Fitness Seller

log + begin foto's

140BP en 40kg squats :D
up the weight @ squats brah
iedere kant 20kg plates en vanaf daar op gaan bouwen (wel rustig, omdat je geen knie blessures oid wilt)

Het is trouwens wel zo dat door mijn slechte shoulder, men mee helpt met de bar uit het rek te tillen. Als ik "boven m'n macht, lees: als ik lig verder naar achter dan mijn schouders" til, dan schiet de schouder er bijna uit. Weet niet of dat het veel lichter maakt?

Ik haat het om de bar zelf uit het rek te tillen dus ik laat me ook altijd helpen, naar mijn mening heeft dat verder niks te maken met het feit of je wel of niet dat gewicht kan doen. Ik zie ze meestal met die lompe gewichten ook nooit zelf de bar over het hoofd tillen dus ik zou zeggen gewoon zo doorgaan.

Sure 4x120kg drukken na 6 maanden trainen.. Je ziet er trouwens ook niet eens bijna uit alsof je 4x120kg en 2x135(?!) drukt. En dan wel maar 4x20kg flys? Strange dude..

Maargoed, maybe its a miracle, succes!

+1
Inderdaad moeilijk te geloven dat deze dude 135 kg. drukt met een dergelijk fysiekje.Maja, de wonderen zijn DBB nog niet uit blijkbaar.

• Topic Starter Topic Starter

Onder de paraplu van Fitland vielen vier fitnesscentra in Oostburg, Sas van Gent en Terneuzen. Daar werd een maand geleden alle fitnessapparatuur verwijderd.

Gelukkig niet in de stad waar ik woon :p

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

+1
Inderdaad moeilijk te geloven dat deze dude 135 kg. drukt met een dergelijk fysiekje.Maja, de wonderen zijn DBB nog niet uit blijkbaar.

Tja zelf snap ik dat niet zo goed, maar bankdrukken is me dus vanaf het begin goed afgegaan. Ik heb er geen probleem mee om neer te zetten dat ik 20kg squat en sideraiders met 9 doe. ;)

Dus als ik 70 zou drukken zou ik het ook neerzetten, wou gewoon graag een log bijhouden. En is mn fysiek echt zo erg? Ik was juist wel trots na nog geen half jaar trainen.

---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

140BP en 40kg squats :D
up the weight @ squats brah
iedere kant 20kg plates en vanaf daar op gaan bouwen (wel rustig, omdat je geen knie blessures oid wilt)

Haha ja, heerlijke ****ed up verhouding he. :D
Squats ging nu beter, had niet meer het idee dat ik achterover viel dus volgende week doen we er wat KG's bij.

Welke andere been oefening zou ik er bij kunnen doen? Heb alleen nu de legpress vervangen door squats.

Laatst bewerkt:
Farmer walk :D of uhm.. weet niet hoe d eoefening heet maar gewoon met twee zware dumbbells gaan stappen en dan elke keer door je voorste been zakken, heb je wel een stukje zaal nodig waar je rechtdoor kan lopen. Mooie oefening.

Farmer walk :D of uhm.. weet niet hoe d eoefening heet maar gewoon met twee zware dumbbells gaan stappen en dan elke keer door je voorste been zakken, heb je wel een stukje zaal nodig waar je rechtdoor kan lopen. Mooie oefening.

Ah ja, die oefening zie ik mensen wel eens doen idd. Gaan we proberen vrijdag!

Lunges heten die ;)

Gaat lekker zo te zien, maar die verhoudingen moeten veranderen :)

Btw, train je bij fitland in goes? Zoja welke locatie?

ik twijfel ook aan je uitvoering, je fysiek laat niet zien dat je 135 drukt maargoed.. het zou kunnen

je geeft aan een schouderblessure te hebben met je doet wel side raises 9 kg? dat is best zwaar met een goede uitvoering.

Kijk aan! Ben er ma,wo,vrij van 19:30 tot 21.00.

We kunnen eens bankdrukken, dan stoppen de mensen met zeuren :p

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

ik twijfel ook aan je uitvoering, je fysiek laat niet zien dat je 135 drukt maargoed.. het zou kunnen

je geeft aan een schouderblessure te hebben met je doet wel side raises 9 kg? dat is best zwaar met een goede uitvoering.

het is ook wel tandjes bijten, maar heb veel meer last van bijv een arnoldpress omdat dat boven mn macht is.

Ik telde trouwens nooit de stang mee met bankdrukken, er werd me op de gym verteld dat dat wel mag. Doe ik nu dus ook, die 135 was incl bar. Mag dat ook echt of verzaak ik nu?

Je tilt de stang toch ook?

Ja ik wist het niet zeker. Het leek me zo'n afgang dat ik verkondig 135 te kunnen drukken, ik dan eindelijk na al het gemekker een filmpje zou maken, en het dan 115 zou zijn :).

Gister na het werk nog een rondje gelopen, 4.8km in 21min.30.
Lekker rustig. Niet het beste idee na squaten en kuiten de dag ervoor.
Alles kapot :)

Zo met het mooie weer een potje voetballen denk ik, zodra de kater gezakt is.

Dat is lekker, vandaag met voetbal m'n maat omver gelopen. Inwendige bloeding in de elleboog (bij hem dan) en hij moet weken in een mitella. Dat wordt heel k*t met bankdrukken morgen in m'n eentje :(

Terug
Naar boven