- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Ga niet heel log doorlezen, zoveel geouwehoer altijd![]()
24/7 op dbb xD
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga niet heel log doorlezen, zoveel geouwehoer altijd![]()
dankjewel meneer
Lekker hoor Bob die 6 repper nog na die 160kg!![]()
Helemaal geen verbetering in je heup? En loop je daarvoor bij de fysio of manueel therapeut of kijk je het al een tijdje aan?

Vrijdag worden mijn verstandskiezen aan de andere kant getrokken dus weer even geen training. Vanavond borst/rug/schouders, woensdag benen/bi/tri en dan maandag pas weer UB.
Thanks man, beetje jammer dat het in het niets valt met wat jij squat
Nee, sterker nog, na eindelijk weer een redelijk goede squatsessie deed mn heup het hele weekend meer pijn dan normaal. Ik heb al wat fysio's gezien ondertussen maar ik heb binnenkort weer een afspraak bij een nieuwe. Hopen dat die meer voor me kan betekenen.
Dit weekend wel redelijk mn kcals kunnen halen, gisteren lekker uit eten geweest en dan weet je het welVrijdag worden mijn verstandskiezen aan de andere kant getrokken dus weer even geen training. Vanavond borst/rug/schouders, woensdag benen/bi/tri en dan maandag pas weer UB.
Squats zijn wat dat betreft wel safe.Lekkere training man!
Template ziet er echt fijn uit qua 1-6-1-6-1-6
Ja, heup blessures zijn echt gruwelijk irritant.
Spreek niet uit eigen ervaring, maar zie het ook bij een maat van me...
Die doet naast trainen aan tricking, maar zijn squat is ook gewoon een hel tegenwoordig.
Kan makkelijk 200kg deadlift omhoog trekken, maar bij squat is het altijd pijn lijden voor hem.
Hoop echt dat fysio o.i.d. wat voor je kan gaan betekenen, want blessures is ergste wat je kan overkomen.
Weet niet of je het al eens hebt overwogen of hebt gedaan, maar puur periode rust nemen zou natuurlijk beste zijn.
Heb ik zelf toen ook gedaan met de onderrug.
Het is zeer zeker klote om te doen, maar kan daardoor nu weer zonder pijn trainen.
Sterkte alvast met het laten trekken van de verstandskiezen!
Daarnaast succes met je training vanavond!
Is inderdaad een prettig template, niet om maanden te volgen maar wel lekker voor een paar weken.
Dank Erik!