MuscleMeat

Gesloten LOG Amateurtje

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voor Physique ga je een shitload aan AAS moeten zetten, ben jij je daar wel bewust van? :dunno:

Figure overigens ook, maar ongeveer de helft van een shitload :o

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel mg wil je pakken ???? :roflol::bang: ???

:roflol: Natuurlijk bestaat flink doortrainen wel in "dit" wereldje.. Die dames op de foto hebben dat fysiek heus niet bereikt met wat ondersteuning en alleen maar stofzuigen en dweilen..

Je zult alleen nooit een fysiek zoals bovenstaande kunnen creëren zonder ondersteuning. Maar dat is altijd zo geweest, het is niet zo dat je zo'n fysiek 100 jaar geleden wel zonder ondersteuning had kunnen bereiken.

Het gaat er mij gewoon om dat ik het jammer vindt dat je eigenlijk zonder de troep geen schijn van kans maakt. Zo heb ik van het weekend nog iemand gesproken in de gym, en hij is ECHT een knoest. Hoe hij dat heeft gedaan, 10 jaar lang dedicated knallen. Ik vroeg hem of hij ook naar de sapcup ging. Hij vind dat niks. Hij vind het een naar om te zien dat je tegenwoordig zo snel mogelijk breed moet zijn. Hij gelooft dat het gaaf is om te zien, maar hij houd niet zo van dat soort dingen. En ik moet zeggen dat ik wel vind dat hij gelijk heeft. Maar dat is ieder zijn mening toch:)
Als ik echt geen schijn van kans kan maken om ergens te komen zonder dat soort spulletjes, dan blijf ik liever voor mezelf sporten en kan dat podium mij gestolen worden.

Verder vind ik het wel echt interessant om te zien, keek m' ogen uit en vind de dedication die iedereen op een andere manier heeft mooi om te zien. In welke sport dan ook. Voetbal, zwemmen, bodybuilding, RICO VERHOEVEN! Ik vind het gewoon mooi om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier zijn dromen najaagt:)

Maar je had wel bij de top kunnen horen met goede genen, goed trainen en eten 100 jaar geleden.

100 jaar geleden waren er toen al contests ja?

Het gaat er mij gewoon om dat ik het jammer vindt dat je eigenlijk zonder de troep geen schijn van kans maakt. Zo heb ik van het weekend nog iemand gesproken in de gym, en hij is ECHT een knoest. Hoe hij dat heeft gedaan, 10 jaar lang dedicated knallen. Ik vroeg hem of hij ook naar de sapcup ging. Hij vind dat niks. Hij vind het een naar om te zien dat je tegenwoordig zo snel mogelijk breed moet zijn. Hij gelooft dat het gaaf is om te zien, maar hij houd niet zo van dat soort dingen. En ik moet zeggen dat ik wel vind dat hij gelijk heeft. Maar dat is ieder zijn mening toch:)
Als ik echt geen schijn van kans kan maken om ergens te komen zonder dat soort spulletjes, dan blijf ik liever voor mezelf sporten en kan dat podium mij gestolen worden.

Verder vind ik het wel echt interessant om te zien, keek m' ogen uit en vind de dedication die iedereen op een andere manier heeft mooi om te zien. In welke sport dan ook. Voetbal, zwemmen, bodybuilding, RICO VERHOEVEN! Ik vind het gewoon mooi om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier zijn dromen najaagt:)

10 jaar dedicated knallen betekent niet dat je een knoest zal worden hoor. Iedereen heeft zijn natuurlijke limieten, als hij daar ver boven zit dan gebruikt jouw knoest ongetwijfeld ook hulpmiddelen. Doet overigens niets af aan die 10 jaar hard werken ;)

Denk je dat Rico Verhoeven zonder AAS dat lichaam heeft gekregen? Dan kom je erg bedrogen uit.

100 jaar geleden waren er toen al contests ja?

10 jaar dedicated knallen betekent niet dat je een knoest zal worden hoor. Iedereen heeft zijn natuurlijke limieten, als hij daar ver boven zit dan gebruikt jouw knoest ongetwijfeld ook hulpmiddelen. Doet overigens niets af aan die 10 jaar hard werken ;)

Denk je dat Rico Verhoeven zonder AAS dat lichaam heeft gekregen? Dan kom je erg bedrogen uit.

Je leest niet goed. Ik zeg juist dat ik het mooi vindt hoe iedereen z' dromen najaagt.

Ongeacht zij iets hebben gebruikt of niet. Wat maakt het overigens uit of iemand hulpmiddelen gebruikt of niet ?

Maar je had wel bij de top kunnen horen met goede genen, goed trainen en eten 100 jaar geleden.

Ja, er zijn overal wel "wat als" "maar toen" "had gekund" opties.. Dat is tegenwoordig gewoon niet meer realistisch. Ja dan moet je naar België gaan waar alleen true naturels die voldoen aan de 123 regel mee mogen doen op het podium.. dat is nog een optie natuurlijk. Maar een garantie dat die in het verleden nooit een kuurtje hebben gedaan heb je ook niet.

Dat ben ik helemaal met je eens hoor, dat is ook jammer. Maar uiteindelijk train je toch voor jezelf, om voor jezelf het beste fysiek ooit neer te zetten, en niet om gekeurd te worden op een podium? Het is verder ook maar net wat je er voor over hebt, de een heeft het er voor over om een mooier fysiek te creeren en hiervoor AAS of andere ondersteuning te gebruiken, terwijl anderen dan liever gewoon een minder fysiek hebben. Zo heeft iedereen zijn eigen.

Bij bodybuilding gaat het nu eenmaal om de spieren en ja, dan worden er middelen gebruikt om dat te kunnen verbeteren. Net zoals in de wielrensport, daar gebruiken ze middelen voor een betere conditie en weet ik veel wat. Zo heb je in iedere sport de ondersteunende middelen.. Rico Verhoeven is bijv. ook niet natty..

Wil je bij de top horen dan zul je daar aan moeten beginnen, want de hele top doet het. En niet alleen de top hoor, de meeste mensen die bij de SAPcup het podium opstappen hebben ook al een aantal kuurtjes er op zitten, ook in de bikiniklasse.. Het is jammer genoeg niet anders in deze sport, wil je het podium op heb je weinig keus, anders val je ver buiten de boot.

Het gaat er mij gewoon om dat ik het jammer vindt dat je eigenlijk zonder de troep geen schijn van kans maakt.

Je leest niet goed. Ik zeg juist dat ik het mooi vindt hoe iedereen z' dromen najaagt.

Ongeacht zij iets hebben gebruikt of niet. Wat maakt het overigens uit of iemand hulpmiddelen gebruikt of niet ?

Kennelijk laat jouw eerste zin veel ruimte over qua interpretatie..

1. Je voelt je erdoor benadeeld.
2. Je noemt het troep.

Denk niet dat ik je verkeerd begrijp daar. De rest van je verhaal over dedicated sporten e.d. spreekt niet echt iets uit verder, ten aanzien van het punt middelengebruik.

AAS was voor 1954 niet verkrijgbaar.

Voor het gewone volk voor zover bekend. Het is een beetje hetzelfde met de middelen die nu wel sommige pro's bereikt, vaak middelen waarvan bijna niemand het bestaan af weet. Wat dat betreft zijn het wel echt proefkonijnen.

Overigens, volgens bodybuilding.com:

The first bodybuilding show, staged in 1891 and billed as "The Great Show," was developed and promoted by none other than the great Eugene Sandow.

After popularizing bodybuilding though frequent strength exhibitions and posing displays across Europe and America, Sandow, 34, decided, after three years of planning, that the time was right. He would provide all Sandow students in the U.K with the opportunity to display their physiques in a competition setting replete with a full judging panel and paying audience.

The contest was advertised three years in advance in the first edition of Sandow's magazine to promote the further spread of physical display and pride in one's physique. "To afford encouragement to those who are anxious to perfect their physiques," was the statement issued, and many enthusiasts took this sentiment to heart, as exemplified by the large turnout of contestants and sold-out crowd of 2000.

AAS was voor 1954 niet verkrijgbaar.

Neemt overigens niet weg dat je als vrouw zijnde bij lange na niet zo'n fysiek kunt creëren als TS aangaf te willen behalen mocht zij het podium op willen.. Dus je kunt dan nog wel tot de top behoren (100jaar geleden als natty) maar, nooit met zo'n fysiek. Not even close.

Voor het gewone volk voor zover bekend. Het is een beetje hetzelfde met de middelen die nu wel sommige pro's bereikt, vaak middelen waarvan bijna niemand het bestaan af weet. Wat dat betreft zijn het wel echt proefkonijnen.

Overigens, volgens bodybuilding.com:
Dus waren er 100 jaar geleden al wel wedstrijden. Grappig... :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven