MuscleMeat

Log bob k

Pfoe, geluk dat je uberhaupt nog kon trainen!

Is toch altijd een vieze tegenvaller als de gym ineens korter open blijkt te zijn!

Toch mooi dat je alle geplande sets hebt gehaald! In supersets nog wel!:thumbs:

Smolov-jr. supersetted.. why ? .... because i can :trollface:
Netjes bro, zo zie je maar dat "toeval" soms tot interessante inzichten kan leiden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.083
Pfoe, geluk dat je uberhaupt nog kon trainen!

Is toch altijd een vieze tegenvaller als de gym ineens korter open blijkt te zijn!

Toch mooi dat je alle geplande sets hebt gehaald! In supersets nog wel!:thumbs:

Inderdaad! Stond echt te vloeken ..

Zeker! Was bekaf :D

Smolov-jr. supersetted.. why ? .... because i can :trollface:
Netjes bro, zo zie je maar dat "toeval" soms tot interessante inzichten kan leiden.

:roflol: precies. En zo bleek ook maar weer dat ik eigenlijk vaak te lang rust neem.

• #2.084
Meeeeen **** my life. Bench ging lekker (8×4×101) maar tijdens het squatten kreeg ik behalve pijn aan mn IT band ook nog scherpe pijn steken links langs mijn rechter knieschijf, ben na mijn 3e setje gestopt. (Plan was 8x4x128) Ik ga vanaf nu verder zonder squat, bench maak ik af. Het is niet anders.

Heb nog een half uurtje rug erbij gepakt, full stack seated cable rows 2 sets, wide parallel grip cable rows 2 sets, cable curls 2 sets, concentration curls 2 sets, side raises 5 sets

Laatst bewerkt:
Meeeeen **** my life. Bench ging lekker (8×4×101) maar tijdens het squatten kreeg ik behalve pijn aan mn IT band ook nog scherpe pijn steken links langs mijn rechter knieschijf, ben na mijn 3e setje gestopt. (Plan was 8x4x128) Ik ga vanaf nu verder zonder squat, bench maak ik af. Het is niet anders.
Gedver Bob! Dat is echt zwaar klote! Train je benen helemaal niet of pak je iets vervangends ervoor?

• #2.086
Gedver Bob! Dat is echt zwaar klote! Train je benen helemaal niet of pak je iets vervangends ervoor?

Inderdaad, maarja liever op tijd stoppen dan de blessure verergeren en uiteindelijk helemaal geen gains maken omdat ik weer maanden moet herstellen.

Gisteren voelde ik de steken bij mijn knieschijf duidelijk bij traplopen, vandaag gelukkig nauwelijks nog.

Ik heb vanavond weer een training waarin ik bench zoals gepland volgens smolov doe, en squats wil ik eigenlijk hetzelfde volume doen maar met een gewicht dat geen pijn geeft. Ik schat tussen de 60 en 100 kg.

• #2.087
Sorry voor het slecht updaten guys.

Woensdag 20 november: Squat ging opmerkelijk toch goed, toch nog 8x3x135 kunnen squatten, laatste twee setjes niet gedaan omdat ik toch wat pijn kreeg. Bench ging slecht, paar spots nodig gehad (10x3x107)

Vrijdag 22 november: benen (IT-band) deden extreem pijn, dus 6x6 met 60 kg gesquat (moest 120 zijn oid) maar ik ging echt door de grond. Bench ging easy (6x6x91.5)

Maandag 25 november: Rechter knie deed immens pijn, dus was niet van plan te gaan squatten. Bench ging easy (7x5x98) en daarna toch maar licht gaan squatten, gek genoeg ging de kniepijn weg en heb ik toch nog een setje met 120 kunnen doen, ik wilde 3-5 reps doen maar heb door gerept tot 10x120 met nog wat in de tank.

------------

Woensdag 19 november (vandaag): plan is Bench 8x4x103.5 en squat is maar afwachten hoe ik me voel na het opwarmen. Zou 8x4x132.5 moeten zijn.

Vrijdag is de laatste training van het schema, bench 10x3x110 en squat 10x3x140

Volgende week neem ik enkele dagen complete rust, de vrijdag wil ik gaan pieken als ik me goed voel, anders alleen wat triples en maandag erop pieken.

Wtf is up met je benen/knieën brah?

Balen dat je zoveel last hebt van je benen, er zit ook niet echt een logica in hoe ze reageren op verschillende belasting.
Alvast succes voor vanavond en hopen dat allebei de lifts deze keer lekker gaan lopen.

Wat is er met je benen brah?

Potverdomme Bob! Dat is echt klote om te horen! Als bodybuilder niet je benen kunnen trainen door pijn is inmens klote:mad:

Wel goed te lezen dat het benchen zowieso goed verloopt en dat je maandag toch ineens weer kon squatten!:thumb:

Ben benieuwd hoe de training gisteren is gegaan en of dat je morgen het brute volume van een totaal 30x110kg kan pakken op de bench! That would be pretty awesome!

