Fitness Seller

Contest Log Log aquaexplo

Bezoekers in dit topic

Steek nog 2 weken een paar extra tandjes bij?
Als ik door zou gaan en alle mogelijke dingen zou doen zou ik naar mijn idee uitkomen op zn laagste op 79kg, maar dat is met mijn massa nou niet echt een contest waardige fysiek. Heb ergens dan het idee dat ik niet genoeg respect heb voor de contest door me een soort van half zo in te zetten...
Een broodje kipfilet is sneller gemaakt dan een broodje kroket:roflol:
Kipfilet is bij ons nog nooit gesneden, maar dat wordt dus eerst de snijmachine schoonmaken (want dat doen de collega's nooit:rolleyes:) dan de kip snijden en dan weer schoonmaken. een kroket flikker je gewoon in de frituur en die haal je 5 min later weer op (of iemand anders doet het voor je)
:exactly:

Anders word ik geheid laatste.
:roflol::roflol::roflol: das waar, er moet iemand laatste worden
Ja man, nog maar 2 weken. Gewoon om een indruk te krijgen wat er met dat lichaam van je in zo'n korte tijd mogelijk is. Die vakantie en verjaardagen liggen nu achter je :D
Dat is waar, maar als ik nu alles geef kom ik hooguit op een gemiddeld vetpercentage met een iets boven gemiddeld VVM, dat vind ik niet echt iets voor een BB contest om eerlijk te zijn... daarnaast helpt het ook niet echt dat ik niets weet over goede contest foto's maken dus dat andere mensen daar ook een voordeel op hebben. Ik sta op en maak mijn foto's, dat is dan mijn enige prep.
Op 2 weken is best wel wat te cutten hoor :)
En je ben toch onherkenbaar, dus als het uiteindelijke resultaat echt tegenvalt heb je toch geen gezichtsverlies (dat was mijn reden toch om een par weken terug niet op te geven :p)
Dat klopt, maar ben bang dat het dan nog niet impressive is... En ik ben wel eens naar een DBB meet gegaan, en wil wel vaker gaan dus gezichtsverlies is er wel:o
2 weken lang elke dag 1100kcals + 60 minuten cardio

..en tren-a + test-p :thumbs:
Als ik op 1100 Kcals zou moeten leven ben ik bang dat sommige collega's het er niet levend van af gaan brengen:roflol: Cardio ben ik wel van plan maar ben bang dat mn roids niet op tijd binnen zijn:rolleyes: (nee dit is geen vraag naar leveranciers)
 
Kipfilet is bij ons nog nooit gesneden, maar dat wordt dus eerst de snijmachine schoonmaken (want dat doen de collega's nooit:rolleyes:) dan de kip snijden en dan weer schoonmaken. een kroket flikker je gewoon in de frituur en die haal je 5 min later weer op (of iemand anders doet het voor je)
Nooit gehoord van een supermarkt?:o
Of je wilt het of je wilt het niet. Dit soort smoesjes vind ik slap.
 
Nooit gehoord van een supermarkt?:o
Of je wilt het of je wilt het niet. Dit soort smoesjes vind ik slap.
Goed punt. Vind het ergens alleen een raar idee om mijn eigen eten mee te nemen naar een restaurant maar dat is iets waar ik me dan wss gewoon overheen moet zetten...
 
Aha, je werkt in een restaurant? Dat kan lastig zijn, maar hoeveel dagen werk je daar en wat doe je daarnaast, studeer je nog?
 
Dat is waar, maar als ik nu alles geef kom ik hooguit op een gemiddeld vetpercentage met een iets boven gemiddeld VVM, dat vind ik niet echt iets voor een BB contest om eerlijk te zijn... daarnaast helpt het ook niet echt dat ik niets weet over goede contest foto's maken dus dat andere mensen daar ook een voordeel op hebben. Ik sta op en maak mijn foto's, dat is dan mijn enige prep.
Ik geloof dat het zetje van diverse mensen hier niet meer veel gaat uitmaken :p
Goed punt. Vind het ergens alleen een raar idee om mijn eigen eten mee te nemen naar een restaurant maar dat is iets waar ik me dan wss gewoon overheen moet zetten...
Precies. Je kan toch uitleggen waarom je dit (tijdelijk) doet?
 
