AndroidHealthClinic

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat vaak het trieste nog is , is dat men vaak zooi gebruikt (ook bikini chicks)en er niets van terug te zien is aan t fysiek :roflol:

Maar de weer ot: je moet doen wat jij wilt en je kunt zeker een mooi bikini chick lichaam krijgen wat podium waardig zal zijn ook zonder aas en met goede voeding en hard trainen. En geduld hebben. ! De meesten willen direct een wedstrijd meedoen en komen massa te kort waardoor ze van die wandelende takken zijn. Heel sexy... take your time ;)

• Topic Starter Topic Starter
Wat vaak het trieste nog is , is dat men vaak zooi gebruikt (ook bikini chicks)en er niets van terug te zien is aan t fysiek :roflol:

Maar de weer ot: je moet doen wat jij wilt en je kunt zeker een mooi bikini chick lichaam krijgen wat podium waardig zal zijn ook zonder aas en met goede voeding en hard trainen. En geduld hebben. ! De meesten willen direct een wedstrijd meedoen en komen massa te kort waardoor ze van die wandelende takken zijn. Heel sexy... take your time ;)

AMEN!!

Ik heb het inderdaad ook over een lange termijn doel. Dus ik spreek niet over volgend jaar. En heb ook zeker voorbeelden gezien van chicks die zonder middelen een top fysiek hebben neer gezet. En uiteindelijk sta ik er niet alleen om heel hoog te komen, maar om hard te werken en het beste ( op mijn manier) uit m'n lichaam te halen. Zoals harry mooi zegt; de beste shape te halen die je misschien maar 1x in je leven haalt. ( hoeft niet altijd ).

Ik vind het bijzonder leuk om te sporten, hard te werken en er een leuk resultaat mee te halen . En daarom nogmaals, ookal vinden sommige dit onrealistisch, ik heb voor iedereen respect die op zijn of haar manier zijn doelen voor ogen heeft.

Is (als ie aankomend jaar weer wordt georganiseerd) het DBB fotocontest niet wat tofs om naartoe te werken?

Als er een mens bikini catagorie was zou jij dus wel hoge ogen gooien. :p
Bedankt voor het erkennen van mijn knappe gezicht.. :aai:
Wat zeg je mr. Clen :D
In mijn beleving zijn dat peanuts...
:roflol: T3 kan de boel anders ook flink verneuken..:roflol: en brengt je eigenlijk nog minder dan clen doet. Clen gooit het vocht er ook nog een beetje uit, waat T3 alleen er voor zorgt dat ze wat meer kunnen eten..

Het gros van de bikini chicks zijn ook gewoonweg mooie vrouwen die er IMO nagenoeg geen f**k voor hoeven te doen.

Als je er wel hard voor moet werken en naturel wilt blijven..ga dan asjeblieft niet het podium op..:o

Met hooguit bedoelde ik eigenlijk een uitzondering, de meesten gebruiken niets..op wat vochtafdrijvers na dan :o:rolleyes:

Precies! Veel van die meiden trainen net, voelen zich meteen helemaal fitchick, staan een jaar later op het podium en veranderen hun insta en fb naam naar ifbb athleet:p

Heb je nu iemand specifiek in gedachten?

Maandag

Gister een geslaagde dag gehad bij de sapcup. Weer op tijd naar huis gegaan, voor de kerstparade in Eindhoven. Die trouwens echt ruk was haha.
Vandaag wakker geworden met een enorme pak sneeuw. LEUK! Voel me dan gelijk weer kind, daarom meteen een sneeuwpop gemaakt. Beste cardio van een uur, aangezien dat ding 2m hoog was haha.
Daarna nog zeker een uur geglibberd door het bos. Ook nog een beetje cardio.
's middags had ik ontzettend veel zin om te gaan sporten. Aangezien mijn benen een beetje op waren, dacht ik dat het een minimale training zou zijn. Maar het ging lekker!

