MuscleMeat

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb geen hoge verwachtingen van anderen.

Trek je niks aan van andermans meningen.

Denk niet dat je beter of slechter bent dan de rest.

Wees jezelf op een gereserveerde manier.

Maak plezier en sluit vriendschappen met mensen die wat toevoegen aan je leven.

Vertrouw op je onderbuikgevoel en doe geen dingen die niet oké voelen.

Nee-zeggers zijn krachtige mensen.

Manipuleer niet en maak dingen niet erger dan ze zijn.

Gebruik je humor als wapen tegen deze cynische wereld.

Ga doelloos door het leven en je wordt alleen maar verrast.

Spreek vreemde mensen aan en vraag ze het hemd van het lijf.

Ga voor die ene waar je al jaren naar verlangt of zwijg voor altijd en wees daar helemaal content mee.

Je bent niet dik of dun.

Niemand is bezig met jou.

Iedereen is bezig met zichzelf.

Doe daar je voordeel mee en verwacht niet te veel van je ouders of je vrienden of je studiegenoten of je collega's.

Het stelt allemaal niet zoveel voor in deze wereld.

En dat is prima.

En als je daar diep binnen jou iets voelt branden wat de hele wereld moet weten.

Ga daarvoor. En negeer de rest.

Boeiend wat anderen vinden. Boeiend wat jij vindt.

Het boeit niemand wat.

Predik je verhaal, voer je missie uit en je komt vanzelf de juiste mensen tegen.

Zoek connectie met de mensen die je wel wat doen en ga de connectie aan met mensen die wat in jou zien.

Zeg dank je wel en groet iedereen altijd en overal.

Wees aardig en soms een kl***zak als het moet.

Denk aan anderen maar vooral aan jezelf.

Het is oké om egoïstisch te zijn.

Het is oké om verdrietig te zijn.

Het is allemaal oké.

Ik vind deze heel sterk. Daarom wilde ik het even delen.

Cliffs?

• Like
Waarderingen: Pren
  • Topic Starter Topic Starter
:birthday:SINTERKLAAS IS LANGSGEWEEST!

Screenshot_20171205-174041.png
Screenshot_20171205-174039.png

Ik hoef niet meer op sokken te deadliften/squatten etc.

Maandag
Na sleep van de migraine zit er nogsteeds in. Het hele weekend ontzettend veel geslapen. Maar dat is niet erg, in rust groeien spieren haha.
Vandaag maar even mijn nieuwe schema uitprinten en doornemen. Morgen beginnen, heb er zin in!

Dinsdag
Wakker geworden met jawel, alweer hoofdpijn. Gister om 19:00 al naar bed gegaan, ontzettend lang geslapen. Vandaag werken, fysio, en vanavond sporten. Het betreft een split schema dus ben benieuwd. Ga proberen de 4x per week aan te houden, maar rond de feestdagen wordt dit wat lastiger denk ik ( aangezien de sportschool dan niet open is )

Toen ik vandaag van het werk kwam, stond er een pakketje klaar. NIEUWE SCHOENEN! Zo ontzettend blij mee. Vanavond ga ik deze, samen met mijn nieuwe trainingsschema, eens uitproberen!
Ook nog even naar de fysio geweest. Hoef voorlopig niet meer heen. Mijn schouder doet weer normaal!

Back-Biceps

Cardio
10 minuten helling lopen

Warm up wide grip pulldown
2x20x21,3kg

BOR
1x10x16kg
1x20x12kg
1x15x12kg

Stervende zwaan chinup
Tegengewicht 18kg
1x
2x
3x
4x
3x
2x
1x

Pulldown wide
1x10x45kg
1x10x39kg
1x10x39kg

One arm cable row
1x10x4,5kg
1x10x6,8kg
1x10x9,1kg

Biceps alternating curl DB
1x20x4kg
1x10x8kg
2x10x7kg

Rope hammer curl
3x20x3.4kg

Het is nog een beetje zoeken naar de goede gewichten, vandaar dat ik soms best snel oploop(cable row) of terug moet in gewicht ( curl). Maar nu ik richtlijnen heb, kan ik lekker trainen!

Woensdag
Vandaag staat er thighs & calves op de planning! Ben benieuwd. Vind het wel lekker zo'n split schema. Merk nu vooral dat ik voorheen veeeeeeel te veel oefeningen had. LESS=MORE.

