AndroidHealthClinic

Log Aron 2016

die dingen zitten in heel Nederland, zelf hier in het hoge noorden zitten er nog een boel.
is echt lekker, kan het zeker aanraden.

EDIT: ik heb het opgezocht en moet mijzelf corrigeren, ze zitten niet in heel Nederland. geen winkels in Zeeland en Limburgs, rest van Nederland wel

nice, vlaai restaurant met de naam limburgia maar geen winkels in limburg zelf.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.763
een vlaairestaurant noemen we in limburg gewoon een bakker

#squat paused met belt
140x3x6
goede spanning

#bench press paused net boven borst
110x5x3
dit is echt tantoe zwaar g

nog wat spierpijn van zondag dus assistance ff beperkt

assistance is wat de chicks nat maakt aron

assistance boven alles

Er is nog nooit een kut nat geworden van oefeningen als dumbbell flyes of leg extensions

• #6.767
Ik gok richting het einde van de week even wat trainingen te skippen. Dit is de pre-tentamen week, ergo de alles inhalen wat ik de afgelopen 8 weken niet heb gedaan week. Tuurlijk ook gewoon nachtdiensten voor mijn tentamens, dat is het ook niet.

kusjes daf

• #6.768
Training 1.5 week een beetje verzaakt, best wat tentamenstress gehad gecombineerd met druk op het werk, nu weer gas er op. Heb ook niet alle trainingen hier gelogd overigens

#Deadlift
200x3x3

#close grip bench press
110x5x3

#squat double paused
120x3x3

#hammer grip pullup
bw+24x5x3

biceps
triceps
abs

Hoe ga je naar je wedstrijd toewerken? Het is nog 5 weken nu. Toch misschien tijd voor zware dubbels enzo nu?

• #6.770
b*ch modus

Rare trein, zwaar hoofd en alles zit weer dicht. Voel me al weken zo half ziek niet optimaal fit, maar gelukkig ook niet echt epic ziek geweest. Motivatie is op het moment ook weer op een dieptepunt. Veel stress van school gehad.

#squat
175x2

#bench press
130x3

toen deed weer alles pijn, alles lijkt ook instabiel, soms voelt het gewicht zelfs alsof ik een gigantische misload heb gedaan, heel erg raar, er zit compleet geen flow en goede bewegingsbaan meer in

b*ch modus uit

Laatst bewerkt:
Bench gaat. Squat erg matig. Komop nou man, nog vijf weken knallen en dan kun je weer even chillmodus aanzetten.

KOMOP DAF

5 dafjes voor jou!

daf-euro-6-range-940.jpg

• #6.775
pls

3x135 is wel lekkere bench maar 2x175 tja, ging die squat erg zwaar of kunnen daar nog (makkelijk) kilo's bij?

• #6.779
ja de 0 en 5 zitten ook zo dicht bij elkaar op het toetsenbord

Terug
Naar boven