moet het leuk blijven, dus de zaterdag is en blijft de zaterdag :zuip:.
Heb je heel de week iets om naar uit te kijken :bierbang:.

Houd het dus binnen de perken, maar blijf vooral wel leven en genieten als je toch geen podiumambities hebt.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven