AndroidHealthClinic

log chrisk

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Maar nee dan ook niet.

Als ze die optie zouden geven.

Vorige week ook een "but can be discussed ofcourse" maar na 3 keer vragen wat ze daarmee bedoelt en sympathiek uitleggen hoe ik werk en waarom, niks anders gekregen dan "2-3 days at the office." Ze kwam verdorie zelf op mijn linkedin af die vol met "remote freelance" staat omdat ze al maanden iemand voor die vacature zoeken oh well.
Tussenwegen bestaan ook...
Vragen of 1-2 dagen ook kan. Doorvragen of er in de toekomst mogelijkheid tot volledig remote werken is.
Maar goed. Jij slaat alle tussenwegen toch af. Dus over een jaar sta je er net zo voor als nu.
Pak iets aan... stoppen kan altijd nog.

Maar goed. Jij slaat alle tussenwegen toch af. Dus over een jaar sta je er net zo voor als nu.

Probleem is dat hij er zelf van overtuigd is dat hij er alles aan doet om werk te zoeken, hij ziet alleen niet in dat wat hij biedt niet gevraagd/gezocht wordt.

• #2.344
Probleem is dat hij er zelf van overtuigd is dat hij er alles aan doet om werk te zoeken, hij ziet alleen niet in dat wat hij biedt niet gevraagd/gezocht wordt.
Ik ben er toch heel duidelijk in niet alles te doen om maar werk te vinden, dat het mij om die match in eisen gaat.

Liever zelf ergens mee ondernemen trouwens. Ik moet gewoon de vrijheid daarvan hebben.

Ben je nog maagd?

Ik ben er toch heel duidelijk in niet alles te doen om maar werk te vinden, dat het mij om die match in eisen gaat.

Liever zelf ergens mee ondernemen trouwens. Ik moet gewoon de vrijheid daarvan hebben.
Denk dat jij een veel te rooskleurig beeld hebt van ondernemen.... :o

Waarom zeiken mensen zo over wat hij doet of niet doet?

• #2.350
Denk dat jij een veel te rooskleurig beeld hebt van ondernemen.... :o
Hangt er van af wat voor onderneming natuurlijk. Het is wel een bepaalde vorm die mij trekt, gewoon solo iets slims doen voor mensen of een slim product bouwen en online verkopen. Geen locatie, I guess, dat is altijd zo'n gezeik. Meer het zzpen of freelancen, zoals fitness en dieet coaches dat is nou niet bepaald het hard knock life. Of het genoeg verdient en leuk en uitdagend is, is een 2e.

Overigens ben ik ondernemer.

Wel jammer dat mensen daar zo weinig over praten, dingen te ondernemen. Alles gaat altijd over loonslaaf zijn. Slaven die niet anders kunnen denken en iedereen ook slaafs willen zien.

Waarom zeiken mensen zo over wat hij doet of niet doet?
Omdat het anders zon uitkeringstrekker gaat worden net als jij. Realiteit is als je in afrika geboren was jij afgeschreven zou zijn doordat je niet voor jezelf kunt zorgen en daar het heel simpel geregeld is.

Helaas leven wij in een mietjes maatschappij tegenwoordig en moeten de mensen die wel werken de zwakkere op sleeptouw meenemen en indirect pak je mijn centen dus af waarvoor ik heb gewerkt.

Uiteraard ben jij het er niet mee eens en denk jij we moeten voor elkaar zorgen blablabla, dat zou ik ook zeggen als je afhankelijk bent van subsidies.

Omdat het anders zon uitkeringstrekker gaat worden net als jij. Realiteit is als je in afrika geboren was jij afgeschreven zou zijn doordat je niet voor jezelf kunt zorgen en daar het heel simpel geregeld is.

Helaas leven wij in een mietjes maatschappij tegenwoordig en moeten de mensen die wel werken de zwakkere op sleeptouw meenemen en indirect pak je mijn centen dus af waarvoor ik heb gewerkt.

Uiteraard ben jij het er niet mee eens en denk jij we moeten voor elkaar zorgen blablabla, dat zou ik ook zeggen als je afhankelijk bent van subsidies.

Ik ben geen uitkeringstrekker. Ik krijg sinds een maandje huursubsidie. WOW WAT VRESELIJK MAN.
Ik denk dat jij Afrika als land ziet, 1 land dat allemaal arm is en slecht in voor elkaar zorgen. Dat zie je sowieso verkeerd.

En dan nog, mag jij dus zeiken tegen iemand erover? Ga je ook op straat mensen aanspreken en vragen of ze een uitkering hebben of toeslagen en dergelijke?

Ik ben geen uitkeringstrekker. Ik krijg sinds een maandje huursubsidie. WOW WAT VRESELIJK MAN.
Ik denk dat jij Afrika als land ziet, 1 land dat allemaal arm is en slecht in voor elkaar zorgen. Dat zie je sowieso verkeerd.
Je werkt 8 uur pw dat is x4.2 33/34 uur pm. Wat beur je? Ik zal riant zijn want jij bent super slim en pak 20€ pu is een massive 700€ pm.

Wat kan je als alleenstaande ouder van 700€ pm?
Je komt 1000€ tekort pm en die betaal ik.

• #2.355

In Africa zou ik warlord zijn.

En dan nog, mag jij dus zeiken tegen iemand erover? Ga je ook op straat mensen aanspreken en vragen of ze een uitkering hebben of toeslagen en dergelijke?
Zeker dat ik daarover me mening mag hebben en hardop mag zeggen dat zulke mensen gefaald hebben in het leven. Ik word immers verplicht om te betalen, ze vragen ook niet of ik het vrijwillig wil doneren he

Je werkt 8 uur pw dat is x4.2 33/34 uur pm. Wat beur je? Ik zal riant zijn want jij bent super slim en pak 20€ pu is een massive 700€ pm.

Ten eerste betaal jij geen kut want ik woon niet in Nederland. Ten tweede kwam ik inderdaad flink tekort en leefde we op goedheid van de mensen; JIJ hoort daar dus sowieso niet bij.

• #2.358

Beter slim werken niet hard werken.

Zeker dat ik daarover me mening mag hebben en hardop mag zeggen dat zulke mensen gefaald hebben in het leven. Ik word immers verplicht om te betalen, ze vragen ook niet of ik het vrijwillig wil doneren he

Dus je leeft je leven in haat en zeiken? Wat een kut leven heb je dan zeg. Krijg er bijna medelijden mee :roflol: :roflol:

Ten eerste betaal jij geen kut want ik woon niet in Nederland. Ten tweede kwam ik inderdaad flink tekort en leefde we op goedheid van de mensen; JIJ hoort daar dus sowieso niet bij.
Hoe kan je jou boodschappen bij de appie betalen van die “goedheid vd mensen”?
Je betaald in euros die ik betaal dmv belastingen. Je geeft aan “kwam”, ik denk oprecht dat jij altijd tekort bent gekomen en je voor de rest van je leven afhankelijk bent van de staatskas.

Uiteraard zijn uitkering trekkers hier altijd gepikeerd over en komt het excuus verhaal bij iedereen en heeft iedereen stress of last van zijn knie waardoor ze in die situatie terecht zijn gekomen. Dat verhaal is standaard.

Terug
Naar boven