Fitness Seller

Log Aron 2016

Beetje honing?

Pooh+Eating+Honey.jpg

qua vp komt het nog overeen :o

jk :D

1tje is hier voor bodybuilder aan het spelen, swek.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.803
Ik volg een powerlifting template en iedereen maakt me uit voor bodybuilder :(

• #2.805
  • #2.807
vanmiddag even naar de fysio geweest voor knieen die eigenlijk al een jaar beetje zeuren aan buitenzijdes. Heeft ff alles nagekeken, er is niks kapot in ieder geval. Waarschijnlijk overbelasting die voortgekomen is uit loop events met strongman. Hoef er op dit moment niks voor te laten, volgende keer even terugkomen om wat oefeningen te krijgen die stabiliserende werking hebben.

cube method cyclus 1 wave 1, week 2 bench RE

bench press
20x8
40x5
60x5
80x5
90x10, met over (min was 8 )
hoger inzetten volgende keer voor die 8 repper

incline dumbell press 20kg dumbell
20x 20
20x20

wide grip bench
60x12
60x12
60x12

dumbell flyes12kg dumbell
12x15
12x15

bar pushdown 5kg + plate
5 x 50
even rust
5x50
verzuring :o

military press iets wijdere grip als anders
30x12
30x12
30x12
was al kapot verzuurd

comment : wat een volume weer, ouwk*t man

• #2.808
Events @ smtk , bw = 96,8

Warmup, squats cq paused squats met 60 kg op lekker nummertje, lekker verzuren, achterover vallen en huilen

Tyreflip, 380 kg, b2b met mario

K*tste tyre die ik ooit gedaan heb, geen manier om deze vanuit onder vast te pakken, 4 reps gedaan ofzo, toen nog 8 waarbij mario even helpte dat ik hand eronder kreeg

Stones schouderen, eerste keer dat ik dit deed
90kg iets van 10x gedaan, niet geteld

Yoke, b2b met 4 man

180x30m
180x30m
210x30m
260x30 m, met 3 drops, kapot slecht. Goeie tips van raf gehad.
210x30m

Laadrace, biervaten over 15m
60-90-100-60
Toen was ik dood

60-90-60

Toen even mijn ontbijt in de wc uitgekotst

Toen nog niet noemenswaardig gepushpressed

Comment : ik ben zo ontzettend weak atm... :( het voordeel van het kotsen is wel dat ik die kcal nu in kan halen, inbe4 boulimia.
Sick conditionele training wel, achteraf lekker, tijdens kapot gaan

Pijntjes gaan ook slecht, op het moment overbelaste knieen, geirriteerde schouders, vastzittende SI.

Laatst bewerkt:
Ik wist niet dat je was gaan kotsen? :D

Moest ik nog 1 vat doen, dan was het er bij mij ook uitgekomen hoor :o En dan had ik niet eens de wc gehaald

geloof me man, ik weet hoe je je voelt :D tot kotsen heb ik het nog niet gebracht maar overall goed volgehouden

Hoezo ? Ik ben nog uberfris ! :D

Jullie hebben niets gedaan ! Raf is zwaar teleurgesteld ! Raf zat daarna te wenen in een hoekje.

Verdomd ! Ik kan het nog niet geloven.

No homo

On topic : goed gewerkt, ik wist het wel

Jammer dat je van zoveel zaken last hebt; hopelijk is het er niet veel erger op geworden.

Wat het conditionele aspect van deze training betreft, moet je ook tellen dat in die grote hal toch minder zuurstof is dan buiten. Op de vorige locatie was dat zelfs nog erger. Dat kapt er toch ook stevig in. Typisch gaan de conditionele events merkelijk beter als je gewoon bent van ze daarbinnen te doen. :)

• #2.814
Ik wist niet dat je was gaan kotsen? :D

Moest ik nog 1 vat doen, dan was het er bij mij ook uitgekomen hoor :o En dan had ik niet eens de wc gehaald
vind kotsen wel altijd een teken dat ik alles gegeven heb :o

geloof me man, ik weet hoe je je voelt :D tot kotsen heb ik het nog niet gebracht maar overall goed volgehouden
Jaaa was ****ed up
Hoezo ? Ik ben nog uberfris ! :D
wiepwap

Jullie hebben niets gedaan ! Raf is zwaar teleurgesteld ! Raf zat daarna te wenen in een hoekje.

Verdomd ! Ik kan het nog niet geloven.

No homo

On topic : goed gewerkt, ik wist het wel
voor je die 150 log gedaan hebt, heb je geen recht van spreken

Jammer dat je van zoveel zaken last hebt; hopelijk is het er niet veel erger op geworden.

Wat het conditionele aspect van deze training betreft, moet je ook tellen dat in die grote hal toch minder zuurstof is dan buiten. Op de vorige locatie was dat zelfs nog erger. Dat kapt er toch ook stevig in. Typisch gaan de conditionele events merkelijk beter als je gewoon bent van ze daarbinnen te doen. :)

Hetgeen waar ik meeste last van heb is psyche, hele lol van trainen gaat weg als je aan het cutten bent. PRs zijn het leukste van de sport. Pijntjes gaan wel hoor, die zijn er altijd. Die lucht was killing idd, extra challenge

haha, je zag maar witjes toen je daar op die paletten zat :D

Op hoeveel kcal zit je nu eigenlijk?

en hoe voel je je vandaag? :D
mijn biceps zijn vreemdgenoeg er het ergste aan toe, voeten en quads doen ook wel pijn

• #2.820
en hoe voel je je vandaag? :D
mijn biceps zijn vreemdgenoeg er het ergste aan toe, voeten en quads doen ook wel pijn

Biceps, zijkant schouders , quads, onderrug, en zijkant buikspieren zijn vercracked :o

Biceps is nie gek hoor, tyre, stone, en die biervaten

Terug
Naar boven