- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Pittige training Jaap, goed om te zien dat je de adviezen ter harte neemt. 

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jammer genoeg heb ik er zo weinig aan

gewoon een lager vetpercentageweet niet precies wat je doel is qua fysiek maar als je wil afvallen zou ik juist niet uitgebreider gaan trainen
weet niet precies wat je doel is qua fysiek maar als je wil afvallen zou ik juist niet uitgebreider gaan trainen
... Het is nou niet echt dat je spiermassa gaat afbreken (wat jouw argument zal zijn) door een completere training.Heb je z'n trainingen weleens gezien? 1 repout wendler style en dan nog 1 oefening een aantal setjes... Het is nou niet echt dat je spiermassa gaat afbreken (wat jouw argument zal zijn) door een completere training.

Heb je z'n trainingen weleens gezien? 1 repout wendler style en dan nog 1 oefening een aantal setjes... Het is nou niet echt dat je spiermassa gaat afbreken (wat jouw argument zal zijn) door een completere training.
, denk dat een beetje uitgebreider hier geen kwaad kan zolang het maar geen slopende combi van volume en intensiteit worddenk idd dat een te uitgebreide training herstel gaat tegenwerken als je gaat cutten, maar goed ik denk hier iets te veel uit bb perspectief aangezien mijn training tijdens de cut sws 2x zo uitgebreid is als aron's gemiddelde training, denk dat een beetje uitgebreider hier geen kwaad kan zolang het maar geen slopende combi van volume en intensiteit word
denk idd dat een te uitgebreide training herstel gaat tegenwerken als je gaat cutten, maar goed ik denk hier iets te veel uit bb perspectief aangezien mijn training tijdens de cut sws 2x zo uitgebreid is als aron's gemiddelde training, denk dat een beetje uitgebreider hier geen kwaad kan zolang het maar geen slopende combi van volume en intensiteit word
Je kunt geen vet verliezen zonder cal tekort. Dus dan wil je BW winnen zonder vet aan te zetten?

lekkere training welneu, vind de term cutten gewoon bodybuild achtig klinken altijd![]()

Yup, +20kg dus.... doelen moeten niet te makkelijk zijn he