Fitness Seller

Log Aron 2016

Het is nu ook eenmaal geen schaafwonde wat even toe moet groeien...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Mijn log word sterk vervuild plots

• #1.123
Net weer bij chirurg geweest, was wel weer redelijk positief, echter wil me absoluut niet meer laten squaten of deadliften tot over 2 weken als ik weer op controle moet.

weg voorbereiding NK.

dan maar 4x per week superdude training :)

• #1.124
wendler 3/5/1 bench
close grip bench press
20x5
50x5
80x3

95x3
100x3
105x3

115x1, goed
125x1, epic traag, wel betere spanning

barbell rows
pull ups

toch mooie 125 cgbp

Das een flinke press toch maat!

Balen dat je even niet meer mag squaten en deadliften man... Maja gewoon vol richten op het andere werk dan:)

nette press man!

BOR'ren mag je wel ofzo? Voorover staan met een zooi gewicht in je handen...
Dacht het niet :p

• #1.131
BOR'ren mag je wel ofzo? Voorover staan met een zooi gewicht in je handen...
Dacht het niet :p
die paar kilo's bij een row zijn verwaarloosbaar

voor details zie spoiler
ik ben van mening dat het trainen niet van een negatief effect is geweest, vooral omdat het in het begin gewoon goed ging. Vanaf dat er aquacel, een bepaalde shit erin werd gedaan om het herstel te doen beteren is het pas gestagneerd. Ook is de wond altijd gaan bloeden bij het schijten, nog nooit tijdens het sporten, dat wil toch wel iets zeggen over de druk denk.... maar ach ik luister maar braaf en sport ff niet meer, al baal ik er ontzettend van, ik weet nu al dat het NK raw k*t gaat worden

Laatst bewerkt:
Je bent toch voor de vrouwtjes hé?
Zoniet moet je daar misschien ergens de oorzaak zoeken voor het steeds opengaan van die wond :P.

Tot daar mijn constructie bijdrage aan dit log

Je bent toch voor de vrouwtjes hé?
Zoniet moet je daar misschien ergens de oorzaak zoeken voor het steeds opengaan van die wond :P.

Tot daar mijn constructie bijdrage aan dit log

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel klote voor je Dieaphi.. Had je t beter gewoon zonder die troep laten genezen :(

Heb je dat ook gezegd eigenlijk? Niet iedereen reageert er even goed op namelijk. Misschien kunnen ze t er nog uit halen of ieder geval dat ze t er niet nog een x in stoppen

• #1.134
[Link niet meer beschikbaar]

Wel klote voor je Dieaphi.. Had je t beter gewoon zonder die troep laten genezen :(

Heb je dat ook gezegd eigenlijk? Niet iedereen reageert er even goed op namelijk. Misschien kunnen ze t er nog uit halen of ieder geval dat ze t er niet nog een x in stoppen
er zit vanaf het begin al troep in :P alleen telkens andere troep, tis telkens de vraag hoe het lichaam er op reageert

er zit vanaf het begin al troep in :P alleen telkens andere troep, tis telkens de vraag hoe het lichaam er op reageert

Ja idd, vriend van mij had x iets er in gekregen waar hij slecht op reageerde.. Was t er uit gehaald en door een foutje hadden ze precies t zelfde spul er weer in gedaan.. Stel prutsers :o

Nouja, voorlopig maar voorzichtig kakken :p

• #1.136
wendler 3/5/1 ohne squat und deadlift

militaire druk

20x5
50x5
60x3

70x5
75x3, ohne belt
80x1 doel, 80x2 repout, pr

paused bench press cardio schijven verwisselen = rust
90x3
100x3
90x5
70x5
60x5
40x5

sucken van je NK voorbereiding man! Is wel een zure...

Goede mp diaphiIIHIHIHIHI

Wat wordt jij stiekum sterk!!

• #1.140
Terug
Naar boven