Fitness Seller

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Nieuwe jaar op een goede manier proberen, gericht trainen op de wintercompetitie dag 2 en 3... Iets lichter worden, sneller en conditioneel sterker.

Begin nu op een punt te komen dat ik dik word... waar ik toch eigenlijk weer even van af wil, dik en sterk zijn kan altijd nog als ik oud ben, wil nu nog ff fit en sterk zijn :) dus meer conditioning in de vorm van sprints / bokszak / crossfit workouts langs de zware PL/SM workouts.

Woog zojuist 106.5 kg wat ik nog niet gewogen heb, ik heb al zoveel pech met de chicks dus kan beter ff abs krijgen :) :trollface:

denk een soort van Push/pull variatie zoals in gijs' powerbuilding topic te gaan volgen.. aangepast op eigen wensen

best bw idd. abs voor de chicks dan maar! volgend jaar -105 droger en sterker?

106,5 haha strong bulk:D, en dat alles in een weekje. Maar hoezo weer vanaf willen? Gewoon hard trainen dan gaat alles vanzelf.

• #1.284
106,5 haha strong bulk:D, en dat alles in een weekje. Maar hoezo weer vanaf willen? Gewoon hard trainen dan gaat alles vanzelf.
begrijp me niet verkeerd, ik ga geen extreme cut oid inlassen, gewoon iets cleaner eten en op andere manier trainen zodat ik niet nog dikker word en iets daal in vetpercentage.. ik schat mijn vp nu namelijk op zn 27% wat gewoon te veel is

Cleaner eten + cardio

Geen chocomel meer? :p

Nesquik

Dat ik het zeg komt een beetje ironisch over misschien, maar ik zou gewoon wat uitgebreider gaan trainen om wat meer te verbranden.

• #1.291
Idd, uitgebreider trainen. Ga je bv UB/LB doen. Kan je mooi mee powerbuilden, ik ga vanaf vandaag ook weer voor UB/LB.

Daar is hij weer flink wat aangekomen in dat weekje skieen zeg?!;) alleen maar in de apre ski geweest zeker?

Er zal ook veel weer gewoon af gaan zodra je weer in je normale ritme zit!

• #1.294
Idd, uitgebreider trainen. Ga je bv UB/LB doen. Kan je mooi mee powerbuilden, ik ga vanaf vandaag ook weer voor UB/LB.
doe ik
Daar is hij weer flink wat aangekomen in dat weekje skieen zeg?!;) alleen maar in de apre ski geweest zeker?

Er zal ook veel weer gewoon af gaan zodra je weer in je normale ritme zit!

Ja epic veel gegeten en gedronken :o

vandaag push training, ga de template van Gijs aanhouden, alleen ff rustig opbouwen anders gaan mijn gewrichten dood

bench
20x20
50x10
80x5
95x5
95x5
95x5

cgbp
70x10
70x10
70x10

side raises
pullups
rows

en toen was ik misselijk, 2 uur slaap was toch iets te weinig :roflol:

Lekker bezig brah :kiss:

• #1.296

146460d1347739440-help-headers-exhaust-not_sure_if_srs.jpg

Uitgebreider trainen? wat dacht je van cardio.

Ik heb die kerel echt nog nooit op een verstandige post betrapt.

Terug
Naar boven