• #2.092
Wtf is up met je benen/knieën brah?
Wat is er met je benen brah?
Tja, vastus lateralis/ITband overbelast denk ik, gaan compenseren en daardoor last van knie gekregen. Knie is nu weer over maar dat andere doet echt veel pijn met gewoon lopen en met traplopen etc nog meer.

Balen dat je zoveel last hebt van je benen, er zit ook niet echt een logica in hoe ze reageren op verschillende belasting.
Alvast succes voor vanavond en hopen dat allebei de lifts deze keer lekker gaan lopen.

Nee klopt, ik kan er echt geen pijl op trekken wat nu echt de oorzaak is. Ik heb van alles geprobeerd, lichter trainen, totale rust, lager volume/frequentie, fysio, foamrollen, stretchen.
Thanks man.

Potverdomme Bob! Dat is echt klote om te horen! Als bodybuilder niet je benen kunnen trainen door pijn is inmens klote:mad:

Wel goed te lezen dat het benchen zowieso goed verloopt en dat je maandag toch ineens weer kon squatten!:thumb:

Ben benieuwd hoe de training gisteren is gegaan en of dat je morgen het brute volume van een totaal 30x110kg kan pakken op de bench! That would be pretty awesome!

Dat is het inderdaad! Ik merk gewoon dat ik ruim kracht over heb maar de pijn me tegen houdt.
Haha ja dat squatten lukte wel tot een zeker punt, dan ineens blokkeert de zooi en moet ik stoppen.

--------------------
Training gisteren:

Bench 8x4x103 verliep zonder problemen, zat er goed in en voelde me relatief sterk
Squat 2x4x133, Eerste twee setjes gingen goed, derde setje had ik bij de eerste rep echt ineens veel meer pijn dus heb ik m gerackt. Heb het daar bij gelaten want ik kon weer amper lopen.
Wide parallel grip pulldown: 18x79
Seated cable row: 2x12x97

Mooi k*t Bob. Om gek van te worden die knie klachten.

Waar voel te je trouwens pijn (scherp aan zijkant?)?

Niks k*tter dan probs met je knie :( sterkte man!

edit: glutamine nam jij al he? Misschien is die joint support of Animal Flex iets voor jou?

• #2.095
Mooi k*t Bob. Om gek van te worden die knie klachten.

Waar voel te je trouwens pijn (scherp aan zijkant?)?

Eerst inderdaad aan de binnenkant van de knieschijf, later de gehele knieschijf en nu heb ik er eigenlijk vrijwel geen last meer van. De IT band nog wel.

Niks k*tter dan probs met je knie :( sterkte man!

edit: glutamine nam jij al he? Misschien is die joint support of Animal Flex iets voor jou?

Thanks man. Nou ik heb vrij weinig serieuze gewrichtsklachten tegenwoordig, als ik iets voel is het zo weer over. Ik heb nu echt alleen spier/pees klachten.

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Training gisteren;

Bench 10x3x110 ging prima
Squats niet gedaan, lekker laten herstellen
Lat pulldowns 5 sets + dropset
V-grip pulldown 2x8x97
Bent over side raises 18x12
Cable push down 3 dropsets
rack pulls iets boven knie 10x120 10x160 8x180 5x200

Vandaag lekkere spierpijn over mn hele rug :D traps van beneden tot boven!

Eerst inderdaad aan de binnenkant van de knieschijf, later de gehele knieschijf en nu heb ik er eigenlijk vrijwel geen last meer van. De IT band nog wel.

Thanks man. Nou ik heb vrij weinig serieuze gewrichtsklachten tegenwoordig, als ik iets voel is het zo weer over. Ik heb nu echt alleen spier/pees klachten.

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Training gisteren;

Bench 10x3x110 ging prima
Squats niet gedaan, lekker laten herstellen
Lat pulldowns 5 sets + dropset
V-grip pulldown 2x8x97
Bent over side raises 18x12
Cable push down 3 dropsets
rack pulls iets boven knie 10x120 10x160 8x180 5x200

Vandaag lekkere spierpijn over mn hele rug :D traps van beneden tot boven!

Klote van je knieklachten bob, maar je komt er vast wel bovenop. Volgens mij heb ik je laatst eens gespot tijdens een van je sessies, ik zal degene wie ik denk dat je ben volgende keer is aanspreken :p Had toen helaas geen tijd meer. Vraagje over je training, waar doe je die rackpulls? Gewoon op de safetybars van het squatrack?

Wat valt er dan te doen tegen pees blessures?

Die 10x3 is iig erg nice op de bank

Fuark, 10 x 3 x 110 is sterk man!

Hoe gaat ie bro, morgen d-day of willen je benen nog niet ?

Terug
Naar boven