XXL Nutrition

log chrisk

Deze wel, vandaar de populariteit I guess.

Zijn internationale opdrachten dus aanwezigheid kan zelfs 1xpm lastig worden. :P Hoewel ook die wel bestaan.

Het x dagen per week op kantoor "remote" lijkt echt een Nederlands ding. Aka het land van de crab bucket mentaliteit.
Oplossing.... solliciteer op zo een buitenlandse/internationale opdracht en als onderdeel vh contract onderhandel je je verhuizing mee. 😇👊

Het x dagen per week op kantoor "remote" lijkt echt een Nederlands ding.

Hier in Engeland is 'remote' wel echt remote (afgezien van een x dagen inwerken op kantoor indien nodig), maar als er 1 of meer dagen pw op kantoor is, dan noemt men dit 'hybrid'.

Vriendin van mij werkt fulltime remote, is volgens mij nog nooit op kantoor geweest :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.185
Misschien staat er morgen een groen vinkje en is het klaar, misschien een paar kleine dingetjes, of misschien wel maanden aan werk om het helemaal anders te moeten doen. En dan weer laten keuren and so on and so forth...

1704796307589.png

1704796017817.png

• #2.186
behind the neck press
51 x 12

Ik denk en volgens m'n archief een PR. Zou wel kunnen, zeker met reps over en dit was als 2e oefening en zonder belt zonder wristwraps etc. Behind the neck hoeft dan inderdaad niet zo ver van mp af te liggen.

Doe ik sinds 5 weken weer. Dacht dat geeft misschien wat meer side delts dan die erg front-focused z press. Maar ik weet niet hoor denk het niet eigenlijk, niet merkbaar. Misschien om de week wel afwisselen met arnold press. Blijft wel goed voor de schouder stabiliteit.

Z press gaat nog aardig, 91 x 5 gedaan en 93.5 x 4 volgende week 5 zit er ook wel in. In theorie moet 96 x 5 kunnen dan liggen we nog op koers richting 110.

behind the neck press
51 x 12

Ik denk en volgens m'n archief een PR. Zou wel kunnen, zeker met reps over en dit was als 2e oefening en zonder belt zonder wristwraps etc. Behind the neck hoeft dan inderdaad niet zo ver van mp af te liggen.

Doe ik sinds 5 weken weer. Dacht dat geeft misschien wat meer side delts dan die erg front-focused z press. Maar ik weet niet hoor denk het niet eigenlijk, niet merkbaar. Misschien om de week wel afwisselen met arnold press. Blijft wel goed voor de schouder stabiliteit.

Z press gaat nog aardig, 91 x 5 gedaan en 93.5 x 4 volgende week 5 zit er ook wel in. In theorie moet 96 x 5 kunnen dan liggen we nog op koers richting 110.
Als tip van dr. Mike zag ik voorbijkomen om eerst je side raises te doen. Als dan je side delts al moe zijn worden ze meer de beperkende factor.

Dit was iirc wel een specifiek advies voor het trainen van je schouders voor bodybuilding doeleinden.

• #2.188
Als tip van dr. Mike zag ik voorbijkomen om eerst je side raises te doen. Als dan je side delts al moe zijn worden ze meer de beperkende factor.

Dit was iirc wel een specifiek advies voor het trainen van je schouders voor bodybuilding doeleinden.
Oh het is niet dat ik een oefening voor side delts mis, of ontwikkeling daarvan, side raises doen dat prima voor mij en die doe ik dan het liefst als laatste zodat de presses gewoon hun ding kunnen doen. Pre-exhaustion is niet aan mij besteed.

Het was meer vanuit het idee om een compound oefening als main builder van dat aspect te kunnen hebben zoals elke compound een spiergroep primair opbouwt. Dat die vaak ook wel wat beter doen dan isolatie, bijvoorbeeld squats voor quads geeft toch meer dan extensions zouden doen, squat en rdl voor billen geeft toch meer dan een of andere bil fly kickback of wat de dames ook doen.

Of in dit geval zijn overhead presses toch zo goed voor front delts en (met anterior presses) upper chest dat er geen front raises of flys nodig zijn. Als BTN press nou zodanig side delts kon bouwen dat side raises niet eens nodig zouden zijn... was leuk geweest. Soms heb je zo'n fantasie bij een oefening weer even te willen doen.