Aha, je werkt in een restaurant? Dat kan lastig zijn, maar hoeveel dagen werk je daar en wat doe je daarnaast, studeer je nog?
ik werk in een restaurant inderdaad, in de keuken. Ik werk 5 dagen per week, zo goed als elke dag van 12 tot sluit, maar aangezien ik echt een avondmens ben ben ik zo goed als nooit voor half 11 wakker... Ik studeer ook nog, maar heb nu vakantie. Buiten de zomervakantie werk ik maar 1 dag per week dus dan is het een stuk makkelijker inplannen.
Planning is key
Klopt! enige bij mij is dan dat ik de macro's en alles dan perfect wil hebben en dat het lekker moet zijn dus dan duurt het wel ff voordat ik het af heb:o Ga voor mn volgende bulk wel een schema maken.
Ik geloof dat het zetje van diverse mensen hier niet meer veel gaat uitmaken :p

Precies. Je kan toch uitleggen waarom je dit (tijdelijk) doet?
erg veel denk ik ook niet, maar denk dat het wel goed kan verschillen als je je vocht beter in de hand hebt en meer een tan hebt vergeleken met mij waarvan het hopen is dat ik geen witte waterballon ben. Het tijdelijke is juist wat ik lastiger vindt. Als ik gewoon 3/4 maanden zou bulken/cutten met een goed schema en alles al voorbereid zou hebben zou het minder moeilijk voor mij zijn. Nu voelt het alsof ik gewoon nog even snel summer ready wil zijn ofzo...
 
Nu voelt het alsof ik gewoon nog even snel summer ready wil zijn ofzo...
Maar dat is toch ook niet zo? Je wilt nog snel even photo shoot ready zijn, da's heel anders :D
 
Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar het is wel te doen als je in de horeca werkt om je te focussen op krachttraining. Heul, heul, heul lang geleden toen ik in de spoelkeuken werkte hadden we daar een souschef die niet veel onder zou hebben gedaan voor Punjab (zomaar een voorbeeld) nu. Als souschef kan je natuurlijk iets beter bepalen wat je onder werk tijd eet, maar buiten dat werk je net zulk rotte uren. Hij trainde altijd voor het werk en hier komt zijn geheim, hij dronk (op het werk in elk geval) geen alcohol en als hij klaar was met werken ging hij gelijk naar huis.
 
Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar het is wel te doen als je in de horeca werkt om je te focussen op krachttraining. Heul, heul, heul lang geleden toen ik in de spoelkeuken werkte hadden we daar een souschef die niet veel onder zou hebben gedaan voor Punjab (zomaar een voorbeeld) nu. Als souschef kan je natuurlijk iets beter bepalen wat je onder werk tijd eet, maar buiten dat werk je net zulk rotte uren. Hij trainde altijd voor het werk en hier komt zijn geheim, hij dronk (op het werk in elk geval) geen alcohol en als hij klaar was met werken ging hij gelijk naar huis.
klopt, het is ook wel te doen hoor. Als ik train doe ik dat liever na werk in een 24 uurs basic-fit bij mij in de buurt, omdat ik dit veel beter vol kan houden met mn slaapritme. Alcohol na werk ben ik ook een beetje van aan het afstappen de laatste tijd. Qua eten wil ik sws vanaf mn volgende bulk een voedingsschema gaan gebruiken dus als ik die gewoon heb is het ook een stuk makkelijker voor te bereiden.
 
sinds mn laatste zeikmomentje in dit topic weeg ik opeens 1,3kg minder, het lijkt bijna wel alsof je het eraf kan zeuren... In de sportschool gaat het ook weer lekkerder, ik daag mezelf meer uit dan eerst en ga daarom met meer plezier en vertrek zelfvoldaner dan wanneer ik gewoon alleen de oefeningen doe met het gewicht dat ik gewend ben. Ben nu zelfs begonnen aan cardio 30 min per dag lekker thuis op de crosstrainer, aangezien ik zo erg zweet dat het gewoon niet te doen is om in de sportschool te doen:o Heb alleen wel voor de training vandaag mijn elleboog gestoten die nu nog zeurt, dus hopen dat dat niets is...

