XXL Nutrition

log chrisk

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.301
11 reacties? Dit weet je doordat ze dit aan gaf, is dit op LinkedIn of stond dit bij de vacature?

11 is echt niks, banen en losse opdrachten binnen mijn sector hebben doorgaans 200/300 reacties. Als je je daar al door laat tegenhouden, komt er sowieso niks van.

Stuur je CV, schrijf je motivatie dat het aansluit op zowel je kennis/expertise en je passie binnen het sporten. Maak er een mooi verhaal van dat dat extra motivatie biedt hier een tof project van te maken, het is echt geen hogere wiskunde.
Op freelance.nl staat het er bij, en met hoe gericht dat is - op zzp opdrachten, klein platform, niche vaktermen - kun je het denk ik bijna als 11 redelijk passende kandidaten beschouwen. Inmiddels 15 maarja.

Linked gaat nergens over inderdaad, dan zijn 290 van de 300 reacties random Indiërs die niet eens weten waar de vacature over gaat.

En ik laat mij er niet door tegenhouden ik weet niet waarom je dat denkt. Ik zeg het omdat ik het jammer vind, verwacht weinig tot geen kans te maken wanneer meerdere mensen reageren laat staan 11 of 15. Zo moeilijk is het niet om dezelfde programmeertaal te kennen en een euro minder te vragen ofzo of hoe mensen dan ook concurreren. In andere gevallen doen ze dat natuurlijk door wel op kantoor te willen zitten.

Zou wel eens het beeld van de andere kant willen zien en eerlijk alle overwegingen erbij.

En CV was allang gestuurd hoor, ook alweer wat vragen over mijn reactie beantwoord. Ik uitte alleen mijn gevoelens erbij.

Tot heden nog niet heel veel hè.
Tot heden dus eigenlijk altijd met die vervelende recruiters ertussen hè.

Op freelance.nl staat het er bij, en met hoe gericht dat is - op zzp opdrachten, klein platform, niche vaktermen - kun je het denk ik bijna als 11 redelijk passende kandidaten beschouwen. Inmiddels 15 maarja.

Linked gaat nergens over inderdaad, dan zijn 290 van de 300 reacties random Indiërs die niet eens weten waar de vacature over gaat.

En ik laat mij er niet door tegenhouden ik weet niet waarom je dat denkt. Ik zeg het omdat ik het jammer vind, verwacht weinig tot geen kans te maken wanneer meerdere mensen reageren laat staan 11 of 15. Zo moeilijk is het niet om dezelfde programmeertaal te kennen en een euro minder te vragen ofzo of hoe mensen dan ook concurreren. In andere gevallen doen ze dat natuurlijk door wel op kantoor te willen zitten.

Zou wel eens het beeld van de andere kant willen zien en eerlijk alle overwegingen erbij.

En CV was allang gestuurd hoor, ook alweer wat vragen over mijn reactie beantwoord. Ik uitte alleen mijn gevoelens erbij.

Tot heden dus eigenlijk altijd met die vervelende recruiters ertussen hè.
Ja jou pakken ze niet hè. Alles mooi voor elkaar dus wie doet jou wat. Begint gewoon zielig te worden man. Vraag gewoon een Wajong aan en blijf de rest van je leven op het zoldertje wonen.

De keuze voor de enorm passieve en extreem ongemotiveerde opmerking dat er 'al' 11 reacties waren. Als je zeker van je zaak bent, boeit het aantal wat er staat niet. Tevens heb ik van freelance.nl een hoop slechte verhalen gehoord met betrekking tot hun praktijken, dus zou daar wel enigszins even wat over inlezen.

Uiteindelijk ben je niet de enige op de wereld die dit werk kan doen, dus concurrentie zal er altijd zijn. De kunst is om je te onderscheiden en de reactie aan te sluiten op wat ze zoeken, inclusief tone-of-voice. Aangezien de meeste communicatie die ik hier lees van jouw hand vrij passief is, hoop ik wel dat dat in reacties op vacatures anders is. Anders wil ik best een gok doen waarom het hele proces zo stroef verloopt.

• #2.304
  • #2.309
De keuze voor de enorm passieve en extreem ongemotiveerde opmerking dat er 'al' 11 reacties waren. Als je zeker van je zaak bent, boeit het aantal wat er staat niet. Tevens heb ik van freelance.nl een hoop slechte verhalen gehoord met betrekking tot hun praktijken, dus zou daar wel enigszins even wat over inlezen.

