MuscleMeat

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
Ik volg je. Wil binnenkort ook 5x5 gaan doen dus lijkt me wel interessant om te kijken hoe het je bevalt.

Wat doe je van Assistance?

Welkom!

Qua assistance doe ik waar ik op dat moment zin in heb en in principe niet meer dan 2 oefeningen 3x12, zo lang het maar geen grote belasting vormt.

Bij workout A bijvoorbeeld dips, french presses, cable triceps extensions, push ups, close grip bench press etc

En bij workout B chins, pull ups, lat pulldowns, barbell curls, side raises, cable rows etc.

Welkom!

Qua assistance doe ik waar ik op dat moment zin in heb en in principe niet meer dan 2 oefeningen 3x12, zo lang het maar geen grote belasting vormt.

Bij workout A bijvoorbeeld dips, french presses, cable triceps extensions, push ups, close grip bench press etc

En bij workout B chins, pull ups, lat pulldowns, barbell curls, side raises, cable rows etc.

Ok, ik ga denk ik 1 oefening per workout bijvoegen.
Zal bij A wss push-ups zijn, en bij B pull-up.

Oh, succes ;)

Ok, ik ga denk ik 1 oefening per workout bijvoegen.
Zal bij A wss push-ups zijn, en bij B pull-up.

Oh, succes ;)

Prima keuze, misschien zijn dips wel geschikter dan push-ups of mooi als afwisseling.

Ik laat het bewust open voor afwisseling omdat ik het schema anders snel zat zal zijn hehe.

Ja, zal inderdaad bij workout A wel afwisselen tussen dips en push-ups.
Probleem is dat ik push-ups om de één of andere reden enorm graag doe!

Leuk volg je hier ook bro

De training van gisteren ging prima. De reps voelden eigenlijk nog best zwaar, maar nog wel een stuk van mn max.

Squat 5x5x80
Bench press 5x5x75
Barbell row 5x5x75

French press 3x12x27,5 (had 40 gepland maar had wat gevoelige triceps aanhechtingen dus wat lichter gepakt.)
Calf press 3x12x70

Done.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 19:43 ----------

Rows zijn overigens pendlay rows bij stronglifts, dus starten vanaf de grond en na elke rep weer op de grond.

Zware rows dan, telkens een stop op de grond...

Zware rows dan, telkens een stop op de grond...

Valt mee! heb je ze wel eens gedaan? Doordat je je onderrug steeds even kan ontspannen en explosief kan uitvoeren kan je juist meer gewicht gebruiken met goede vorm, en je hebt meer ROM, zowel voor je lats (omdat je bijna parallel aan de grond bent met je rug) als traps. Ik zie eigenlijk geen meerwaarde meer van een gewone BOR.

[/QUOTE]
Waaruit heb je geconcludeerd dat je het volume niet aan kan? Ja 7,5 kg per week verhogen is sick. Ga je met alle oefeningen madcow doen zeg maar of alleen waarbij je geen vooruitgang meer ziet?

THANKS[/QUOTE]

ik merkte gewoon dat ik niet snel genoeg herstelde ivm 3x p/wk zwaar squatten..
doe nu ong zelfde schema, alleen op B dagen doe ik een lichtere front squat (helft van A dag)
zodat ik wat meer kan rusten

-Update-

Voeding

De afgelopen 5 dagen heb ik niet echt goed kunnen bulken, mijn vader was heel ziek en ik ben daar vooral mee bezig geweest (veel in het ziekenhuis enzo). Met hem gaat het weer beter dus nu ga ik weer lekker door met proppen. Ik ben ondanks het bulken de afgelopen weken constant gebleven in gewicht maar wel droger geworden (85 kg, maar meer strepen en beter zichtbare abs). Nu volhouden op 4000 kcal en geen dag eronder dus.

Training maandag 3 september

De training maandag was een vluggertje, totaal een halfuurtje over gedaan:

Main lifts:

Squat (ruim onder parallel)
10x60
5x5x82,5

Overhead press
5x5x40

Deadlift
8x40
5x80
5x110

Assistance:

Chins
3x6xbw (schouder voelde niet lekker dus laag in reps gehouden)

Side raises
10x5
8x10
8x10

Machine biceps curls
3x10xlightweight

Alle reps gingen makkelijk en met flinke snelheid.

Gisteren, dinsdag 4 september, had ik teakwondo training, ging lekker, geen bijzonderheden. Conditie, feeling en lenigheid gaan vooruit.

Vanavond op de planning staat:
SQ 5x5x85
BP 5x5x77.5
BOR 5x5x77.5
ass; CGBP 3x12x~50
ass; Face pulls 3x12x~20

Dat was zeker een vluggertje.... :D
Als ik dit zo voorbij zie komen dan krijg ik ook wel weer zin om SL te doen, maar dat zit er nu ff niet in.
Crap dat je vader in het ziekenhuis ligt bro, hoop niet dat het heel ernstig is ?
Lekker dat je lichaam goed reageert op de voeding, op naar de 90 KG :cool:

Dat was zeker een vluggertje.... :D
Als ik dit zo voorbij zie komen dan krijg ik ook wel weer zin om SL te doen, maar dat zit er nu ff niet in.
Crap dat je vader in het ziekenhuis ligt bro, hoop niet dat het heel ernstig is ?
Lekker dat je lichaam goed reageert op de voeding, op naar de 90 KG :cool:

Waar heb je last van dan? Want dat heb ik volgens mij even gemist?

Het was wel een levensbedreigende situatie, maar het is nu onder controle en gaat de goede kant op gelukkig.

zeker!

Heb nergens last van, maar begin nu eerst met dat lineaire progamma wat in eerste instantie hoge volumes voorschrijft..... dus vandaar mijn opmerking.
Ik hoop voor je dat je vader weer snel naar huis mag.

sterkte met je pa man!

en zo'n training in een half uur is wel erg snel ja,zal wel langer worden als de gewichten omhoog gaan:D, succes straks.

Heb nergens last van, maar begin nu eerst met dat lineaire progamma wat in eerste instantie hoge volumes voorschrijft..... dus vandaar mijn opmerking.
Ik hoop voor je dat je vader weer snel naar huis mag.

Aah oke ;) Ik dacht dat omdat je zei dat je al even geen benen meer getraind had. Dankjewel kerel :)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 15:10 ----------

sterkte met je pa man!

en zo'n training in een half uur is wel erg snel ja,zal wel langer worden als de gewichten omhoog gaan:D, succes straks.

Thanks man! Klopt haha, had tussen de squats maar 30 a 40 seconden genomen, dat lukt me niet meer als ik straks 5x5x120 moet gaan squatten :(

Gaat lekker hier bro

sterkte bro! i feel ya, vorig jaar met beide ouders gehad

zieke pr op je dl heb je trouwens, als dit voor je al 50% is, nice.

Sterke trainingen zie ik al, nice! Sterkte met je pa

Terug
Naar boven