Cardio
Helling lopen
5 minuten

Warm up leg extension
2x15x18kg

Squat
1x10x40kg
1x12x30kg
1x10x30kg

Leg press
3x10x70kg

Abduction
1x15x18kg
2x15x20.3kg

Adductor
1x15x20.3kg
1x15x25kg

Hip thrust
3x10x50kg

Zittend calf raises
1x10x20kg
1x10x30kg
1x10x40kg

Staand calf raises smith machine
1x13x20kg
1x12x20kg
1x15x20kg ( zooooooooooooooooooooooo die brandde! )

Donderdag

Voor geen meter kunnen slapen. Best verzuurd lichaam door het nieuwe schema. En wat lichtelijke stress in het dagelijks leven. Vandaag dan ook best moe. Maaaaar een hele hoop te doen met werk. Dus we gaan gewoon door.
Hopen dat ik vandaag alsnog optijd klaar ben met werken. Wil namelijk nog wel even naar de sportschool.
Verder staat er een pittig weekend voor de boeg. Dus vanavond ook proberen wel op tijd te slapen ( i.p.v. 01:00 uur ). Anders kan het nog wel eens zijn dat mijn lichaam er even mee kapt (migraine dus).

Cardio
8 minuten helling lopen

Warm up incline bench DB press
2x15x8kg

Incline dumbell bench press
1x10x14kg
1x18x8kg

Incline fly
1x10x4kg
1x10x5kg
1x10x6kg

Warm up incline shoulder press
2x15x5kg

Incline shoulder press
1x10x9kg
1x12x7kg

Daarna begon mijn schouder weer vervelend te doen, volgende keer wel de extra set doen.

Side raise
3x10x3kg

Triceps push down
1x20x4.5kg
3x10x9kg

Dip op bankje
2x10xbw
1x10xbw+5kg

Dit was een lekkere training! Dit nieuwe schema bevalt me echt heel goed!

Vrijdag
Heerlijk geslapen. Vandaag laatste dagje werken, dan een druk weekend tegemoet. Daarom gooi ik morgen na de training mijn log online.
De laatste tijd een beetje zitten kloten met eiwitten. Kwam steeds net niet aan mijn aantal eiwitten. Dus voortaan gaan er ook nog 2 extra eieren in per dag. Door drukte op het werk eet ik soms toch te weinig. Probeer dit 's avonds weer goed in te halen. Voor vandaag ook Vifit extra proteïne om er weer aan te komen vandaag. Aangezien ik vanavond geen caseïne kan nemen, en eindig op een terrasje in Eindhoven. De planning voor dit weekend:
Na het werk richting Eindhoven met de trein. Ik neem het risico niet om met de auto te gaan met dit weer, heel Nederland kan dan namelijk niet meer rijden, en ik heb weekend, en dat betekend RUST.
Gelijk vanuit de trein naar een terrasje.
Morgenochtend even de sportschool in, vervolgens weer Eindhoven in (alweer ? ja alweer! ). Dat zal waarschijnlijk ook weer eindigen op een terrasje.
's avonds volproppen met sushi, omnomnom! Waar ik dan eindig weet ik nog niet.
En zondag sapcup! Eigenlijk mijn eerste echte sport evenement. Ben zo benieuwd! Echt veel zin in. Vanuit daar gelijk weer door naar Eindhoven ( volgens mij kan ik beter een tent opzetten). SBS6 Kerstparade!
Maandag een extra dagje vrij gepakt van het werk. Het is de bedoeling om naar Phantasialand te gaan, ben benieuwd of het weer dat toe laat. We zullen zien. Dus voor nu, iedereen weer bedankt voor het lezen! Morgen plaats ik nog even mijn training los.

O en progressie foto's ...
Sommige die mij volgen op instagram zullen het misschien gezien hebben maar there you go:

Ik ben trots!

Ik wens iedereen een super weekend toe, en doe allemaal voorzichtig met dit weer. En misschien tot zondag?

Edit : klik op het pijlte in de foto, het zijn 3 foto's haha :hello:

Geniet van je wknd !

Mogelijk zie ik je zondag! Progressie gaat goed!:thumbs:

Je gaat lekker!

Fijn dat je nieuwe schema zo gied bevalt! :thumb:
Soms willen mensen teveel oefeningen in een schema doen. Want veel is altijd beter wordt er te vaak gedacht. Maar less = more in veel gevallen ;)

Phantasialand is leuk!! Dus weg leuk om heen te gaan.

Geniet van de SAP cup. Is altijd wel een apart sfeertje op zo een wedstrijd. :)

Lekker trainen nog een morgen en dan genieten.

Je gaat lekker!

Fijn dat je nieuwe schema zo gied bevalt! :thumb:
Soms willen mensen teveel oefeningen in een schema doen. Want veel is altijd beter wordt er te vaak gedacht. Maar less = more in veel gevallen ;)

Phantasialand is leuk!! Dus weg leuk om heen te gaan.

Geniet van de SAP cup. Is altijd wel een apart sfeertje op zo een wedstrijd. :)

Lekker trainen nog een morgen en dan genieten.

Bedankt voor alles lieverd :heart:

Ik volg je ook op insta!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven