AndroidHealthClinic

Contest Log Log aquaexplo

Ik denk dat afwisseling gewoon het leukste is. Soms een keer alleen, af en toe ook eens met een "sparring partner". Zo blijft het voldoende boeiend en uitdagend.

• Topic Starter Topic Starter
Precies dat! Vandaag weer met mijn collega getraind..dat haalt me gewoon uit mijn vibe
Dit dus!
Eigenlijk ben jij veel te sociaal voor deze sport Marv. :p
eigenlijk wel ja, een sociale autist:rolleyes:
Omdat het verder wel een aardige gozer is en ik slecht nee kan zeggen ;)
ik heb hetzelfde, het is een goede vriend van me die de reden is dat ik ben begonnen, alleen is hij niet verder gegaan:roflol:
Dit dus. Al vertoon ik wel autistische trekjes
als je geen autistische trekjes hebt wordt het nooit wat met je fysiek toch?:windup:
Ik denk dat afwisseling gewoon het leukste is. Soms een keer alleen, af en toe ook eens met een "sparring partner". Zo blijft het voldoende boeiend en uitdagend.
Dit denk ik ja! vind soms samen trainen heel chill maar vaker dan eens in de 2/3 weken hoeft nou ook weer niet van mij:o

Weer wat nieuws van mijn kant hoor, ik leef nog. Ik heb alleen niet heel veel te melden aangezien alles een beetje zijn gangetje gaat. Ik heb wel al na 2 dagen school door dat ik een stuk minder eet dan op werk, blijkbaar helpt het als je niet de hele dag omringt ben met eten:o Beetje jammer dat de contest al bijna is afgelopen, anders had het heel misschien nog wat geworden:rolleyes: Ik ga denk ik vrijdagochtend foto's nemen, iemand hier nog tips voor? van voorbereiding tot een collage maken, alle tips zijn welkom. Ik merk trouwens wel dat mijn kracht langzaam aan weer toeneemt. Na mijn vakantie had ik bijvoorbeeld moeite om 80kg voor 6 reps te squatten:o en gisteren deed ik 4x10x80kg, dus het gaat langzaam weer de goede kant op. Merk alleen dat mijn polsen weer een beetje gaan zeuren, terwijl ik hier voor de vakantie eindelijk een beetje af was.... als ik 70kg bench press voel ik ze al

Weer wat nieuws van mijn kant hoor, ik leef nog. Ik heb alleen niet heel veel te melden aangezien alles een beetje zijn gangetje gaat. Ik heb wel al na 2 dagen school door dat ik een stuk minder eet dan op werk, blijkbaar helpt het als je niet de hele dag omringt ben met eten:o Beetje jammer dat de contest al bijna is afgelopen, anders had het heel misschien nog wat geworden:rolleyes: Ik ga denk ik vrijdagochtend foto's nemen, iemand hier nog tips voor? van voorbereiding tot een collage maken, alle tips zijn welkom. Ik merk trouwens wel dat mijn kracht langzaam aan weer toeneemt. Na mijn vakantie had ik bijvoorbeeld moeite om 80kg voor 6 reps te squatten:o en gisteren deed ik 4x10x80kg, dus het gaat langzaam weer de goede kant op. Merk alleen dat mijn polsen weer een beetje gaan zeuren, terwijl ik hier voor de vakantie eindelijk een beetje af was.... als ik 70kg bench press voel ik ze al
De dagen voor de shoot veel drinken en de dag zelf niks helpt wel wat.
Je kan de belichting van de foto’s wat beter maken ment lightroom
Niet veel eten voor de shoot zodat je buik plat is eventueel?
Succes ;)

in, en succes met je shoot!

De dagen voor de shoot veel drinken en de dag zelf niks helpt wel wat.
Je kan de belichting van de foto’s wat beter maken ment lightroom
Niet veel eten voor de shoot zodat je buik plat is eventueel?
Succes ;)
Dankjewel! Ik wil het idd op een lege maag doen en heb gisteren en vandaag al een stuk meer gedronken dan normaal. Qua belichting wat ik nu heb zijn meerdere spotjes die ik op andere hoogtes kan zetten, maar dat is wel redelijk van de voorkant.

Dankjewel! Ik wil het idd op een lege maag doen en heb gisteren en vandaag al een stuk meer gedronken dan normaal. Qua belichting wat ik nu heb zijn meerdere spotjes die ik op andere hoogtes kan zetten, maar dat is wel redelijk van de voorkant.
Ik heb het uiteindelijk onder een witte te-lamp gedaan.

Ik heb niet echt in huis een plek met verlichting van bovenaf met een effen achtergrond, dat is wel heel jammer want dat wil ik wel graag.
Achtergrond heb ik 2zwarte dekbed overtrekken gebruikt en deze met een punaise in de muur geduwd :p daarna alles wat zichtbaar was van het huis weg geknipt :)
Verlichting bovenaf vond ik wel het mooiste resultaat geven. Te veel licht gaf ook een raar, slecht resultaat.

Achtergrond heb ik 2zwarte dekbed overtrekken gebruikt en deze met een punaise in de muur geduwd :p daarna alles wat zichtbaar was van het huis weg geknipt :)
Verlichting bovenaf vond ik wel het mooiste resultaat geven. Te veel licht gaf ook een raar, slecht resultaat.
ja precies! ik denk dat de plek die ik nu in gedachte heb een goed plek is om foto's te maken, aangezien het een effen achtergrond is en er voldoende licht is. Zal nog even kijken of ik ergens nog iets van lampen die ik wat makkelijker kan bewegen kan vinden zodat ik nog wat meer met het licht kan spelen en uitproberen.

Weer een nieuwe update, ik ben nu een beetje met mijn camera aan het kloten aangezien ik zelf de foto's ga maken probeerde ik een continue aan te zetten met een timer ertussen. Aangezien het al een oude camera is check ik even alle specs enzo, kom ik erachter dat mijn iPhone SE nog meer pixels heeft:o:o Dit is misschien wel handig aangezien er misschien een app is die deze 2 dingen kan combineren. Weten jullie misschien een app waarbij ik een continuous mode kan aanzetten met een timer??

Waarom drink je meer dan normaal? De laatste dagen voor de shoot heb ik mijzelf juist uitgedroogd. Daarnaast brengt een lege maag niet beste fysiek naar voren. Eerst depleten en dan carbs laden maakt zoveel verschil.
Desalniettemin succes.

Waarom drink je meer dan normaal? De laatste dagen voor de shoot heb ik mijzelf juist uitgedroogd. Daarnaast brengt een lege maag niet beste fysiek naar voren. Eerst depleten en dan carbs laden maakt zoveel verschil.
Desalniettemin succes.
Ik dronk gisteren en een deel van vandaag meer dan normaal om zo veel mogelijk vocht kwijt te raken, samen met vanavond een paar glazen wijn om nog meer uit te drogen. Ik denk nu wel dat een lege maag er het beste uit ziet bij mij aangezien ik mijn vetgehalte nog redelijk hoog vindt en ik met zo goed als elk eten mega snel bloat. Met het vetgehalte denk ik ook niet dat depleten en laden veel nut heeft, misschien morgen een paar snelle carbs voor het pompen

Ik dronk gisteren en een deel van vandaag meer dan normaal om zo veel mogelijk vocht kwijt te raken, samen met vanavond een paar glazen wijn om nog meer uit te drogen. Ik denk nu wel dat een lege maag er het beste uit ziet bij mij aangezien ik mijn vetgehalte nog redelijk hoog vindt en ik met zo goed als elk eten mega snel bloat. Met het vetgehalte denk ik ook niet dat depleten en laden veel nut heeft, misschien morgen een paar snelle carbs voor het pompen
Oké duidelijk. Ik bouwde m'n vocht af de laatste dagen (eerst 8L) en de laatste 3 dagen 1,5 L - 0,5 L - 0 L op de dag van de shoot. Hoe hoog schat je je vetpercentage en hoeveel kg in hoeveel tijd ben je kwijt?

Oké duidelijk. Ik bouwde m'n vocht af de laatste dagen (eerst 8L) en de laatste 3 dagen 1,5 L - 0,5 L - 0 L op de dag van de shoot. Hoe hoog schat je je vetpercentage en hoeveel kg in hoeveel tijd ben je kwijt?
mijn bodyfat schat ik in op 15-17%. Ik ben maar bijna 2 kilo afgevallen in 2,5 maand met een break ertussen van 3 weken. Ik heb ook meer het idee dat ik bezig ben geweest met body compositioning, maar met de doelen die ik mezelf had voorgesteld ben ik redelijk tevreden. Ben alleen een beetje teleurgesteld met het fysiek wat ik voor de foto's heb maar ik focus me meer op long-term. Ik wil na de contest nog leaner worden zodat ik een goede basis heb om te bulken.

Mooie collage, netjes gedaan :thumbup:

Terug
Naar boven