MuscleMeat

Log Aron 2016

Je houding tijdens het werken op de zak is k*t.
Handen hoger, veel meer indraaien vanuit de heupen. Vooral bij je linkerhoek en je (wat nog net doorgaat als:p) lowkick zie je dat je techniek mist, dit is rammen op een zak, maar dat is het dan ook wel..
Mocht je srs wat meer willen leren pm, 4 jaar ervaring x0x

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.582
Je houding tijdens het werken op de zak is k*t.
Handen hoger, veel meer indraaien vanuit de heupen. Vooral bij je linkerhoek en je (wat nog net doorgaat als:p) lowkick zie je dat je techniek mist, dit is rammen op een zak, maar dat is het dan ook wel..
Mocht je srs wat meer willen leren pm, 4 jaar ervaring x0x
Ja ik weet het eigenlijk ook wel allemaal. Was alweer ff geleden :rolleyes: lowkicks gaan normaal eigenlijk super qua techniek maar kwam er niet echt uit.

Heb ook geen tijd om het serieus op te pakken, eigenlijk zou beetje kickboxen goed voor me zijn maar ben te bang voor pijntjes of blessures die invloed hebben op het trainen.

Ja ik weet het eigenlijk ook wel allemaal. Was alweer ff geleden :rolleyes: lowkicks gaan normaal eigenlijk super qua techniek maar kwam er niet echt uit

Ik wou al zeggen, jij bent potverdomme verantwoordelijk voor het in gareel houden van het gespuis in Weert.. :mad:!

• #3.584
.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
  • #3.586
.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Jezus wat sterk die training!

Zie er lekker uit Aron!! Ga zo door en je wint nog eens een wedstrijd ooit in de nabije toekomst!

Ik volg zeker niet, maar ik hou je in de gaten.

• #3.592
:roflol:

blij dat er mensen zijn die in me geloven ;p

skyblazer en mijn sponsor :rolleyes:

Mocht je ooit een wedstrijd boven de rivieren hebben op een doordeweekse dag dan kom ik je aanmoedigen :o

Oh of in het weekend in de buurt van den bosch / eindhoven

• #3.595
Mocht je ooit een wedstrijd boven de rivieren hebben op een doordeweekse dag dan kom ik je aanmoedigen :o

Oh of in het weekend in de buurt van den bosch / eindhoven

dit zal niet snel het geval zijn. zal er proberen aan te denken als er keer iets komt

• #3.597
Wendler week 1 training 4

Squat

20x10
75x5
105x5
115x5
125x5
135x5 minimum, 135x7 gedaan, werd toen wat duizelig, op kracht ruim over. (met belt)

squatatg + paused (met belt)
115x5
115x5
115x5
easy

fat dumbell row
52 x6 (l/r)

42.5 x10 x5x5x5 (myo reps l/r)

lat pulldown
70x15x6x6x6

curls, doe ik zo

comment : goeie trein vandaag opzich. Mezelf niet helemaal slopen aangezien zondag events

Laatst bewerkt:
  • #3.599
squat = atg toch!? ;)

Terug
Naar boven