Uiteindelijk ben je niet de enige op de wereld die dit werk kan doen, dus concurrentie zal er altijd zijn. De kunst is om je te onderscheiden en de reactie aan te sluiten op wat ze zoeken, inclusief tone-of-voice. Aangezien de meeste communicatie die ik hier lees van jouw hand vrij passief is, hoop ik wel dat dat in reacties op vacatures anders is. Anders wil ik best een gok doen waarom het hele proces zo stroef verloopt.
Ja ik vind freelance.nl ook vrij kut, maar andere platformen eigenlijk net zo. Wil je wat delen van die verhalen? Of wat voor soort praktijken je van hebt gehoord.

Ik vind het vooral een kut platform omdat er eigenlijk alleen maar recruiters op zitten. :o Was ooit heeel lang geleden wel anders. Maar ze nemen zover ik weet geen marge op de opdracht of verplichten betalingen via hun te doen ofzo dus veel slechte parktijken vallen er niet te hebben? Kosten voor de adverteerders?

Maar waarom moet je altijd zo gemeen en denigrerend reageren? Waar je helemaal niet bij betrokken bent. Veel vrouwen doen zo. Ik ben niet je vriendje of date he. Gaat het wel goed met je?

Vervelend chrisk dat het lastig gaat. Herken het wel :( hopelijk hoor je snel iets voor de webshop positie! 'T is in ieder geval iets en 100% remote. Laat je weten als je meer weet?

• #2.312
Want alles is de schuld van de recruiters :o
Weer, waarom zo'n reactie? Kun je niet voorstellen dat recruiters zich gewoon aan de eisen van de klant houden, en verder nog 20 kandidaten hebben die wel netjes schijnzelfstandige willen spelen.

Het is wat het is.

• #2.314
Vervelend chrisk dat het lastig gaat. Herken het wel :( hopelijk hoor je snel iets voor de webshop positie! 'T is in ieder geval iets en 100% remote. Laat je weten als je meer weet?
Ja hoor, alleen helaas is het maar voor enkele uren dus ben er dan evt nog niet echt mee uit de brand. Kan natuurlijk tot meer leiden, maybe, maar dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. Wel geinig dat het voor supplementen is he.

Puur uit nieuwsgierigheid, hoe ziet een standaard dag eruit voor jou @chrisk

Geen vriendin, geen kinderen, geen werk, geen verantwoording van vaste lasten oa woning/auto?

Ja hoor, alleen helaas is het maar voor enkele uren dus ben er dan evt nog niet echt mee uit de brand. Kan natuurlijk tot meer leiden, maybe, maar dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. Wel geinig dat het voor supplementen is he.

Beter iets dan niets! Zou wel leuk zijn als het voor een bekende supps webshop is :D

Als jij nou project na project binnenspeelt zonder die ellendige recruiters dan snap ik dat je zegt nee ik werk niet via hun. Realiteit is dat je volgens mij weinig tot geen klussen hebt maar stellig je kop in het zand blijft steken.

Ik wil zeggen zet je trots opzij maar dit is meer koppigheid dan trots want waar moet je trots op zijn?

• #2.320
Puur uit nieuwsgierigheid, hoe ziet een standaard dag eruit voor jou @chrisk

Geen vriendin, geen kinderen, geen werk, geen verantwoording van vaste lasten oa woning/auto?
Heerlijk he.

De afgelopen jaren wel gewoon werk. Hopelijk is dat morgen klaar maar waarschijnlijk gaan ze daarna nog meer nieuwe/wijzigingen eisen, maar ga ik niet meer gratis doen. Dus wakker worden en dan daar aan zonder nog betaald te worden. Door de dag heen nog wat reageren op de klant die hun eigen wensen van 1-2 jaar terug niet meer snappen en 3 keer achter elkaar dezelfde vraag stellen omdat ze geen enkel antwoord snappen. Nu met uitkering dan nog verplicht onzinnige shit bijhouden en doen zodat ze mij in de gaten kunnen houden wat mij ook allemaal tijd kost maar niks verder helpt. Vacatures zoeken, reageren, andere wegen of ideeën zoeken. Wat mensen uitleggen hoe ze moeten trainen/eten.

Tussendoor wat op dbb lezen als het werk rustig is.

Uurtje lopen als het warm en zonnig is. Trainen. Daarbij even door badoo en bumble heen. Je weet maar nooit. Beetje dbben om mij te verantwoorden naar de dbb socio-economische-status politie. Uurtje gamen. Eten, wat kijken/lezen om wat te leren.

Slapen, repeat.:treuren:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven