baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is trouwens wel zo dat door mijn slechte shoulder, men mee helpt met de bar uit het rek te tillen. Als ik "boven m'n macht, lees: als ik lig verder naar achter dan mijn schouders" til, dan schiet de schouder er bijna uit. Weet niet of dat het veel lichter maakt?
Ik ben pas sinds 2 weken begonnen met squats en deadlifts dus je gaat je kapot lachen, maar dat is 20 kilo aan elke kant. En ook nog eens in de kooi, niet als een echte vent met een losse stang.
Ik train bij Fitland, in Zeeland.

Sure 4x120kg drukken na 6 maanden trainen.. Je ziet er trouwens ook niet eens bijna uit alsof je 4x120kg en 2x135(?!) drukt. En dan wel maar 4x20kg flys? Strange dude..
Maargoed, maybe its a miracle, succes!

+1
Inderdaad moeilijk te geloven dat deze dude 135 kg. drukt met een dergelijk fysiekje.Maja, de wonderen zijn DBB nog niet uit blijkbaar.

140BP en 40kg squats
up the weight @ squats brah
iedere kant 20kg plates en vanaf daar op gaan bouwen (wel rustig, omdat je geen knie blessures oid wilt)

Farmer walkof uhm.. weet niet hoe d eoefening heet maar gewoon met twee zware dumbbells gaan stappen en dan elke keer door je voorste been zakken, heb je wel een stukje zaal nodig waar je rechtdoor kan lopen. Mooie oefening.
Gaat lekker zo te zien, maar die verhoudingen moeten veranderen
Btw, train je bij fitland in goes? Zoja welke locatie?

Thanks!
---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------
Goes idd, het ouwe capitol
Squats en deadlifts zijn pas 3 weken aan de gang, gaat goed komen!

ik twijfel ook aan je uitvoering, je fysiek laat niet zien dat je 135 drukt maargoed.. het zou kunnen
je geeft aan een schouderblessure te hebben met je doet wel side raises 9 kg? dat is best zwaar met een goede uitvoering.
Kijk aan! Ben er ma,wo,vrij van 19:30 tot 21.00.
We kunnen eens bankdrukken, dan stoppen de mensen met zeuren![]()

Ik telde trouwens nooit de stang mee met bankdrukken, er werd me op de gym verteld dat dat wel mag. Doe ik nu dus ook, die 135 was incl bar. Mag dat ook echt of verzaak ik nu?