- Waardering
- 34.342
Wat zeg je mr. Clen

In mijn beleving zijn dat peanuts...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat vaak het trieste nog is , is dat men vaak zooi gebruikt (ook bikini chicks)en er niets van terug te zien is aan t fysiek
Maar de weer ot: je moet doen wat jij wilt en je kunt zeker een mooi bikini chick lichaam krijgen wat podium waardig zal zijn ook zonder aas en met goede voeding en hard trainen. En geduld hebben. ! De meesten willen direct een wedstrijd meedoen en komen massa te kort waardoor ze van die wandelende takken zijn. Heel sexy... take your time![]()
Is (als ie aankomend jaar weer wordt georganiseerd) het DBB fotocontest niet wat tofs om naartoe te werken?
Bedankt voor het erkennen van mijn knappe gezicht..Als er een mens bikini catagorie was zou jij dus wel hoge ogen gooien.![]()

Wat zeg je mr. Clen
In mijn beleving zijn dat peanuts...
T3 kan de boel anders ook flink verneuken..
en brengt je eigenlijk nog minder dan clen doet. Clen gooit het vocht er ook nog een beetje uit, waat T3 alleen er voor zorgt dat ze wat meer kunnen eten..
Wat vaak het trieste nog is , is dat men vaak zooi gebruikt (ook bikini chicks)en er niets van terug te zien is aan t fysiek
Maar de weer ot: je moet doen wat jij wilt en je kunt zeker een mooi bikini chick lichaam krijgen wat podium waardig zal zijn ook zonder aas en met goede voeding en hard trainen. En geduld hebben. ! De meesten willen direct een wedstrijd meedoen en komen massa te kort waardoor ze van die wandelende takken zijn. Heel sexy... take your time![]()

Of certified personal trainerPrecies! Veel van die meiden trainen net, voelen zich meteen helemaal fitchick, staan een jaar later op het podium en veranderen hun insta en fb naam naar ifbb athleet![]()

Heb je nu iemand specifiek in gedachten?Wat vaak het trieste nog is , is dat men vaak zooi gebruikt (ook bikini chicks)en er niets van terug te zien is aan t fysiek
Veel sterkte en hopelijk kan je toch nog wat genieten van de feestdagen.Hoi allemaal,
Mijn log wordt even stil gelegd. Dit ivm drukte op het werk, feestdagen en helaas een sterfgeval binnen de familie.
Ik moet de aankomende tijd alles even op orde krijgen voordat ik weer kan gaan loggen. Slaap is ver te zoeken op het moment.
Daarom, mijn voornemen ; in 2018 een goede log bijhouden, trainen en voeding posten.
Voor nu wens ik iedereen hele fijne dagen, veel vreetpartijen en een gelukkig nieuw jaar.