- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Die ken ik niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

succes met je rehab iig 
Lats meer open trekken bij lat spread en bdb
Je hebt precies, net zoals ik, last van Anterior Pelvic Tilt? Misschien niet slecht om daar wat oefeningen voor te doen?
poses interesseren me nie heel veel, gaat meer zodet ik vergelijkingsmateriaal heb voor vet verlies
ennuh, anterior pelvic tilt ? brb google
owja zie het al , klopt, is dat erg ?
Dit lijkt me een goede reden?
Do you have a huge lordosis and anterior pelvic tilt? If so, you're losing pounds on all your lower body lifts because you don't have appropriate glute involvement.
http://www.t-nation.com/free_online...mance/hips_dont_lie_fixing_your_force_couples
had ik het dus met g-men ( gijs ) over. die zei dat het wel meevalt en gewoon een dikke squat reet is
Echt obvious is het niet nee. Maar kijk eens naar de top van je ass (nohomo) en dan naar de voorkant van je pelvis. Het is vooral zichtbaar op de eerste foto. Het is een milde vorm maar kan verergeren.
Yes!
heb net een beetje teruggelezen en niet alles kunnen vinden.
bij een anterior pelvic tilt is er idd een bekkenkanteling.
maar de hamstrings zitten dan juist in een verlengde positie omdat de heup naar voren gedraaid staat.
vaak lijkt het alleen dat de hamstrings stijf zijn omdat door de heup positie er veel meer hamstring flexibiliteit nodig is om de zelfde houding te krijgen.
het strechen van de hamstring is ook niet aan te raden om een anterior pelvic tilt op te lossen omdat die vaak niet extra flexibiliteit nodig hebben.
ik weet natuurlijk niet of de manueel therapeut dit besproken heeft en stretch oefeningen voor de hamstrings heeft meegegeven.
ben wel benieuwd wat hij voor oefeningen heeft aangeraden (kon dat even niet vinden in de laatst pagina's)
in elk geval succes met revalideren en hopen dat je er nu snel vanaf kan komen.
Ow dat is klote, jammer bro!
Dus serieus een tijdje geen DL of SQ? Hoe lang moet je dat volhouden?
Nope ff 2 weken rust in ieder geval tot volgend consult... dus hou het ff bij upper body en cardio
Twee weken valt nog mee, maar als ik alles hier lees - al begrijp ik er eerlijk gezegd geen **** van - gaat het waarschijnlijk beter zijn als je nog wat langer niet squat of deadlift. Zeker niet maxen of zwaar trainen, of zie ik dat verkeerd?
geen idee, hoop het. Ben volgende week toch 4 dagen in Engeland dus is niet zo erg.
vandaag 4x gerekt

yeh