AndroidHealthClinic

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter

Thanks ;)

sterkte bro! i feel ya, vorig jaar met beide ouders gehad

zieke pr op je dl heb je trouwens, als dit voor je al 50% is, nice.

Sucks he, kost je veel energie zoiets.

Hahaha noo, ik ben niet op 50% begonnen (5x220 dl, in mn dromen), ik heb mijn startgewicht zo genomen dat ik binnen 8 weken op mijn oude 5RM's zat, dus dat is 70-80%. Mijn 1rm dl is 215kg, en 10rm is 150kg

Sterke trainingen zie ik al, nice! Sterkte met je pa

Thanks, het zware werk moet nog komen! en dankje :)

Training gisteren

Squat
10x40
5x80
5x5x88 (achteraf zie ik pas dat ik eigenlijk 85 had moeten pakken)

Bench press
15x20
5x50
5x5x78

Pendlay row
10x40
5x5x78

Face pulls SS Close grip bench press
3x12x15 - 3x12x50

Ik was aardig pumped, was een lekkere training en weer maar 40 minuutjes. Gewichten beginnen al leuker te worden. Voeding was helaas nog steeds crap (ongeveer op onderhoud) ivm tijdtekort door dingen regelen voor m'n pa, vanmiddag bedrijfsuitje met BBQ dus wellicht dat ik de schade kan inhalen :D

Laatst bewerkt:
Nee, nooit gedaan, maar ga ik dus wel een keer proberen nu!
Sterkte met je pa, hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt..

Nee, nooit gedaan, maar ga ik dus wel een keer proberen nu!
Sterkte met je pa, hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt..

Laat maar weten hoe ze gingen ;) Het is wel ff wennen, die houding.

Thanks kerel, zoals het er nu uit ziet wel en mag hij morgen of maandag naar huis.

WORKOUTVOORPRET
morgenmiddag:
SQ 5x5x87.5
OHP 5x5x42.5
DL 5x5x115
ass: BB curl 3x12x30 Calf presses 3x12x70

Damn ik heb nu echt drang om zwaarder te willen. Nog een paar trainingen geduld. 2 stappen achteruit, 3 stappen vooruit, dat moet ik goed in mijn achterhoofd houden.

Voeding gisteren was ongeveer 4000 kcal. Na de BBQ nog een pizza in de oven geschoven :D Vandaag kom ik ook rond 4000 uit.

Laatst bewerkt:
ben ech jaloers op jou dat jij zo dirty kan bulken man, ik wordt dan meteen vet.

ben ech jaloers op jou dat jij zo dirty kan bulken man, ik wordt dan meteen vet.

Ik hou wel mijn totale kcal bij he ;) maar wat dat betreft heb ik het getroffen met mijn genen ja, maar als ik nou ook nog eens massa zou bouwen op al die kcals zou dat mooi zijn haha, t gaat zo laaaangzaaaaam.

Wat is je doel nu dan? Echt strongman?

Wat is je doel nu dan? Echt strongman?

Haha nee, strongman zou ik wel heel vet vinden maar ik heb niet de tijd om de onderdelen regelmatig te oefenen. Ik wil nu gewoon recht evenredig massa en kracht opbouwen d.m.v. krachtschema's. Concrete doel is 90 kg op 1 januari. Wellicht eind volgend jaar een BB wedstrijd meedoen.

Training zaterdag

Squat
10x40
5x5x87.5

Overhead press
5x5x42.5

DL
5x80
5x5x115

ass: BB curl
3x12x30
(calf presses overgeslagen ivm tijdgebrek)

Squats gingen prima , OHP was echt licht, en deadlift ging ook erg easy. Vanavond SQ op 90, BP op 80 en BOR op 80.

Gisteren de hele dag op bed gelegen, niks gegeten, rillerig, duizelig en geen energie, 3 keer moeten braken en 'aan de dunne'. Ik denk door een week stress, veel regelen en weinig slapen. Vandaag gaat het weer wel iets beter en hou ik een beetje eten binnen, maar ben nog steeds niet helemaal lekker en last van de zijkant onderrug/nieren. Hoop dat ik mijn training wel gewoon kan doen.

Toch een degelijke training als je je gisteren zo slecht voelde!

