AndroidHealthClinic

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Neemt overigens niet weg dat je als vrouw zijnde bij lange na niet zo'n fysiek kunt creëren als TS aangaf te willen behalen mocht zij het podium op willen.. Dus je kunt dan nog wel tot de top behoren (100jaar geleden als natty) maar, nooit met zo'n fysiek. Not even close.
Dat is waar natuurlijk. Doe al bijna 3 jaar mijn best maar ik haal dat soort fysiek net niet. :rolleyes: :D

Dat is waar natuurlijk. Doe al bijna 3 jaar mijn best maar ik haal dat soort fysiek net niet. :rolleyes: :D

Al met al natuurlijk ontzettend oneerlijk. Je hebt als vrouw sowieso al 10 punten achterstand, omdat het aanzetten van spiermassa veel meer tijd neemt, en daarnaast net zo snel weer verdwijnt wanneer je bijv. gaat cutten omdat je van je buikje af wilt.

:roflol: Natuurlijk bestaat flink doortrainen wel in "dit" wereldje.. Die dames op de foto hebben dat fysiek heus niet bereikt met wat ondersteuning en alleen maar stofzuigen en dweilen..
:roflol: veeg me op

10 jaar dedicated knallen betekent niet dat je een knoest zal worden hoor. Iedereen heeft zijn natuurlijke limieten, als hij daar ver boven zit dan gebruikt jouw knoest ongetwijfeld ook hulpmiddelen. Doet overigens niets af aan die 10 jaar hard werken ;)
Neem mij als voorbeeld...:marvin:

:roflol:

Ik zie nog wel wat er komen gaat.
Maar die zooi gaat iig niet mijn lichaam in.
Focus dan maar op bikini als je in de prijzen wilt vallen..

Als je niet een heel serieus stel goede genen hebt ga je als vrouw zonder AAS echt niet in die klasse erboven hoog scoren..

Tess-de-Wild-Bikini-Bodybuildster-Nederland-3.jpg

Ja, hier moet je vast een shitload aas voor gebruiken :rolleyes:

Dat is toch niet te hopen :roflol: No offense naar die dames, maar die zien er ook nog niet echt wedstrijdready uit.. Maar misschien gewoon slecht licht.

Dit is bijv. ook bikini. :

arnold-lineup-bikini.png

Die middelste is een oud teamgenootje van mij :D niet wedstrijd ready maar wel A atlete geweest :rolleyes:

Tess-de-Wild-Bikini-Bodybuildster-Nederland-3.jpg

Ja, hier moet je vast een shitload aas voor gebruiken :rolleyes:

Sowieso gaat daar wel wat AAS in hoor tijdens de prep. Dat ze fluffy zijn, doet daar niets aan af. Overigens een slecht voorbeeld, want ja eens; dit is natty te behalen. Gebeurt het ook veel? Neen.

Ik vind de bovenste rij (die van Sanca) eerlijk gezegd mooier...Maar dat is persoonlijke smaak uiteraard en wellicht niet helemaal hoe de klasse eruit hoort te zien :D

Dit kreeg ik op Google bij 'bikini klasse', zal ook wel te maken hebben met nationaal/regionaal niveau tegenover wereld niveau.

Richtlijn voor bikini is spierlijnen maar geen feathers..

Verder...goede kont, knap gezicht en niet te buff..

Sowieso gaat daar wel wat AAS in hoor tijdens de prep. Dat ze fluffy zijn, doet daar niets aan af. Overigens een slecht voorbeeld, want ja eens; dit is natty te behalen. Gebeurt het ook veel? Neen.

Nee hoor :) In mijn team wordt er hooguit wat t3 ingezet bij de dames, that's it.

• Topic Starter Topic Starter
Die foto van @HillR vind ik die linker wel echt mooi hoor :titty:

• Topic Starter Topic Starter
Maar, misschien was 'troep' niet de goede beaming. Maar eigenlijk is junkfood, sigaretten, alcohol etc ook troep. En dat stoppen mensen ook in hun lichaam :D

Nee, maar ik bedoel dat ik het mooi vind om te zien hoe iedereen zijn doelen behaald. Voor de eens is dat net het beetje extra met een middeltje, voor de ander puur natuur. En ik bedoelde met keihard trainen natuurlijk niet, dat als je wat middeltjes gebruikt, het allemaal vanzelf gebeurd. Heb een genoeg mensen gezien die er aan begonnen zijn, maar er nooit mee hebben gesport. En ehh... dat vind ik toch wat minder mooi haha.

Maar ik heb voor iedereen respect, maakt niet uit hoe je je doel behaald, welke weg je gaat, voor de een wat makkelijker dan voor de ander, maar iets doen waar je blij van wordt, daar gaat het om!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven