MuscleMeat

log chrisk

Heerlijk he.

De afgelopen jaren wel gewoon werk. Hopelijk is dat morgen klaar maar waarschijnlijk gaan ze daarna nog meer nieuwe/wijzigingen eisen, maar ga ik niet meer gratis doen. Dus wakker worden en dan daar aan zonder nog betaald te worden. Door de dag heen nog wat reageren op de klant die hun eigen wensen van 1-2 jaar terug niet meer snappen en 3 keer achter elkaar dezelfde vraag stellen omdat ze geen enkel antwoord snappen. Nu met uitkering dan nog verplicht onzinnige shit bijhouden en doen zodat ze mij in de gaten kunnen houden wat mij ook allemaal tijd kost maar niks verder helpt. Vacatures zoeken, reageren, andere wegen of ideeën zoeken. Wat mensen uitleggen hoe ze moeten trainen/eten.

Tussendoor wat op dbb lezen als het werk rustig is.

Uurtje lopen als het warm en zonnig is. Trainen. Daarbij even door badoo en bumble heen. Je weet maar nooit. Beetje dbben om mij te verantwoorden naar de dbb socio-economische-status politie. Uurtje gamen. Eten, wat kijken/lezen om wat te leren.

Slapen, repeat.:treuren:
Je mist ambitie en doorzettingsvermogen en lijkt jezelf blind te staren op 1 ding waardoor al het andere compleet waanzin is.
Als ik jou was zou ik iig oo zijn minst parttime ergens gaan werken om inkomen te genereren en wellicht dat je dit kan uitbouwen naar fulltime. Het leven wat je nu hebt gaat je niks brengen of vooruit helpen in life. Als je nu veranderd ben je straks 40, zit je met dezelfde ellende en dan is het toch wel heel eind te laat om nog een “restart” te doen.

Kunt ook een youtube kanaal beginnen chris!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.323
Wel veel doorzettingsvermogen en ambitie maar niet voor wat in het systeem past.

1712914005055.jpeg

:o

Wel veel doorzettingsvermogen en ambitie maar niet voor wat in het systeem past.

1712914005055.jpeg

:o
Ik denk dat je jezelf hierin overschat. Als je veel doorzettingsvermogen had of ambitie om ergens maximaal voor te gaan dan was je hierin al verder dan wat de realiteit momenteel laat zien.

Dat het met werk “tegenzit” is een, maar je andere hobbies oa trainen heb je al een goeie shape hierin? Gamen, ben je hier enigszins al expert in of is dit ook allemaal om alleen de tijd te doden. Vriendin zoek je al jaren en ook hier weinig succes in. Dat een ding tegenzit kan je nog wel het voordeel vd twijfel krijgen, maar als alles tegenzit dan ligt het echt aan de persoon zijn mindset.

• #2.325
Ik denk dat je jezelf hierin overschat. Als je veel doorzettingsvermogen had of ambitie om ergens maximaal voor te gaan dan was je hierin al verder dan wat de realiteit momenteel laat zien.
Wat als ik maximaal wil gaan voor niet op locatie werken dan ben ik daar best ver in.

Dat het met werk “tegenzit” is een, maar je andere hobbies oa trainen heb je al een goeie shape hierin? Gamen, ben je hier enigszins al expert in
Jup

Wat als ik maximaal wil gaan voor niet op locatie werken dan ben ik daar best ver in.

Jup
Met je huidige levensstijl als je 5/10/15 jaar verder bent, ben je dan tevreden?

Zo ja, dan zou ik gewoon je ding blijven doen.
Zo nee, tijd voor verandering

• #2.327
Of misschien toch weer elke dag trainen? Zijn toch weer wat kortere trainingen en alles makkelijker verdeelt.

Maar waarom moet je altijd zo gemeen en denigrerend reageren? Waar je helemaal niet bij betrokken bent. Veel vrouwen doen zo. Ik ben niet je vriendje of date he. Gaat het wel goed met je?
Ik kan nu enorm veel opmerkingen maken .... :roflol: Jesus christ, wanneer je alles gehad denkt te hebben. Ik ben een van de weinige mensen die nog een poging deed je wat inzichten te geven, maar bij deze zal ik daar ook per direct mee kappen.

• #2.329
Ik kan nu enorm veel opmerkingen maken .... :roflol: Jesus christ, wanneer je alles gehad denkt te hebben. Ik ben een van de weinige mensen die nog een poging deed je wat inzichten te geven, maar bij deze zal ik daar ook per direct mee kappen.
Ja dat je veel opmerkingen kunt maken hadden we al door. Dacht als single vrij van zulke zurigheid te kunnen zijn. Dus graag!

1712936017446.gif

Ik kan nu enorm veel opmerkingen maken .... :roflol: Jesus chrisk, wanneer je alles gehad denkt te hebben. Ik ben een van de weinige mensen die nog een poging deed je wat inzichten te geven, maar bij deze zal ik daar ook per direct mee kappen.
fixed

Foto van zijn moeder?

Wat doe je nu aan trainen en waarom elke dag? Kortere training en makkelijker verdelen snap ik, maar herstel je dan genoeg?
Als je werkloos bent en de rest vd dag kunt luieren herstel je sneller dan iemand die moet werken he.

(Dat zal jij wel weten!)

GRAAAPJEEEEEEEEE
of niet!?

• #2.335
Wat doe je nu aan trainen en waarom elke dag? Kortere training en makkelijker verdelen snap ik, maar herstel je dan genoeg?
Spiergroepen zijn dan wel ruim verdeeld dus dat herstel is dan prima.

Nu doe ik

1
bench​
decline pushups​
triceps overhead​
lu raises​
2
seal row​
pullup​
curl​
face pull​
3
squat​
4
rust​

5
z press​
pushups​
lying triceps / pushdowns​
side raises​
6
chinups​
inverted rows​
curl​
rear delt fly​
7
rdl​
split squat​
8
rust​

Maar dan kan ik ohp en triceps/armen op rustdagen doen scheelt weer de bench/zpress dagen.

Fullbody zou dan natuurlijk combi van die lifts op elke dag zijn, en bench gevolgd door squat of rdl is erg veel. Eigenlijk is er dan met maar 1 rustdag ertussen meer problemen qua herstel van spiergroepen.

Laatst bewerkt:
Als je werkloos bent en de rest vd dag kunt luieren herstel je sneller dan iemand die moet werken he.

(Dat zal jij wel weten!)

GRAAAPJEEEEEEEEE
of niet!?

Ik ben niet werkloos en luier niet. Dus..nee, geen idee :D

Spiergroepen zijn dan wel ruim verdeeld dus dat herstel is dan prima.

Nu doe ik

Maar dan kan ik ohp en triceps/armen op rustdagen doen scheelt weer de bench/zpress dagen.

Fullbody zou dan natuurlijk combi van die lifts op elke dag zijn, en bench gevolgd door squat of rdl is erg veel. Eigenlijk is er dan met maar 1 rustdag ertussen meer problemen qua herstel van spiergroepen.

Ah ik snap je! Waarom doe je nu eigenlijk een dag enkel squat? Is daar een specifieke reden voor of gewoon fijn?

Je hebt al zoveel tips gehad.
Werk aan een goed cv. Laat je motivatie blijken. Zeg en leg uit waarom ze jou moeten hebben. Maak ze nieuwsgierig naar de persoon die je bent. Waarom wil je remote werken. Willen ze je eerst 1x per week op kantoor zien om vertrouwen te bouwen doe dat dan. Al zou dat een paar maanden zijn. Oke..... je vind dat kut. Maar t kan je wel wat opleveren.
Waarom alles afstoten en jaren zo door emmeren ... dan ben je x maanden 1x per week een dag kwijt. Beter dan over 5-10 jaar nog zo doorgaan zonder motivatie te vinden voor jezelf.
Als je iets echt wil kan t best. Al is t met een tijdelijke opoffering.

• #2.339
Ik ben niet werkloos en luier niet. Dus..nee, geen idee :D

Ah ik snap je! Waarom doe je nu eigenlijk een dag enkel squat? Is daar een specifieke reden voor of gewoon fijn?
Nja calf raises erna. Deed ook good mornings die dag maar daar heb ik niks aan denk ik. Hamstring curl ook maar even geen zin in.

• #2.340
Je hebt al zoveel tips gehad.
Werk aan een goed cv. Laat je motivatie blijken. Zeg en leg uit waarom ze jou moeten hebben. Maak ze nieuwsgierig naar de persoon die je bent. Waarom wil je remote werken. Willen ze je eerst 1x per week op kantoor zien om vertrouwen te bouwen doe dat dan. Al zou dat een paar maanden zijn. Oke..... je vind dat kut. Maar t kan je wel wat opleveren.
Waarom alles afstoten en jaren zo door emmeren ... dan ben je x maanden 1x per week een dag kwijt. Beter dan over 5-10 jaar nog zo doorgaan zonder motivatie te vinden voor jezelf.
Als je iets echt wil kan t best. Al is t met een tijdelijke opoffering.
Als ze die optie zouden geven.

Vorige week ook een "but can be discussed ofcourse" maar na 3 keer vragen wat ze daarmee bedoelt en sympathiek uitleggen hoe ik werk en waarom, niks anders gekregen dan "2-3 days at the office." Ze kwam verdorie zelf op mijn linkedin af die vol met "remote freelance" staat omdat ze al maanden iemand voor die vacature zoeken oh well.

Terug
Naar boven