MuscleMeat

log chrisk

Nee nee opknappen lijkt me niks. Hoop dat een bouwpakket op een leeg stukje grond juist een goedkope optie is, maar is ook niet wat ik perse wil ofzo. Ging me allemaal meer om het soort plek/uitzicht. locatie locatie locatie.
Houd er nu maar rekening mee dat hoe verder van de stad of bewoonde wereld je wil, hoe meer je zelf zou moeten (willen) kunnen. Of je moet voldoende inkomsten of vermogen hebben om alles te laten doen.

Klein onderhoud en reparaties, tijdelijke oplossingen. Plankje op een veranda vervangen, en de zaak in de impregneer en de beits zetten. Een moestuintje of kruidentuintje aanleggen en onderhouden, maar niet op het uitloopveld van je tank.

Een goede septic tank kan je tegenwooordig 10 a 20 jaar mee doen zonder legen.
Eindstand hij leeft van klus naar klus heeft niets. En dit zal wel altijd zo blijven. Best wel jammer want hij had het zo goed kunnen hebben.
A goal without a plan is just a wish.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
Nouja zelf een bouwval opknappen is wel wat anders, dat lijkt me geen goed idee.

Voor klein onderhoud van die kwibussen (dik tarief natuurlijk) inhuren vind ik dan weer niet nodig. Heb, hoor, en zie, er ook alleen maar slechte ervaringen mee. Zonde.

• #2.123
floor press, bridged
103.5 x 20

Laatst bewerkt:
  • #2.125
Ohja bridged noemde ik het dusver, ongeveer hetzelfde.

• #2.127
Maar wat is het dan? Zet je dan zegmaar je benen/voeten op een verhoging of hoe moet ik het voor me zien?
Kont in de lucht.

1694877425163.png

• #2.130

:thinking:

• #2.131
z press 66 x 20

Beetje rommelig sommige reps raakten de pins en ongetwijfeld enkele andere waren niet tot onder m'n kin gezakt, achja 110 E1RM dus als dat nou wat carryover geeft naar staand

Laatst bewerkt:
  • #2.132
z press 81 x 10

Bij hoeveel kg ohp kun je ook alweer een vriendin krijgen?

• #2.134
decline floor press, bridged
126 x 10

Zouden we door mogen naar 11 en 12?

Waarom zo moeilijk doen met trainen ?
Dit soort fratsen is alleen blessuregevoelig

Terug
Naar boven