- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Nieuwe jaar op een goede manier proberen, gericht trainen op de wintercompetitie dag 2 en 3... Iets lichter worden, sneller en conditioneel sterker.
Begin nu op een punt te komen dat ik dik word... waar ik toch eigenlijk weer even van af wil, dik en sterk zijn kan altijd nog als ik oud ben, wil nu nog ff fit en sterk zijn
dus meer conditioning in de vorm van sprints / bokszak / crossfit workouts langs de zware PL/SM workouts.
Woog zojuist 106.5 kg wat ik nog niet gewogen heb, ik heb al zoveel pech met de chicks dus kan beter ff abs krijgen

denk een soort van Push/pull variatie zoals in gijs' powerbuilding topic te gaan volgen.. aangepast op eigen wensen
Begin nu op een punt te komen dat ik dik word... waar ik toch eigenlijk weer even van af wil, dik en sterk zijn kan altijd nog als ik oud ben, wil nu nog ff fit en sterk zijn
dus meer conditioning in de vorm van sprints / bokszak / crossfit workouts langs de zware PL/SM workouts.Woog zojuist 106.5 kg wat ik nog niet gewogen heb, ik heb al zoveel pech met de chicks dus kan beter ff abs krijgen

denk een soort van Push/pull variatie zoals in gijs' powerbuilding topic te gaan volgen.. aangepast op eigen wensen

, en dat alles in een weekje. Maar hoezo weer vanaf willen? Gewoon hard trainen dan gaat alles vanzelf.

alleen maar in de apre ski geweest zeker?