Fitness Seller

log chrisk

(dagelijks) Dorsiflexie aanpakken en schoenen gebruiken en de uitvoering aan je leverages aanpassen moet het toch gewoon kunnen, zat nonsupers met wat langere benen die flink squatten. Sika Strength heeft wat filmpjes waar ze van verschillende lifters de squat techniek analyseren, daar zitten ook nonsupers/ukkies bij met relatief langere benen en top level squats.

Misschien plaats je voor 'high bar' de bar wel te high wat deze lever langer maakt, voeten te dicht op elkaar vereist te veel forward knee travel, etc etc.

Zou ze natty zijn?
Aan de stem net na de wedstrijd te horen gebruikt ze helium om te zweven. :rolleyes:

Ik bedacht me wel dat ik wel blij kan zijn met die korte beentjes, maar eerst moet maar eens blijken of ik daar 140kg mee kan squatten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
1712611954555.png

Welke shop zou dat zijn? :eek:

• #2.284
Ja ja, kost mij alleen altijd wat tijd om een goede reactie op te stellen. Noem ik mijn sport/voeding hobby hierbij, en hoe? etc etc. Er waren al wel 11 reacties :(

Ik had eigenlijk gehoopt dat iemand in mijn populaire log een idee zou hebben van welke shop het kan zijn. Om de recruiters te kunnen omzeilen, wat denk ik beter werkt.

Ja ja, kost mij alleen altijd wat tijd om een goede reactie op te stellen. Noem ik mijn sport/voeding hobby hierbij, en hoe? etc etc. Er waren al wel 11 reacties :(

Ik had eigenlijk gehoopt dat iemand in mijn populaire log een idee zou hebben van welke shop het kan zijn. Om de recruiters te kunnen omzeilen, wat denk ik beter werkt.
Kan het een grote webshop zijn met 4-10 uurtjes per week?

• #2.286
Kan het een grote webshop zijn met 4-10 uurtjes per week?
Ik ben eerlijk gezegd niet zo van de webshops bouwen (te simpel websitejes werk) maar kan mij moeilijk voorstellen dat het überhaupt meer werk dan dat kan zijn. Dus ik weet niet of dat wat zegt.

• #2.291
We gaan hier niet wijsneuzen he dit is een serieus trainings- en thuiswerken log :mad: :mad: :mad:

• #2.294
Jewel maar eindeloos dezelfde trainingen met een repje/kg meer of minder is niet zo spannend om te loggen. Ik roep wel als er een PR voorbij komt.

Ik probeer ook naar minder trainingen te gaan om meer vrije dagen te hebben, fb om de dag ofzo, maar compounds voor spiergroepen samen in trainingen voegen is erg zwaar en moeizaam. :sad:

Het lekkerste is toch op 1 ding kunnen focussen. Maar dat moet dan elke dag, dan hou je geen leven over. Niet dat ik die anders wel heb. Maar maar lastig allemaal.

• #2.295
Hond heeft de muis in de tuin, die leuk dagelijks van het vogelvoer kwam eten, opgegeten. :mad: rip muis 2021-2024

• #2.296
floor press, bridged
141 x 5

ez

Na de 136 x 8 had ik de 138.5 cycle met 1 vingerdiameter breder geprobeerd maar was niet voorbij 6 reps gekomen. Misschien niet sterk genoeg, maar het waren ook net misgrooves omdat het moeilijk is stabiel te blijven voor zoveel reps en lager gewicht natuurlijk makkelijker in z'n lijn blijft en zwaarder exponentieel moeilijker wordt om uit te drukken als je er het minste beetje naast zit. En ga die vinger weer terug, ringvinger op de ring was toch fijner.

Wou even door naar 140. Zit nog wel een rep in zeker, maar meer weet ik niet. En ik wou over naar wekelijks gewicht verhogen. Ga ik lekker resetten naar 12RM en dan verhogen kijken hoeveel reps dan terug bij 138.5 en 141 lukken.

• #2.297
Oh en ik ga even kijken hoeveel downsets ik dan nog doe, misschien 1 of 2 ipv de 3 die ik dusver deed.

Wat ik recentelijk wel leuk vind om te doen is de laatste set van allerlei oefeningen paused uitvoeren, dat past mooi bij het aantal reps wat dan nog lukt en haalt er weer des te meer uit. Hoef ik ook niks hips te bedenken aan wekelijkse planning over wanneer die paused sessie nou moet.

Dan kan ik weer wat meer vrede hebben met een setje minder. 1 heavy/progressie set, 1 downset voor reps, 1 set paused.

Het eeuwige 5 sets is niet nodig voor maintenance+.

• Like
Waarderingen: K82
  • #2.298
Moet ook weer een beetje fietsen ofzo om een paar kg vet kwijt te raken. Zal wel zomaar iets van -300/600 kcal zijn en dan weer terug op onderhoud. Hopelijk gaat dat goed met m'n insulinegevoeligheid en vertering. :angstig:

Nu 104 in de ochtend, onder de 100 zien te dippen? 96-98 zou heel laag vet% moeten zijn.

11 reacties? Dit weet je doordat ze dit aan gaf, is dit op LinkedIn of stond dit bij de vacature?

11 is echt niks, banen en losse opdrachten binnen mijn sector hebben doorgaans 200/300 reacties. Als je je daar al door laat tegenhouden, komt er sowieso niks van.

Stuur je CV, schrijf je motivatie dat het aansluit op zowel je kennis/expertise en je passie binnen het sporten. Maak er een mooi verhaal van dat dat extra motivatie biedt hier een tof project van te maken, het is echt geen hogere wiskunde.

Tot heden nog niet heel veel hè.

Terug
Naar boven