- Waardering
- 12.184
Op freelance.nl staat het er bij, en met hoe gericht dat is - op zzp opdrachten, klein platform, niche vaktermen - kun je het denk ik bijna als 11 redelijk passende kandidaten beschouwen. Inmiddels 15 maarja.11 reacties? Dit weet je doordat ze dit aan gaf, is dit op LinkedIn of stond dit bij de vacature?
11 is echt niks, banen en losse opdrachten binnen mijn sector hebben doorgaans 200/300 reacties. Als je je daar al door laat tegenhouden, komt er sowieso niks van.
Stuur je CV, schrijf je motivatie dat het aansluit op zowel je kennis/expertise en je passie binnen het sporten. Maak er een mooi verhaal van dat dat extra motivatie biedt hier een tof project van te maken, het is echt geen hogere wiskunde.
Linked gaat nergens over inderdaad, dan zijn 290 van de 300 reacties random Indiërs die niet eens weten waar de vacature over gaat.
En ik laat mij er niet door tegenhouden ik weet niet waarom je dat denkt. Ik zeg het omdat ik het jammer vind, verwacht weinig tot geen kans te maken wanneer meerdere mensen reageren laat staan 11 of 15. Zo moeilijk is het niet om dezelfde programmeertaal te kennen en een euro minder te vragen ofzo of hoe mensen dan ook concurreren. In andere gevallen doen ze dat natuurlijk door wel op kantoor te willen zitten.
Zou wel eens het beeld van de andere kant willen zien en eerlijk alle overwegingen erbij.
En CV was allang gestuurd hoor, ook alweer wat vragen over mijn reactie beantwoord. Ik uitte alleen mijn gevoelens erbij.
Tot heden dus eigenlijk altijd met die vervelende recruiters ertussen hè.

hopelijk hoor je snel iets voor de webshop positie! 'T is in ieder geval iets en 100% remote. Laat je weten als je meer weet?
tf