- Waardering
- 4.291
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
#out

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#out

Dat je regelmatig in Japan lijkt te zitten is ook wel een intrigerende factor. En je nagels, dat ook.Toch interessant dat mensen zo benieuwd zijn hiernaarVraag me af of het komt door het feit dat ik een vrouw ben of dat het puur interesse is.
Anyhow: Ik heb twee ondernemingen waarvan één zich richt op een expertise in het creatieve vakgebied. De tweede onderneming sluit hier goed op aan en zit in de communicatieve dienstverlening. Aangezien ik daar gedegen expertise en ervaring in heb opgedaan bij een paar grotere corporates, kan ik beide voor veel opdrachten naadloos combineren.
Aanvullend is een beste vriend van mij recruiter, dus de arbeidsmarkt is een veelbesproken onderwerp op vrijdagavond.
Nog even wachten, dan kan ik weer smaakvolle mealpics spammenDat je regelmatig in Japan lijkt te zitten is ook wel een intrigerende factor. En je nagels, dat ook.

Verdubbel je vijver en ga ook voor een vriend.En een vriendin, niet vergeten. Is verder niet relevant voor deze uitwisseling maar dat "zoek" ik eigenlijk meer dan dat ik werk en netwerk "zoek."
Zou ook veel meer gelukskwesties oplossen en motiveren voor/bij/met andere dingen in het leven.
Hmm?Nou, aangezien ik toch net wakker ben en geen violence gekozen heb vandaag: Alsjeblieft.

En heb je er dan 1.92m van gemaakt aangezien je 2 cm meer of minder toch niet ziet irl?Had ook nog eens mijn lengte gemeten en kwam nu op 190 uit ipv 188. Dating apps maar aangepast want dat maakt misschien wel het verschil.
Neuh, met schoenen aan is het zelfs 194+/-En heb je er dan 1.92m van gemaakt aangezien je 2 cm meer of minder toch niet ziet irl?
Neuh, met schoenen aan is het zelfs 194+/-
Denk wel dat de meesten dàt op hun profiel noteren en dan nog een beetje opscheppen inderdaad.
Maarja het is zo gecheckt..

Neuh, met schoenen aan is het zelfs 194+/-
Denk wel dat de meesten dàt op hun profiel noteren en dan nog een beetje opscheppen inderdaad.
Maarja het is zo gecheckt..
Ik werd altijd >190 geschat maar ze checkten het nooit inderdaad. Wat met schoenen wel klopt.Blijkbaar ben je met 1.88m ook nooit door de mand gevallen.![]()
Oh om de taille, valt mee. Kan ook gelijk andere zaken checken.
Die 2cm gaat bij jou geen verschil brengen dat je voortaan kunt neuken elk weekend, ben maar niet bang hoorHad ook nog eens mijn lengte gemeten en kwam nu op 190 uit ipv 188. Dating apps maar aangepast want dat maakt misschien wel het verschil.