Wrm had je de squats zaterdag al niet verhoogd? Je deed vrijdag ook al 87.5 eh ;)

Wrm had je de squats zaterdag al niet verhoogd? Je deed vrijdag ook al 87.5 eh ;)

Klopt, toen had ik me vergist :o dus de eerste keer te zwaar gepakt, en ik wil me graag aan het schema houden dus de tweede keer inderdaad hetzelfde gewicht gepakt, maar vanavond weer verhogen.

Klopt, toen had ik me vergist :o dus de eerste keer te zwaar gepakt, en ik wil me graag aan het schema houden dus de tweede keer inderdaad hetzelfde gewicht gepakt, maar vanavond weer verhogen.

Ohja klopt ik zie het nu :p, succes vanavond

Hey Bob, heb de Pendlay row gedaan (nette uitvoering) en kwam tot 10 x 80kg en vond dit heel erg zwaar (voor onderrug).., ga ik dus vaker doen :)

Nog getraind gisteren?

Hey Bob, heb de Pendlay row gedaan (nette uitvoering) en kwam tot 10 x 80kg en vond dit heel erg zwaar (voor onderrug).., ga ik dus vaker doen :)

Nog getraind gisteren?

Nice :) voelde je behalve je onderrug de rest (lats, traps, rhomboids) ook goed? Is een lekkere oefening om zwaar op te gaan! probeer maar eens een paar reps met 100 a 110 kg :D

Uiteraard! Niets wat mij tegen houdt. Het 5x5 gedeelte ging allemaal makkelijk, ik had alleen te weinig opgewarmd waardoor ik iets last van m'n linker quadriceps en linker pec kreeg, maar dat is vandaag weer weg. Volgende keer iets zorgvuldiger opwarmen. Als assistance heb ik 3x12-14xbw dips en 3x12x30-47kg lat pulldown met hammer grip gekozen.

Vannacht helaas mn vader weer naar het ziekenhuis moeten brengen, bye nachtrust, bye psychologische rust, bye eetlust. Daarom begin ik nu even met een korte cut-periode op ongeveer 2400 kcal en hoop over een week weer te kunnen bulken als ik weer regelmaat heb.

Respect dat je gisteren toch nog bent wezen trainen.
Wel balen dat je vader weer naar het ziekenhuis moest.
Je treft het niet de laatste weken bro, hopen dat je van het weekend je rust wat kunt pakken en de gezondheid van je vader wat meer stabieler wordt.

Respect dat je gisteren toch nog bent wezen trainen.
Wel balen dat je vader weer naar het ziekenhuis moest.
Je treft het niet de laatste weken bro, hopen dat je van het weekend je rust wat kunt pakken en de gezondheid van je vader wat meer stabieler wordt.

Ain't nothing to it but to do it!
Thanks bro, ik hoop het ook.

Nice :) voelde je behalve je onderrug de rest (lats, traps, rhomboids) ook goed? Is een lekkere oefening om zwaar op te gaan! probeer maar eens een paar reps met 100 a 110 kg :D

Uiteraard! Niets wat mij tegen houdt. Het 5x5 gedeelte ging allemaal makkelijk, ik had alleen te weinig opgewarmd waardoor ik iets last van m'n linker quadriceps en linker pec kreeg, maar dat is vandaag weer weg. Volgende keer iets zorgvuldiger opwarmen. Als assistance heb ik 3x12-14xbw dips en 3x12x30-47kg lat pulldown met hammer grip gekozen.

Vannacht helaas mn vader weer naar het ziekenhuis moeten brengen, bye nachtrust, bye psychologische rust, bye eetlust. Daarom begin ik nu even met een korte cut-periode op ongeveer 2400 kcal en hoop over een week weer te kunnen bulken als ik weer regelmaat heb.

Wat een klote zooi met je pa man.., dacht dat ze de situatie onder controle hadden....., sterkte ermee..
Wel verstandig om gelijk gebruik te maken van een cut, nu je eetlust toch weg is!

Ja, voel Lats nu wel ja en traps ook beetje, rhomboids niet.
Ik doelde meer op het feit dat dit zwaar is voor onderrug, om niet te rukken met het gewicht, best pittig! (ik heb niet zo'n sterke onderrug). 100KG lukt met BOR wel, hiermee (nog) niet denk ik.

Terug
Naar boven