- Waardering
- 12.184
Die gebruik ik.Betaal niet teveel voor de dure ‘onzin’ omega 3. Die van XXL is prima en hoog gedoseerd met EPA/DHA.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gebruik ik.Betaal niet teveel voor de dure ‘onzin’ omega 3. Die van XXL is prima en hoog gedoseerd met EPA/DHA.
![]()

Een strakke onderbroek beperkt mobiliteit.
Hoe lang ben jij?We zitten qua squat ongeveer in hetzelfde schuitje, helaas.
I was today years old when... ik voor het eerst blij was met m'n korte beentjes.We zitten qua squat ongeveer in hetzelfde schuitje, helaas.
Niet atg inderdaad (of een andere opvatting van atg) en met gewicht dat ik ook wel zonder problemen kan, en een minder lang persoon.Al zag ik laatst, bij Sika Strength, Femke Bol een Front Squat doen, niet ATG, maar wel onder parallel en die heeft me toch ook een paar lange stelten.
Clarance Kennedy is wel de GOAT, de beste Olympische gewichtheffer zonder deelname. Lasha gaat toch best wel diep?Niet atg inderdaad (of een andere opvatting van atg) en met gewicht dat ik ook wel zonder problemen kan, en een minder lang persoon.
Sika Strength zeggen ook wel eens over sommige atleten dat het voor hen nodig kan zijn om de rom te beperken.
Andere voorbeelden van lange mensen zeg 190+ die sterker kunnen squatten, voor zover ik ze heb gezien, zijn steeds geen natties. En gaan ook niet echt voorbij parallel, discutabel, zelfs oly lifters niet.
Wat dat betreft is de diepte van de kleine chinesen met mini femurs ook niet echt verder dan hip crease under top of knee, of net op die grens van parallel. Voordeel voor hun is dat ze dan nog rechtop staan met hun rug.gaan ook niet echt voorbij parallel, discutabel, zelfs oly lifters niet.
Klopt inderdaad, en voor hypertrofie zou die clarence diepte wel gunstig zijn.Clarance Kennedy is wel de GOAT, de beste Olympische gewichtheffer zonder deelname. Lasha gaat toch best wel diep?
De meeste atleten hoeven niet ATG voor het effect wat ze willen. In het Sika Strength filmpje dat ze bespraken hadden ze het ook over de plaats van minder diep squatten in het totale plaatje van een atleet als Femke Bol, maar dan staat alles in het teken van de sport.
Jij doet trainen, iirc, meer voor hypertrofie dan voor kracht. Dat is een amder uitgangspunt.
Nee toch, ik bedoel diep zat, maar gaat niet op z'n hakken zitten. Vangt z'n snatches en alles ook hoog. (vergeleken met de kleintjes die bijna op de grond zitten om te vangen)
Dat inderdaad, bij die hele kleintjes is het inderdaad veel dieper.Nee toch, ik bedoel diep zat, maar gaat niet op z'n hakken zitten. Vangt z'n snatches en alles ook hoog. (vergeleken met de kleintjes die bijna op de grond zitten om te vangen)
Nja wel lager nog dan andere supers.
Maar supers hebben ook wat tientallen kg extra massa op deze ledematen. En ik heb het geprobeerd maar die komt niet van de melk.

Wat ik trouwens wel lelijk vind aan zijn squat is die kont en knieën naar achteren om weer uit de bodem te komen. Misschien moet dat vanaf daar ook wel. Met bepaalde lengtes kom je dan wel heel ver in een good morning uit, vanaf een positie waar net een beetje buttwink heeft plaatsgevonden.
1,79m, maar desondanks relatief lange bovenbenen en niet heel veel flexibiliteit in mijn enkels. Ik ben nu aan het experimenteren met lowbar. Mocht dat alweer falen, leg ik me erbij neer en ga ik enkel nog heel elevated squats doen.
Dat heb ik ook gezien. Zelfs zonder weightlifting schoenen, als ik het me goed herinner. Heel knap!I was today years old when... ik voor het eerst blij was met m'n korte beentjes.
Al zag ik laatst, bij Sika Strength, Femke Bol een Front Squat doen, niet ATG, maar wel onder parallel en die heeft me toch ook een paar lange stelten.
Platte schoenen idd, ook voor haar power cleans, het viel mij ook op. En dat met haar lengte (184cm) en relatief lange benen.Dat heb ik ook gezien. Zelfs zonder weightlifting schoenen, als ik het me goed herinner. Heel knap!
(dagelijks) Dorsiflexie aanpakken en schoenen gebruiken en de uitvoering aan je leverages aanpassen dan zou het toch moeten kunnen, zat nonsupers onder de 180 met wat langere benen die flink squatten. Sika Strength heeft wat filmpjes waar ze van verschillende lifters de squat techniek analyseren, daar zitten ook nonsupers/ukkies bij met relatief langere benen en top level squats. Nja ik weet ook niet hoe ver je bent gekomen al.1,79m, maar desondanks relatief lange bovenbenen en niet heel veel flexibiliteit in mijn enkels. Ik ben nu aan het experimenteren met lowbar. Mocht dat alweer falen, leg ik me erbij neer en ga ik enkel nog heel elevated squats doen.
Platte schoenen idd, ook voor haar power cleans, het viel mij ook op. En dat met haar lengte (184cm) en relatief lange benen.