Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg een powerlifting template en iedereen maakt me uit voor bodybuilder![]()

come at me
Yarrrrrr
---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 12:11 ----------
come at me

het voordeel van het kotsen is wel dat ik die kcal nu in kan halen, inbe4 boulimia.
vind kotsen wel altijd een teken dat ik alles gegeven hebIk wist niet dat je was gaan kotsen?
Moest ik nog 1 vat doen, dan was het er bij mij ook uitgekomen hoorEn dan had ik niet eens de wc gehaald

Jaaa was ****ed upgeloof me man, ik weet hoe je je voelttot kotsen heb ik het nog niet gebracht maar overall goed volgehouden
wiepwap
voor je die 150 log gedaan hebt, heb je geen recht van sprekenJullie hebben niets gedaan ! Raf is zwaar teleurgesteld ! Raf zat daarna te wenen in een hoekje.
Verdomd ! Ik kan het nog niet geloven.
No homo
On topic : goed gewerkt, ik wist het wel
Jammer dat je van zoveel zaken last hebt; hopelijk is het er niet veel erger op geworden.
Wat het conditionele aspect van deze training betreft, moet je ook tellen dat in die grote hal toch minder zuurstof is dan buiten. Op de vorige locatie was dat zelfs nog erger. Dat kapt er toch ook stevig in. Typisch gaan de conditionele events merkelijk beter als je gewoon bent van ze daarbinnen te doen.![]()
haha, je zag maar witjes toen je daar op die paletten zat![]()
en hoe voel je je vandaag?
mijn biceps zijn vreemdgenoeg er het ergste aan toe, voeten en quads doen ook wel pijn