Nu is het nog steeds een goede oefening want de eerste week of 2 merkte ik wel dat stabiliteit en mobiliteit van de schouder gordel weer werden uitgedaagd. En een overhead press die geen upper chest gebruikt komt mooi uit na de z press die dat zoveel doet dat meer te veel wordt of zonde zou zijn. Maar btn blijft toch vooral een front delt bouwer. Wat ik eigenlijk ook niet nodig heb. Arnold press lijkt op zich wel iets meer side delts te doen, rondere gehele delts te geven, en die ontwijkt ook de upper pecs. Hmm.

Ohja btn press en arnold presses zijn wel beiden goed voor traps, wat z presses geheel zijn. Daar dan voor, I guess.

Soms wil ik ook eigenlijk geen side raises meer doen. Maar zonder side delts is trainen gewoon voor niks, ziet er niet uit.

Laatst bewerkt:
  • #2.189
In de rust na elke hele oefening 1 setje side raises doen is ook wel weer een idee. Dan hoef je er niet speciaal meer tijd aan te besteden.

• #2.190
Z press
93.5 x 5

Het x dagen per week op kantoor "remote" lijkt echt een Nederlands ding. Aka het land van de crab bucket mentaliteit.
Het gaat ook niet persé minder worden, eerder meer. Veel bedrijven zien het aanwezig zijn op kantoor weer op een positieve manier bijdragen aan de groepsmentaliteit.

Maar hey, je zou maar eens wat water bij de wijn doen.

• #2.192
1706294855405.png

Lasting for 432,000 years (1,200 divine years), Kali Yuga began 5,125 years ago and has 426,875 years left as of 2024 CE. Kali Yuga will end in the year 428,899 CE.

Nog even volhouden.

Laatst bewerkt:
  • #2.193
Het gaat ook niet persé minder worden, eerder meer. Veel bedrijven zien het aanwezig zijn op kantoor weer op een positieve manier bijdragen aan de groepsmentaliteit.

Maar hey, je zou maar eens wat water bij de wijn doen.
Ben jij trouwens recruiter, toevallig?

• #2.195
Dacht ik misschien. Of freelance designer? Vraag ik me af omdat je toch geen developer was. Hoezo zou het iets voor jouw statement moeten uitmaken?

Ja dat wil ik ook wel weten :D
heeft niks met statement te maken, maar gewone vraag door werkzoekende.
Toch interessant dat mensen zo benieuwd zijn hiernaar :o Vraag me af of het komt door het feit dat ik een vrouw ben of dat het puur interesse is.

Anyhow: Ik heb twee ondernemingen waarvan één zich richt op een expertise in het creatieve vakgebied. De tweede onderneming sluit hier goed op aan en zit in de communicatieve dienstverlening. Aangezien ik daar gedegen expertise en ervaring in heb opgedaan bij een paar grotere corporates, kan ik beide voor veel opdrachten naadloos combineren.

Aanvullend is een beste vriend van mij recruiter, dus de arbeidsmarkt is een veelbesproken onderwerp op vrijdagavond.

Toch interessant dat mensen zo benieuwd zijn hiernaar :o Vraag me af of het komt door het feit dat ik een vrouw ben of dat het puur interesse is.

Anyhow: Ik heb twee ondernemingen waarvan één zich richt op een expertise in het creatieve vakgebied. De tweede onderneming sluit hier goed op aan en zit in de communicatieve dienstverlening. Aangezien ik daar gedegen expertise en ervaring in heb opgedaan bij een paar grotere corporates, kan ik beide voor veel opdrachten naadloos combineren.

Aanvullend is een beste vriend van mij recruiter, dus de arbeidsmarkt is een veelbesproken onderwerp op vrijdagavond.
Welk geslacht staat er ook buiten. @chrisk zoekt werk en uitbreiding van zijn netwerk

• #2.199
Voor mij meer om hoe je het erover hebt en ik ben nieuwsgierig/vind het wel fijn om te weten waar iemand's perspectief vandaan komt wanneer die commentaar op mijn persoonlijke zaken heeft. Veel hier houden die uitwisseling liever eenzijdig.

• #2.200
Welk geslacht staat er ook buiten. @chrisk zoekt werk en uitbreiding van zijn netwerk
En een vriendin, niet vergeten. Is verder niet relevant voor deze uitwisseling maar dat "zoek" ik eigenlijk meer dan dat ik werk en netwerk "zoek."

Zou ook veel meer gelukskwesties oplossen en motiveren voor/bij/met andere dingen in het leven.

Terug
Naar boven