Portonia1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.656
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Dat advies sla ik even in de wind
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat advies sla ik even in de wind
ik hoef niet te weten dat jij 855.92€ maandelijks krijgt, maar je kan niet voor jezelf zorgen en bent daardoor dus afhankelijk van andere. Dan heb je gewoon gefaald in het leven vooral als je dan ook nog jezelf profileert alsof je wikipedia bent en alles weet, maar werken hooo maar geen tijd, last vd rug, last vd teen, diaree, hoofdpijn noem het maar op
Ik vond het financieel vangnet overigens wel een fijn systeem waar ik prima voor wil betalen. Onder voorwaarde dat het alleen gebruikt mag worden door mensen die niet voor zichzelf kúnnen zorgen, maar niet door mensen die dat niet wíllen.Omdat het anders zon uitkeringstrekker gaat worden net als jij. Realiteit is als je in afrika geboren was jij afgeschreven zou zijn doordat je niet voor jezelf kunt zorgen en daar het heel simpel geregeld is.
Helaas leven wij in een mietjes maatschappij tegenwoordig en moeten de mensen die wel werken de zwakkere op sleeptouw meenemen en indirect pak je mijn centen dus af waarvoor ik heb gewerkt.
Uiteraard ben jij het er niet mee eens en denk jij we moeten voor elkaar zorgen blablabla, dat zou ik ook zeggen als je afhankelijk bent van subsidies.
Ik sta daar anders in, ik vind dat je uitkeringstrekkers die prima hun eigen boontjes zouden kunnen doppen prima een spiegel voor mag houden.En dan houdt het voor mij op en probeer ik niet meer.
Zie je hoe makkelijk dat is? Of moet ik nu ook gaan haten?
Chrisk, sorry voor de log vervuiling.
Hopelijk kun je vinden wat je wilt vinden, laat je even weten of de supps vacature ergens op uitkwam?Ben daar wel benieuwd naar!
Ik denk dat zat mensen erover praten en over nadenken. Maar het breng voor en nadelen mee om zelf ondernemer te zijn.Wel jammer dat mensen daar zo weinig over praten, dingen te ondernemen. Alles gaat altijd over loonslaaf zijn. Slaven die niet anders kunnen denken en iedereen ook slaafs willen zien.
En hoe kom je aan de middelen om die betaling te doen?
Ik snap de uitdrukking “om dan te gaan haten” niet dus kan ik hier geen antwoord op geven.Dus het is prima om dan te gaan haten 'want hij kost te belastingbetaler geld' ipv gewoon volwassen te reageren of te negeren als hij adviezen in de wind slaat?
EindelijkEn dan houdt het voor mij op en probeer ik niet meer.

Waar haal je dat citaat vandaan?"gewoon ff iets slims bedenken"Tuurlijk kerel, waarom doe je dat gewoon "ff" niet?
Oh sorry ik wou je luxe loonslavernij status niet afkraken als jij het zo leuk vind is dat mooi voor jou.En waarom zie je alles zo zwart-wit en zo denigrerend? Loonslaaf? Ik ben in loondienst en werk op papier 36 uur per week voor 90K. In de praktijk werk ik hooguit 20 uur per week met af en toe een uitschieter naar 30 uur per week. Zit gemiddeld 1 keer in de week op kantoor, soms weken niet, en dan een echt leuk kantoor, met open ruimtes en leuke collega's. Geeft mij ook de ruimte om in mijn eigen tijd zelf dingen te ondernemen als ZZP-er.
Zou het liefst ook full-time willen ondernemen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Daarnaast is het geven en nemen in deze maatschappij en kan je niet alleen maar dingen eisen, maar zul je toch ook echt water bij de wijn moeten doen.
Denk je oprecht dat iemand elke dag zin heeft om te werken. Dat iedereen bff is met zijn collegas?Wat nou als ik jouw zogenaamd leuke kantoor en zogenaamd leuke collega's niet zo leuk vind? En daar ook niet 1 keer per week wil zijn. Mag dat?
Dat kan jij anderen wel gunnen, maar je produceert itt @MPVA80 niet voldoende om dat voor anderen de realiteit te laten worden.Ik gun jou namelijk dat je er helemaal zelf in mag bepalen/eisen hoe vaak je gaat (misschien is dat al) dat is een heel andere instelling dan met resentiment wijzen op "geven en nemen" en door te zeggen dat je niet alleen maar dingen kunt eisen je je enige eis/wens te ontnemen.
