Fitness Seller

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
:rolleyes:

• #1.303
Nieuwe doelen in eerste post gezet :)

awesome nieuwe titel is awesome :D

weet niet precies wat je doel is qua fysiek maar als je wil afvallen zou ik juist niet uitgebreider gaan trainen

• #1.307
weet niet precies wat je doel is qua fysiek maar als je wil afvallen zou ik juist niet uitgebreider gaan trainen

Heb je z'n trainingen weleens gezien? 1 repout wendler style en dan nog 1 oefening een aantal setjes :D... Het is nou niet echt dat je spiermassa gaat afbreken (wat jouw argument zal zijn) door een completere training.

• #1.309
Heb je z'n trainingen weleens gezien? 1 repout wendler style en dan nog 1 oefening een aantal setjes :D... Het is nou niet echt dat je spiermassa gaat afbreken (wat jouw argument zal zijn) door een completere training.

denk idd dat een te uitgebreide training herstel gaat tegenwerken als je gaat cutten, maar goed ik denk hier iets te veel uit bb perspectief aangezien mijn training tijdens de cut sws 2x zo uitgebreid is als aron's gemiddelde training:roflol:, denk dat een beetje uitgebreider hier geen kwaad kan zolang het maar geen slopende combi van volume en intensiteit word

• #1.311
denk idd dat een te uitgebreide training herstel gaat tegenwerken als je gaat cutten, maar goed ik denk hier iets te veel uit bb perspectief aangezien mijn training tijdens de cut sws 2x zo uitgebreid is als aron's gemiddelde training:roflol:, denk dat een beetje uitgebreider hier geen kwaad kan zolang het maar geen slopende combi van volume en intensiteit word

ik ben veel te lui om mezelf te slopen

Het is ook niet echt te vergelijken met veel volume van bodybuilding trainingen. Met lagere reps put je je spieren minder uit en zullen je spieren sowieso wel sneller herstellen. Vorig jaar moest ik bijvoorbeeld 7kg afvallen om m'n gewicht te halen en heb toen niks aan de trainingen veranderd. Zo lang je maar niet tot het gaatje gaat elke training zul je er wel van herstellen.

Mooie gains dit jaar hoor, erg mooi zelfs! Ik had er ook wat beters van kunnen maken als ik niet zo brak had lopen cutten. Eddine heeft helemaal gelijk: geen volume tijdens de cut!

• #1.314
ik ga niet cutten, ik ga minder ongegeneerd bulken

:)

• #1.316
Je kunt geen vet verliezen zonder cal tekort. Dus dan wil je BW winnen zonder vet aan te zetten?

neu, vind de term cutten gewoon bodybuild achtig klinken altijd :D

pull training
eerste LB training sinds 7 weken ??

squat
70x5
100x5

120x5
120x5
120x5

front squats
stiff legged deadlift
farmers hold
calve raises
1/4 squats

comment : veel kracht verloren :( lekkere training wel

• #1.318
pull

trainingstijd: 1.5 uur

bench press paused speed.. ?

20x5
50x5

80x3
80x3
80x3
80x3

close grip bench press paused
95x5
95x5
95x5

push press
60x5
80x8, epic verzuring
70x8

kettlebell row 24kg per hand
20x
20x
20x

ez bar curl
30x10
30x10
30x10, was veel te licht eigenlijk

comment :ging aardig, ff beetje uitproberen nog op wat voor gewichten ik moet werken

Laatst bewerkt:
Doel is 150 bench?

Terug
Naar boven