XXL Nutrition

log chrisk

Hoe kan je jou boodschappen bij de appie betalen van die “goedheid vd mensen”?
Je betaald in euros die ik betaal dmv belastingen. Je geeft aan “kwam”, ik denk oprecht dat jij altijd tekort bent gekomen en je voor de rest van je leven afhankelijk bent van de staatskas.

Uiteraard zijn uitkering trekkers hier altijd gepikeerd over en komt het excuus verhaal bij iedereen en heeft iedereen stress of last van zijn knie waardoor ze in die situatie terecht zijn gekomen. Dat verhaal is standaard.

Ben je echt zo dom..?
We hebben hier geen appie.
We betalen niet in euro.
Jij betaalt helemaal niks aan mij en ik heb niks te maken met belastingen.

Kamertemperatuur IQ jij..

Beter slim werken niet hard werken.
Wat heeft dat jou opgeleverd afgelopen jaren?

Geen vermogen
Woont als 35 jarige op zolder bij papa/mama
0.0 zelfstandig
Geen routine in het leven
Werkloos (anno 2024 schandalig)
Geen partner

Maw je leven momenteel is identiek als een 16 jarige, wellicht heb je een voorsprong als je een rijbewijs hebt maar thats it. Nogmaals mij maakt het allemaal niet uit, maar zon leven wilt niemand lijkt mij, kan het mis hebben.

Dus je leeft je leven in haat en zeiken? Wat een kut leven heb je dan zeg. Krijg er bijna medelijden mee :roflol: :roflol:
Makkelijk praten als je aan de andere kant van de medaille staat inderdaad, lekker innen terwijl je gewoon in staat bent om meer te werken

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.365
Wat heeft dat jou opgeleverd afgelopen jaren?

Geen vermogen
Woont als 35 jarige op zolder bij papa/mama
0.0 zelfstandig
Geen routine in het leven
Werkloos (anno 2024 schandalig)
Geen partner

Maw je leven momenteel is identiek als een 16 jarige, wellicht heb je een voorsprong als je een rijbewijs hebt maar thats it. Nogmaals mij maakt het allemaal niet uit, maar zon leven wilt niemand lijkt mij, kan het mis hebben.
Sorry ik had het over wie van 8 uur werken op zichzelf woont. Die doet het beter dan ik.

Ben je echt zo dom..?
We hebben hier geen appie.
We betalen niet in euro.
Jij betaalt helemaal niks aan mij en ik heb niks te maken met belastingen.

Kamertemperatuur IQ jij..
Je snapt het wel.
Jullie appie heet Uk appie weet ik het en jullie hebben ponden en uiteraard de engelse bevolking betaald jou kontje.

Uiteraard ben je gepikeerd doordat iemand de waarheid zegt en zelfs dit men tegenwoordig niet meer durft. Dat jij het anders ziet moet je zelf weten, maar een feit is gewoon dat je letterlijk afhankelijk bent van andere als volwassen persoon en dat is in mijn optiek diep triest.

Hangt er van af wat voor onderneming natuurlijk. Het is wel een bepaalde vorm die mij trekt, gewoon solo iets slims doen voor mensen of een slim product bouwen en online verkopen. Geen locatie, I guess, dat is altijd zo'n gezeik. Meer het zzpen of freelancen, zoals fitness en dieet coaches dat is nou niet bepaald het hard knock life. Of het genoeg verdient en leuk en uitdagend is, is een 2e.

Overigens ben ik ondernemer.

Wel jammer dat mensen daar zo weinig over praten, dingen te ondernemen. Alles gaat altijd over loonslaaf zijn. Slaven die niet anders kunnen denken en iedereen ook slaafs willen zien.

"gewoon ff iets slims bedenken"??? Tuurlijk kerel, waarom doe je dat gewoon "ff" niet?

En waarom zie je alles zo zwart-wit en zo denigrerend? Loonslaaf? Ik ben in loondienst en werk op papier 36 uur per week voor 90K. In de praktijk werk ik hooguit 20 uur per week met af en toe een uitschieter naar 30 uur per week. Zit gemiddeld 1 keer in de week op kantoor, soms weken niet, en dan een echt leuk kantoor, met open ruimtes en leuke collega's. Geeft mij ook de ruimte om in mijn eigen tijd zelf dingen te ondernemen als ZZP-er.

Zou het liefst ook full-time willen ondernemen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Daarnaast is het geven en nemen in deze maatschappij en kan je niet alleen maar dingen eisen, maar zul je toch ook echt water bij de wijn moeten doen.

Je kunt dit niet eens in correct Nederlands typen.
Ik betaal ook aan de Engelse bevolking. En?

Is 'de waarheid zeggen' nodig?
Nee.
Stop gewoon..
Lekker neerkijken op ons afvalligen als moslima, maar wel de vruchten plukken van de westerse maatschappij en onze centen beuren. GTFO

Lekker neerkijken op ons afvalligen als moslima, maar wel de vruchten plukken van de westerse maatschappij en onze centen beuren. GTFO

Ook jij kunt niet lezen + kijk ik helemaal niet neer op 'jullie' en ik zie 'jullie' niet als afvalligen.

Weer haat voor niks.

Je kunt dit niet eens in correct Nederlands typen.
Ik betaal ook aan de Engelse bevolking. En?

Is 'de waarheid zeggen' nodig?
Nee.
Stop gewoon..
Wat betaal jij dan, daar ben ik wel benieuwd naar!
Btw wat je betaald over producten. Nou laat mij doe 100€ pm dan ook maar “betalen” als ik er 1000€ voor terug krijg aan subsidies.

Eind vd streep krijg je meer dan wat je betaald en dat verschil betaald de werkende mens, daar komt immers de staatskas vandaan.

Ik maak mij niet druk. Anderen maken zich zo te merken wel druk om wat hij doet. Waarom?
Omdat de manier waarop hij bepaalde zaken formuleert op sommigen overkomt als een hulpvraag maar de oprechte reactie’s slaat hij telkens in de wind.

Dan kan jij weer reageren in de trant van wat maakt jou dat nou weer uit, maar chrisk heeft overduidelijk ook kwaliteiten waarmee hij een prima bestaan op moet kunnen bouwen. Het feit dat het hem dat nog niet gelukt is kost de belastingbetaler geld.

Omdat de manier waarop hij bepaalde zaken formuleert op sommigen overkomt als een hulpvraag maar de oprechte reactie’s slaat hij telkens in de wind.

Dan kan jij weer reageren in de trant van wat maakt jou dat nou weer uit, maar chrisk heeft overduidelijk ook kwaliteiten waarmee hij een prima bestaan op moet kunnen bouwen. Het feit dat het hem dat nog niet gelukt is kost de belastingbetaler geld.

Dus het is prima om dan te gaan haten 'want hij kost te belastingbetaler geld' ipv gewoon volwassen te reageren of te negeren als hij adviezen in de wind slaat?

Wel jammer dat mensen daar zo weinig over praten, dingen te ondernemen. Alles gaat altijd over loonslaaf zijn. Slaven die niet anders kunnen denken en iedereen ook slaafs willen zien.
Ik heb ook gesnuffeld aan het zijn van een ondernemer om meerdere redenen beviel me dat niet of lukte min plan niet waardoor ik besloten heb die route af te breken en in loondienst te blijven.

Blijkbaar ben ik dan slaafs in jouw ogen, dus waarom zou ik daar dan met jou over willen praten? Maar toch heb ik dat meermaals gedaan wat over het algemeen geen positieve ervaring is geweest.

Terug
Naar boven