Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had nooit gedacht dat ik dit ging zeggen maar ... je staat er al best goed bij, Diaephi
wat
ik dacht ff dat ik op arnold zwarstenegger zijn blog zat.
good going

Niet alles geloven wat moeder zegt.

Altijd naar je moeder luisteren, is een wijze vrouw zo te lezen.

Met deze methode win je sowieso je ex terug. Ik heb hem vandaag gedownload. Echt magische trucs haha! http://www.think-im.nl/ex/terugwinnen

Door Glecky laten schrijven?Beste Harrie,
Bedankt voor je tip, heb net even een kijkje genomen op de website die je gepost hebt hier. Voorzichtig bewoog mijn rechterhand de cursor richting het blauwgedrukte stuk tekst wat verleidelijk op de loer lag in dit dagboek van mezelf. De magische trucs die jij beschrijft zijn onvoorstelbaar, david blaine likt hier zijn vingers bij af. Wonder boven wonder staat mijn ex al voor de deur terwijl ik dit schrijf. Nu rest ons enkel de vraag, waarom zou ik dit willen ? Waarom is ze eigenlijk mijn ex? Waarom leef ik eigenlijk? Ik denk dat je hier ook wel wat magische trucs voor weet. Laatst had ik een varken uit een hoed gehaald, weet je wat ik ermee gedaan heb ? Spareribs van gemaakt! Het is een truc opzich dat je van een onrein dier als een varken zulk goddelijk voer kan maken. Toen ik deze opat visualiseerde ik me op een piratenschip in de carribean. Ik werd er eigenlijk een beetje zeeziek van, mijn baard is niet lang genoeg om het schommelen van het schip te compenseren. Daarom ben ik hulp gaan vragen bij kapitein sanca, echter lag deze bezopen van de rum in een hoek van de kajuit. Waarom drinkt sanca rum? Waarom drinken piraten rum? Waarom zijn er eigenlijk piraten en leven we niet in vrede me elkaar?
Ik hoop spoedig reactie van je te ontvangen
Mvg,
Ronny bravo