Cardio
8 minuten rennen 14 km per uur
2 minuten uitlopen

Warm up leg extension
2x15x20kg

Squat
1x10x40kg
1x15x30kg
1x10x30kg

Leg press
3x10x70kg

SLDL kettlebell
1x10x8kg per kant
1x10x12kg per kant

Abduction & adductor om en om zonder rust
3x15x45kg
3x15x45kg

Staand calf raises smith machine tot falen
1x20x20kg ( burn )
1x20x20kg ( BURN )
1x20x20kg ( BUUUUUUUUURN)

Leg raise
1x20

Dinsdag

Eigenlijk wilde ik vandaag gaan sporten. Maar mijn lieve vriendinnetje heeft wijn klaar staan, en tja... soms is dat ook gewoon even heel fijn! Daarom niet gesport, wel wijntjes gedronken en snackjes gegeten.

Woensdag
Vandaag wordt het een ultra snelle training. Wil niks overslaan, dus gewoon minder rust. Ik ga namelijk naar de bioscoop en wil voor die tijd nog even trainen.

DUS:

Geen cardio haha, had ik echt geen tijd voor. En mijn werk is momenteel cardio.

Warm up incline bench DB press
2x15x8kg

Incline bench DB press
1x10x12kg
1x18x8kg
1x20x8kg

Incline fly
3x10x6kg langzaam

Warm up incline shoulder press
2x15x5kg

Incline shoulder press
1x10x9kg
1x10x7kg
1x10x7kg

Side raise
3x10x4kg

Dip op bankje
3x10xbw

Triceps push down
1x20x4.5kg
3x10x9kg

Snel naar huis gegaan, biefstukje naar binnen gepropt, rondje onder de douche gerend en een gezellig avondje gehad!

Donderdag

Cardio
5min helling

Warm up wide grip pulldown
2x15x25kg

Chin up Tegengewicht 23kg
1x
2x
3x
4x
5x
4x
3x
2x
1x

Pulldown wide zwaar
2x10x45kg
1x10 x52kg

Seated row
1x10x39g
1x15x29.6kg
1x15x29.6kg

One arm Cable row zwaar
3x10x10.2kg

Bicep curl
1x15x4kg
3x10x7kg

Rope hammer curl
1x15x5.7kg
1x20x5.7kg
1x15x5.7kg

Zaterdag

Mijn motivatie is momenteel even volledig verdwenen. Ontzettende drukke tijden en een gekkenhuis in het normale leven. Voor nu is dit mijn log even dit. Hoop dat ik binnenkort snel weer terug ben en die sportschool sloop. Fijn weekend allemaal

Je hebt er een mooie week van gemaakt.
Lekker getraind en ook sociaal lekker genoten. ;) :) doe je goed!

Sterkte dit weekend :kiss: Nu eerst even het gekkenhuis op orde krijgen... vergt al genoeg energie hoor.....

Ik verwacht je morgen weer in de gym :mad:

Hoi allemaal,

Mijn log wordt even stil gelegd. Dit ivm drukte op het werk, feestdagen en helaas een sterfgeval binnen de familie.
Ik moet de aankomende tijd alles even op orde krijgen voordat ik weer kan gaan loggen. Slaap is ver te zoeken op het moment.

Daarom, mijn voornemen ; in 2018 een goede log bijhouden, trainen en voeding posten.

Voor nu wens ik iedereen hele fijne dagen, veel vreetpartijen en een gelukkig nieuw jaar.

Hoi allemaal,

Mijn log wordt even stil gelegd. Dit ivm drukte op het werk, feestdagen en helaas een sterfgeval binnen de familie.
Ik moet de aankomende tijd alles even op orde krijgen voordat ik weer kan gaan loggen. Slaap is ver te zoeken op het moment.

Daarom, mijn voornemen ; in 2018 een goede log bijhouden, trainen en voeding posten.

Voor nu wens ik iedereen hele fijne dagen, veel vreetpartijen en een gelukkig nieuw jaar.
Veel sterkte en hopelijk kan je toch nog wat genieten van de feestdagen.

Gecondoleerd en veel sterkte.

Gecondoleerd meis, houd je taai :heart:

Gecondoleerd lieverd :heart: heel veel sterkte

Evengoed hoop ik dat jullie fijne feestdagen hebben. :kiss:

Nu eerst even lekker bijkomen na deze week en dan op naar een goed, gezond en sportief 2018!

Idem dito: gecondoleerd, sterkte en hopelijk kan je wat genieten van de feestdagen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven