- Waardering
- 32.582
- Massa
- 160kg
Je mist ambitie en doorzettingsvermogen en lijkt jezelf blind te staren op 1 ding waardoor al het andere compleet waanzin is.Heerlijk he.
De afgelopen jaren wel gewoon werk. Hopelijk is dat morgen klaar maar waarschijnlijk gaan ze daarna nog meer nieuwe/wijzigingen eisen, maar ga ik niet meer gratis doen. Dus wakker worden en dan daar aan zonder nog betaald te worden. Door de dag heen nog wat reageren op de klant die hun eigen wensen van 1-2 jaar terug niet meer snappen en 3 keer achter elkaar dezelfde vraag stellen omdat ze geen enkel antwoord snappen. Nu met uitkering dan nog verplicht onzinnige shit bijhouden en doen zodat ze mij in de gaten kunnen houden wat mij ook allemaal tijd kost maar niks verder helpt. Vacatures zoeken, reageren, andere wegen of ideeën zoeken. Wat mensen uitleggen hoe ze moeten trainen/eten.
Tussendoor wat op dbb lezen als het werk rustig is.
Uurtje lopen als het warm en zonnig is. Trainen. Daarbij even door badoo en bumble heen. Je weet maar nooit. Beetje dbben om mij te verantwoorden naar de dbb socio-economische-status politie. Uurtje gamen. Eten, wat kijken/lezen om wat te leren.
Slapen, repeat.![]()
Als ik jou was zou ik iig oo zijn minst parttime ergens gaan werken om inkomen te genereren en wellicht dat je dit kan uitbouwen naar fulltime. Het leven wat je nu hebt gaat je niks brengen of vooruit helpen in life. Als je nu veranderd ben je straks 40, zit je met dezelfde ellende en dan is het toch wel heel eind te laat om nog een “restart” te doen.

Jesus christ, wanneer je alles gehad denkt te hebben. Ik ben een van de weinige mensen die nog een poging deed je wat inzichten te geven, maar bij deze zal ik daar ook per direct mee kappen.