Wat bedoel je met het voor anderen de realiteit te laten worden? Waarom (wat?) zou ik daarvoor moeten produceren?Dat kan jij anderen wel gunnen, maar je produceert itt @MPVA80 niet voldoende om dat voor anderen de realiteit te laten worden.
Daar wringt vooral de schoen.
Ik geef je geen ongelijk.Ik denk dat zat mensen erover praten en over nadenken. Maar het breng voor en nadelen mee om zelf ondernemer te zijn.
Ik weet dat voor mij de keuze zou zijn het niet te doen om meerdere (ook persoonlijke) redenen.
Maar neemt niet weg dat je als loonslaaf (zoals jij het noemt) ook nog de keuze hebt iets anders te zoeken. Ook al is dat weer als loonslaaf of misschien als ondernemer.
Maar werk zoeken vanuit werk is toch eenvoudiger en het laat tenminste zien dat je wil werken.
Nu komt t simpelweg over als ik werk onder mijn voorwaarden of niet. Das ook een keuze. Maar verwacht dan niet dat een werkgever op zo een "inzet" zit te wachten.
Want ze hebben liever iemand die ook wil werken en die inzet toont.
Ik had het over een instelling die slaafs is, niet perse je contract vorm. Genoeg ondernemers hebben die slaafse instelling ook.Ik heb ook gesnuffeld aan het zijn van een ondernemer om meerdere redenen beviel me dat niet of lukte min plan niet waardoor ik besloten heb die route af te breken en in loondienst te blijven.
Blijkbaar ben ik dan slaafs in jouw ogen, dus waarom zou ik daar dan met jou over willen praten? Maar toch heb ik dat meermaals gedaan wat over het algemeen geen positieve ervaring is geweest.
Nou iedereen verbruikt goederen, diensten, grondstoffen, energie enz. Als alle werkenden in totaal minder produceren dan wat er verbruikt wordt kan je iedereen wel van alles gunnen, maar dan loopt het systeem toch ergens vast.Wat bedoel je met het voor anderen de realiteit te laten worden? Waarom (wat?) zou ik daarvoor moeten produceren?
Nee
Je hebt het over een balans van productie tegenover verbruik, maar uit wat ik zei volgt niks over het verbruik. De consumptiemaatschappij troep mag van mij wel wat minder, met hoeveel dwang dat moet is een tweede.Nou iedereen verbruikt goederen, diensten, grondstoffen, energie enz. Als alle werkenden in totaal minder produceren dan wat er verbruikt wordt kan je iedereen wel van alles gunnen, maar dan loopt het systeem toch ergens vast.
Je combineert het woord “normaal” met “iets slims bedenken”. Iets slims bedenken is iets exceptioneels en dus niet normaal en dat doe je dus niet even.Waar haal je dat citaat vandaan?
Oh sorry ik wou je luxe loonslavernij status niet afkraken als jij het zo leuk vind is dat mooi voor jou.
De vraag is of jij mij dat ook gunt?
Want waar ik denigrerend over doe is een bepaalde instelling die denigrerend tegenover anderen is en op mij shit dat ik eigenlijk wil wat jij hebt (een werkvorm waarmee je tevreden kunt leven - dat mag per persoon een andere invulling hebben) maar gewoon aan de bak moet met wat er van mij geeisd wordt.
Ik ben niet denigrerend over dat mensen een baan in loondienst hebben. Het gaat er mij om wat zij voor anderen willen, ik had het over daarin slaafs zijn en anderen ook slaafs willen hebben.
Wat nou als ik jouw zogenaamd leuke kantoor en zogenaamd leuke collega's niet zo leuk vind? En daar ook niet 1 keer per week wil zijn. Mag dat?
Ik gun jou namelijk dat je er helemaal zelf in mag bepalen/eisen hoe vaak je gaat (misschien is dat al) dat is een heel andere instelling dan met resentiment wijzen op "geven en nemen" en door te zeggen dat je niet alleen maar dingen kunt eisen je je enige eis/wens te ontnemen.