- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Wat een klote zooi met je pa man.., dacht dat ze de situatie onder controle hadden....., sterkte ermee..
Wel verstandig om gelijk gebruik te maken van een cut, nu je eetlust toch weg is!
Ja, voel Lats nu wel ja en traps ook beetje, rhomboids niet.
Ik doelde meer op het feit dat dit zwaar is voor onderrug, om niet te rukken met het gewicht, best pittig! (ik heb niet zo'n sterke onderrug). 100KG lukt met BOR wel, hiermee (nog) niet denk ik.
Thanks man. Er is gelukkig nog geen direct gevaar nu, maar opname was wel nodig om risico's te voorkomen. Ja, als ik toch al katabool ben dan kan ik beter even gezond eten en wat minder en wellicht wat vet verbranden dan proberen met junk en troep tussen alle dingen regelen door mijn gewicht op peil te houden. En nu de gewichten toch nog licht zijn stall ik in ieder geval niet als gevolg van lagere kcal inname.
Ah good, ja rhomboids vind ik toch altijd al moeilijk om te 'voelen', misschien heb jij nog tips? Klopt zeker dat het pittig is voor je onderrug, ik hoop ook dat het carry-over heeft naar een sterkere lift-off bij deadlift, win-win

) dus dat is een week extra rust. Die spier gebruik je nauwelijks bij squatten/deadliften.