Aangezien dit een log is toch maar een samenvatting van de upper body training:

Supine Press: (een nieuwe voor mij)
1x8x20kg per kant
3x8x30kg per kant

Plate Pulldown:
1x8x80kg
1x8x90kg
1x8x100kg
1x8x110kg

Plate loaded shoulder press:
2x8x15kg per kant
2x8x20kg per kant

Peck deck SS Reverse peck deck:
3x12x45kg SS 3x12x25kg

Dit op 2 machines gedaan, aangezien ik samen met een vriend sportte was dit makkelijk om 2 verschillende machines tegelijkertijd te gebruiken, dus we wisselden gewoon steeds van apparaat.

Barbell Row:
4x8x60kg

1.5 rep side raise SS dumbell shrugs:
3x12x5kg SS 3x12x24kg

Die 1.5 rep side raises voor de eerste keer geprobeerd na ze gezien te hebben bij Athlean-X, maar wat een killers zijn dat zeg.....

Dumbell tricep kickbacks SS barbell preacher curl:
3x12x6kg SS 3x12x20kg

Tricep kickbacks zijn ook een nieuwe oefening (veel nieuwe dingen geprobeerd vandaag) en daarom iets lichter dan mogelijk gedaan. Door dit lagere gewicht kon ik ze wel echt goed langzaam doen dus misschien maar gewoon mijn ego opzij zetten en dit gewicht aanhouden.

Tricep Pushdown SS Cable curl:
samen met die vriend van me gedaan. Gewoon 10 reps doen met een middelmatig gewicht en dan omwisselen, en dan zo doorgaan tot je het niet meer redt. Aangezien die vriend van me er meer moeite mee had dan ik ben ik uiteindelijk maar gewoon doorgegaan totdat hij de 10 gehaald had... Weet niet precies hoe vaak ik hem gedaan heb en heb de gewichten een paar keer veranderd maar is wel lekker om een beetje volume toe te voegen.

Hanging leg raises:
3x12xBW

Sit-ups:
3x12xBW+10kg
 
Aardige training, hoe lang ben je hier mee bezig?
 
Normaal train ik alleen en ben ik hier zo ongeveer 1,5 uur mee bezig. Nu met een vriend die ik al een tijd niet meer had gezien bijna 2,5 uur...:o dus ook nog genoeg kaken getraind tussendoor
 
Normaal train ik alleen en ben ik hier zo ongeveer 1,5 uur mee bezig. Nu met een vriend die ik al een tijd niet meer had gezien bijna 2,5 uur...:o dus ook nog genoeg kaken getraind tussendoor
Gezelligheid maakt het trainen leuker imo, dat mis ik nu wel fel.
 
Gezelligheid maakt het trainen leuker imo, dat mis ik nu wel fel.
het is inderdaad wel gezellig ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel heel fijn vindt om gewoon mijn oortjes in te hebben en mijn eigen ding te doen. Dat is ook wel ff wennen dat ik nu in een nieuwe basic-fit in een naastgelegen dorp (waar ik naartoe ga verhuizen) sport dan in de stad, hier zeggen mensen gewoon hoi tegen je als ze voorbij lopen tijdens je set... Hartstikke leuk en sociaal allemaal maar dat is niet waarom ik daar ben:(
 
het is inderdaad wel gezellig ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel heel fijn vindt om gewoon mijn oortjes in te hebben en mijn eigen ding te doen. Dat is ook wel ff wennen dat ik nu in een nieuwe basic-fit in een naastgelegen dorp (waar ik naartoe ga verhuizen) sport dan in de stad, hier zeggen mensen gewoon hoi tegen je als ze voorbij lopen tijdens je set... Hartstikke leuk en sociaal allemaal maar dat is niet waarom ik daar ben:(
Precies dat! Vandaag weer met mijn collega getraind..dat haalt me gewoon uit mijn vibe
 
Back
Naar boven